Wie kan ik blij maken????

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zooist

Re: Wie kan ik blij maken????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-10 16:49

Uhhuh! Maar dat hoort er helaas soms bij! Ach, ik denk altijd maar zo en geloof dat dat voor iedereen geldt die meeverzameld heeft of gedoneerd: wat je zaait zal je oogsten!

Ik wil komend weekend eigenlijk 'Wie kan ik blij maken deel 1' afsluiten met een leuke post in dit topic. Dus als ik dan wat info heb zou dat wel leuk zijn.

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 17:08

K zal mn best doen!

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 11:32

hey zooist en de rest van de bokt familie die ons zeer goed geholpen hebben met de spullentjes verzamelen voor mijn schoonmoeder en haar paarden/pony's.
Ik zou nog evne laten weten als alles aangekomen was, nou bij deze.
na alles schoongemaakt te hebben wat nog schoon moest hebben we de auto afgeladen en zijn we naar zeeland gegaan.
Me schoonmoeder kreeg tranen in haar ogen omdat ze niet kon voorstellen dat er zoveel mensen zoveel spullen bij elkaar gekregen hebben.
De pony's dragen de halsters en de oude halsters en troep heeft ze moeten weggooien van ons.
De winterdekens hebben we in de kast gelegd voor het volgende seizoen en de kleinste pony little heeft nu ook eindelijk een dekentje om.
Nu me schoonmoeder wat geld over eeft omdat ze dankzij jullie allemaal de spullen heeft gekregen, kon ze voor een aantal medicatie halen gelijk voor 3 maanden, dat heeft ze ook gedaan.
Nogmaals allemaal super bedankt.
Foto's kon ik niet maken omdat de camera kapot is, maar zal proberen zo snel mogelijk iets te regelen zodat jullie even een idee hebben om welke paardjes het gaan.
Ik probeer in mijn profiel nog even wat foto's te plaatsen van de Pony's allemaal.

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 11:53

Aaah supergaaf :D echt harstikke fijn!

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 12:16

zo dit topic zocht ik

wie kan mij helpen aan een regendeken 195 0 grams
of 100 tot 150 grams?
graag even in de link kijken in mijn onderschrift :)

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 13:04

Zou je link even willen plaatsen. Ik zie namelijk geen onderschriften.

En zoals jij je nu aanmeldt.... Tja, zo doen we dat hier niet.

Dus graag even link sturen en uitleg geven via pb.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 13:12

ik zat al te denken hoe ik het netjes ging verwoorden, maar dat heeft Zooist al keurig gedaan!

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 22:09

ik ben al voorzien toch bedankt
ik was op zoek naar een regendeken liefste gratis voor een opvang paard wat hier staat die ze geschoren hebben omdat hij niet uit zijn vacht kwam
Nu kon ik het leed niet meer aanzien en heb hem overnieuw moeten scheren omdat hij maar voor de helft gedaan was (alleen zijn romp)
nu heeft die een oude staldeken op die hem niet past vandaar dat ik dus via hier op zoek was naar een 0 gram regendeken maat 195 :)
het paard in kwestie is graatmager en word maar aan zijn lot overgeleten.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-10 07:13

Geef hem elke dag een boterham met een scheutje maiskiemolie!
Fijn dat je een deken gevonden hebt.

_Susan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 08:37

Word een paard daar dik van of komen ze dan beter uit de vacht?

Zooist je hebt je echt mega ingezet, hopelijk kunnen we volgend jaar met z'n allen weer een aantal mensen in nood helpen.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-10 08:42

Is voor de vacht en de doorbloeding. Vetlaagje in darmen en langzamere vertering maar geen verstoppingsproblemen.

liezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 10:05

Ik ben ook nog steeds helemaal gelukkig met de spullen die wij hebben gekregen. Deels is het uitgezocht nu, en we vallen van de ene in de andere verbazing.Over 4 weken hebben we onze markt en het belooft nu al een succes te worden!

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 13:40

Leuk om te horen liezzie :))

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-10 16:23

Laatste update “Wie kan ik blij maken” deel 1

Deze actie is inmiddels afgelopen. Je hoeft je dus niet aan te melden als je mee wilt doen als donateur of goed deel. De bedoeling is dat “Wie kan ik blij maken” deel 2 medio september 2010 van start gaat. Vanaf dan kan je je weer aanmelden.

Het verhaal

Ergens in november 2009 besloot ik mijn kasten met paardenspullen eens op te ruimen. Na een paar verkooprondjes en tig ritjes naar het postkantoor was ik er klaar mee. Ik had geen zin meer in het beantwoorden van alle vragen, het maken van nog meer detailfoto’s en het achterna jagen van bokkers die geld over zouden maken maar waar je nooit meer wat van hoorde.

Ik bedacht dat er best mensen zijn die de spullen beter konden gebruiken dan ik en zo kwam ik tot de eerste post van dit topic: Wie kan ik blij maken, met de paar spullen die ik nog heb liggen.

De opzet is nooit geweest om er zoiets groots van te maken. Integendeel, ik wilde juist van dat geregel af en van mijn spullen die in de weg lagen.

Maar het topic liep als een trein. Mijn PB box stroomde over en eigenlijk zag ik de lol er wel van in. Ik begon meer spullen te verzamelen en nog meer spullen te verzamelen. Elke dag kwamen er wel bokkers bij die ook mee wilden doen en om mijn adres vroegen zodat ze de spullen op konden sturen.

Gelukkig kreeg ik ook hulp van andere bokkers. Bokkers die spullen verzamelden voor bepaalde doelen in hun omgeving waar ze werkten of die een extra verzamelpunt werden of die zich aanboden als doorgeefluik naar mij toe.

De spullen kwamen dus in overvloed vanuit het hele land. Maar ook de goede doelen dienden zich volop aan. Direct in het topic, maar vooral ook via PB. Dit zorgde voor heel wat uitzoekwerk. Bestaat het “goede doel” wel echt, is er sprake van een stichting of kvk nummer? Als het een particulier was, kon ik het verhaal dan op de één of andere manier natrekken zonder iemand zijn privacy aan te tasten of te beledigen?

Ik voelde me toch wel erg verantwoordelijk voor al die spullen en ik had maar één doel. De spullen op de juiste plek krijgen en dat waren de goede doelen, particulier of niet. En om achteraf verkooptopics te zien met ‘onze’ spullen???? Dat was absoluut niet de bedoeling.

Helaas heb ik een aantal mensen om deze redenen moeten teleurstellen. Zij konden niet aantonen dat hun verhaal ‘echt’ was en ik had geen contacten om het verhaal te verifiëren.

De doelen die overbleven hebben echt enorm veel spullen gekregen, anderen weer iets minder omdat de vraag naar spullen anders was of gericht op bepaalde maten.

De doelen die spullen ontvangen hebben

1. Particuliere paardenopvang in Zeeland (Ammie2009)
2. Paardenrusthuis http://www.dirks-horses.nl (LeanneXXnona)
3. Manege Sittard http://www.rsvg.nl/ (Halflingertje)
4. Ponyopvang "Second Chance" http://www.stichtingponyopvangsecondchance.nl (Gohya)
5. Paardenopvang http://www.stichtingtrueillusion.com (Moosje)
6. Nationaal Centrum Paardrijden gehandicapten http://WWW.NCPG.NL (Liezzie)
7. Manegepaarden pensioenfonds http://www.manegepaardenpensioenfonds.nl (aquatje)
8. Anonieme bokker (gegevens alleen bekend bij zooist)
9. Een mevrouw uit Noord-Holland alles kwijt vanwege brand (gegevens bekend bij zooist)
10. Manege Boerskotten (Inney)
11. Anonieme bokker (gegevens bekend bij zooist)
12. Blijde rijders (Eydis)

De bokkers die spullen gedoneerd hebben

zooist, supersonny, cobiie, stal benedenberg, wendy1978, marvantom, leonie_m
GirlInTheMirror, Esch, Equimotion, x_Katja_x, Enniee, Pepsy_, Yamcha, CalvinM,
Lielle, Frances, Nickyu, Goof, Mechelfan, Poehee, _Sjors_, vwmissy, Amanda,
Fitch, _Danielle_, Naomi_16, Blijheid, Jibbel, Dyonne Halflingertje, Maud_82, BrittKitt, Juliette86, Koudbloedkim, Tequilaros, Sindaspecial, Meryl, Magic_Lover, WinBinChes,
Minnie_Muis, Ladyzwien, UltimOoo, Ellepel, Inney, _Susan_, Thirza, Seren, Alwiene, Eydis, Majo, Silvia

Wanneer er nog namen ontbreken hoor ik dat graag hoor!
Het is uiteindelijk zoveel geworden dat het haast niet na te gaan is!

De succesverhalen

Van een aantal goede doelen hebben we hele leuke reacties gehad. Helaas hebben we van een aantal ook geen reactie gehad, maar zeker is dat het wel op de goede plek terechtgekomen is.

haflingertje schreef:
Vanmorgen de bus volgeladen met alle verzamelde spullen voor de manege voor mensen met een beperking in Sittard.
De site van deze geweldige manege: http://www.rsvg.nl/

We kwamen de kantine binnen en laura verwachte ons al.
Laura is al jaren vrijwilligster binnen deze manege.
We kregen een uitgebreide rondleiding.
Er was een les bezig en natuurlijk hebben we even gekeken, heerlijk al die kinderen met een glimlach op hun gezicht, even vergeten en puur genieten :D
Afbeelding

Onder het genot van een kopje thee vertelde Laura over de manege, hoe ze alles daar geleerd had wat met paarden te maken heeft en hoe ontzettend leuk het is om dit vrijwilligers werk te doen.
Carla de voorzitster kwam erbij en ze waren natuurlijk ontzettend benieuwd naar alle spullen!
Laura nodigde ons uit om na het uitpakken van de spullen nog even te kijken naar de voltigeles.. Natuurlijk zouden we nog even blijven!

Het hele team werd opgetrommeld om alle dozen uit de auto te halen, en gelijk uitzoeken van de spullen!
Een groot deel konden ze gelijk heel goed gebruiken en verdween de zadelkamer in!
Het enhousiasme was ontzettend groot en het was genieten om te zien hoe blij ze waren met alle spullen!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Als bedankje kregen we een prachtige bos tulpen en een doosje Merci!
Dus dames die bijgedragen hebben zijn welkom om hier een kopje thee en een chocolaatje te komen halen :Y)

De voltige les was geweldig om te zien! Een van de dames stond zelfs voor de eerste keer rechtop de rug van het paard!
Afbeelding
Afbeelding

Wat was het een bijzondere dag!
Ik wil ook graag dit doel zeker weer aandragen voor de volgende inzamelings actie want wat kunnen ze het goed gebruiken!!
Deze manege is helemaal afhankelijk van giften en donaties!
Ze zijn druk aan het sparen voor een nieuwe Voltigeersingel!! De oude is echt aan vervanging toe!
Ook dekens hebben ze hard nodig!!

Namens deze manege heel erg bedankt voor alle inzet aan iedereen die hieraan heeft deelgenomen!!!!
Zooist bedankt voor het opzetten van deze actie!!! Dit is echt super!! *\o/*

(Ik heb toestemming om de foto's te gebruiken ;) )

landvrouw schreef:
Hoi allemaal,

Ik ben laura, van de manege waar jullie spulletjes terecht zijn gekomen. we hebben nog eens goed gekeken en boi, wat een mooie spullen!!!!!!
Wij, van de manege, voelen ons zooo vereerd dat we uitgekozen zijn!
We hebben al een paar dingen meteen in gebruik genomen, het mooi orange halster.. (staat tipo,eerste foto) erg mooi!
De zwarte longeerlijn (voltigeren) vind ik erg fijn, we hebben al een paar teugels in gebruik, dekjes bewaren we nog even voor als we in de zomer gaan uitrijden, de zwepen staan in de bak, valt meteen op welke de nieuwe zijn (deze zijn wel nog heel!!)
We zijn er superduper blij mee!!!!
Heel Heel Erg bedankt,, iedereen!!!

aquatje schreef:
Zoals beloofd zou ik nog een verslag geven van onze 2e handsmarkt vandaag.

...........................................................HET WAS TOP!!!!!......................................................

Óm 8 uur vanmorgen zijn we begonnen met alles klaar te zetten. Het leek wel kerst, heerlijk om al die spullen uit dozen en tassen te halen :)
Om half elf zijn we begonnenen met de verkoop en de mensen stonden al te dringen voor hun inkopen en dat is tot half 4 door gegaan.
Ben totaal versleten (loop ook nog met een blaasontsteking), maar het was het allemaal waard, we hebben in totaal

........................................................875 EURO opgehaald.......................................................

namens mij en alle manegepaarden die hierdoor van hun welverdiende pensioen kunnen genieten BEDANKT.

Helaas was de batterij van mijn fototoestel leeg, maar ik heb foto's gemaakt met mijn mobiel. Deze zal ik morgen nog even plaatsen. Ben nu eerst aan een douchje toe en dan heerlijk naar bed.

aquatje schreef:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zoals beloofd hierbij nog de foto's van gisteren.

Op de onderste foto zie je een rek staan hieraan hangen sleutelhangers met foto's van al onze manegepaarden en -pony's Deze hebben we ook verkocht en dat slaat super aan. Misschien een tip voor een ander??

Nogmaals iedereen super bedankt enne hopelijk mogen wij ons in oktober weer aanmelden :o voor deze geweldige actie

ammie2009 schreef:
ohw my god!!
zooist is net langs geweest met 10 zakken en een doos.. alles ligt nu in de kamer gesorteerd en gaat in dozen.
heb al foto's gemaakt maar kan ze nog niet erop zetten.
ontzettend bedankt zooist echt respect voor je hoor.
jammer dat je niet kon blijven.
binnenkort foto's als ze bij mijn schoonmoeder aangekomen zijn.
dikke kus voor jou zooist en natuurlijk voor alle mensen waarvan we de spulletjes hebben gekregen.

ammie2009 schreef:
hey zooist en de rest van de bokt familie die ons zeer goed geholpen hebben met de spullentjes verzamelen voor mijn schoonmoeder en haar paarden/pony's.
Ik zou nog evne laten weten als alles aangekomen was, nou bij deze.
na alles schoongemaakt te hebben wat nog schoon moest hebben we de auto afgeladen en zijn we naar zeeland gegaan.
Me schoonmoeder kreeg tranen in haar ogen omdat ze niet kon voorstellen dat er zoveel mensen zoveel spullen bij elkaar gekregen hebben.
De pony's dragen de halsters en de oude halsters en troep heeft ze moeten weggooien van ons.
De winterdekens hebben we in de kast gelegd voor het volgende seizoen en de kleinste pony little heeft nu ook eindelijk een dekentje om.
Nu me schoonmoeder wat geld over eeft omdat ze dankzij jullie allemaal de spullen heeft gekregen, kon ze voor een aantal medicatie halen gelijk voor 3 maanden, dat heeft ze ook gedaan.
Nogmaals allemaal super bedankt.
Foto's kon ik niet maken omdat de camera kapot is, maar zal proberen zo snel mogelijk iets te regelen zodat jullie even een idee hebben om welke paardjes het gaan.
Ik probeer in mijn profiel nog even wat foto's te plaatsen van de Pony's allemaal.

gohya schreef:
Ik heb mijn spullen voor onze stichting "Second Chance" opgehaald vanmorgen bij het KHNS. WOW wat een hoop spullen! werd er gewoon helemaal stil en verlegen van.Echt iedereen en vooral Marlene Kei bedankt!!! Ik zal foto's maken van de pony's met dekens en ander spul op.Voor isabel [ex-bloedtappertje] zit er een super leuk hoofdstelletje bij mét bitje en schattige rose peesjes.Ook de longeersingel komt goed van pas,die had ik nog geen een.Mijn 2de paasdag was in 1 woord GEWELDIG.
Nogmaals iedereen die mee heb gedaan SUPER bedankt!
[foto's gaan zeker volgen met verslagje].

liezzie schreef:
ook ik heb mijn spulletjes ontvangen voor de open dag! Mijn hemel! Wat veel! Er past niks meer bij! (foto's volgen) De hond zat op de voorstoel heel beteuterd te kijken want zij zit altijd op de achterbank, maar dat paste niet meer! Echt grandioos!
Iedereen heel erg bedankt!

leanneXXnona schreef:
nou we hebben de dekens opgehaald bij koudbloedkim.
bleek dat er ook halsters en touwen bij zaten.
we zijn er echt super blij mee :o
het staat allemaal nog in de auto omdat hij de mooiste spullen nog even wil bewaren voor volgende winter.
hij gaat morgen alles uitzoeken.
ook de 2 leren halster zijn super mooi en stevig.
echt super bedankt allemaal

Een speciaal plekje voor Isabel

De actie voor Isabel begon door het volgende bericht van Gohya:

gohya schreef:
Ik zal er zijn 2de paasdag op het KNHS.
Ik heb alleen maar pony's staan in de opvang,D en E pony's.
Nu heb ik er een A welshje bij die van alles mankeerd,ze komt van een bloed tapperij af en zit vol met abcessen.Ze word kaal,heeft een vreselijk lelijke vacht,ik wil haar scheren maar heb [nog] geen waterdichte deken voor haar.Dus mocht iemand een warme waterdichte deken hebben in de maat 135 of klein vallende 145?Ook ander spul in deze A pony maat is welkom.

Dit leidde tot een inzamelactie om gezamenlijk een deken te doneren. De volgende bokkers hebben een steentje bijgedragen:
Eydis
Bokker woont in Someren, maar geen boktnaam vermeld
Sjimmy
Frances
Djoeka
Zooist

Gohya was superblij!!!!!

gohya schreef:
Ik heb de deken vandaag ontvangen, WOW wat een gave deken!
Nu gauw Isabel helemaal scheren en de warme deken erop.
Iedereen kei bedankt voor de deken,we zijn er super blij mee.
Morgen ga ik de deken op isabel passen en foto's maken zodat iedereen op bokt kan zien wat voor een mooie deken we hebben gekregen v.d. bokkers.Ga ik ook foto's maken van andere spullen die we gekregen hebben met de pony's.En een verslag uiteraard.

gohya schreef:
Hier alvast 2 foto's van Isabel met haar nieuwe deken,hij past perfect!
Ik hoop haar deze week te laten scheren en uiteraard komen ook daar foto's van.
Word vervolgd.
Afbeelding
Afbeelding

Tot ons aller groot verdriet kregen we op 17 april te horen dat Isabel er niet meer is

macholoverr schreef:
Ik ben Yvonne voor zie ik....

Helaas heeft Isabel Ergniste koliek gekregen vandaag...
Oorzaak? We hebben geen idee!
Dieren arts geweest & we hebben haar een half uur de kans gegeven om bij te komen.
Helaas wauw Isabel maar wauw haar lichaam niet meer.
Zodoende hebben we besloten haar te laten gaan.

R.I.P Lieve Isabel...

Is maar mij heel moeilijk om hier over te praten namelijk!

gohya schreef:
ISABEL.
Nooit meer je lieve hinnikje op de wei,
nooit meer de lekkere tic-tac snoepjes van mij.
Altijd liep je achter me aan,
altijd wilde je erbij staan.
Altijd was je vrolijk en blij,
stond je te wachten op mij.
Nooit meer dat lieve koppie van jou,
die oogjes,zo trouw.
Isabel ik hou van jou!
Eén ding moet je weten,
Isabel jou zal ik nooit vergeten.
Afbeelding

Isabel voor altijd in slaap.
http://i44.tinypic.com/r7lif8.jpg

De afsluiting

Omdat ik het topic niet wil laten overheersen door deze laatste verdrietige gebeurtenis wil ik iedereen die meegedaan heeft ontzettend bedanken.

De spullen die gedoneerd zijn waren soms gloednieuw, anderen waren in goede staat en ontzettend waardevol.

Een korte opsomming: Akyhoofdstellen, lederen singels, zadels, honderd of meer dekjes, ontzettend veel tuig, bandages, longeerspullen, peeskappen, dekens, noem maar op. Af en toe was het gewoon te bizar als ik weer een doos spullen binnen kreeg.

Ik ben echt verbaasd geweest over de spullen die we zomaar weg kunnen geven. Wat zijn we eigenlijk een verzamelaars he? Haha!
Ik zeg maar één ding: lekker allemaal spullen blijven verzamelen! Dan doen we in september ronde 2 opstarten!

Oproepje

Ik ben voor ronde twee op zoek naar een opslagruimte. Deze ruimte mag gewoon een schuur zijn als het maar af te sluiten is. De ruimte graag binnen 15 km afstand van Krimpen aan den IJssel en het liefst zonder afspraak te bezoeken.
Laatst bijgewerkt door Zooist op 29-04-10 16:58, in het totaal 2 keer bewerkt

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 16:30

Helemaal TOP Zooist
wat een geregel is het geweest +:)+

Ik ben bezig met een garagebox te regelen voor je in Ridderkerk
Maar we moeten dan eerst een plekje vinden voor de Gogomobile van mijn paps
en dat is toch moeilijker dan gedacht :o
ik ben er mee bezig
en hou je op de hoogte!
Ook als echt niet mocht lukken

kan je aangeven hoe lang je de garagebox nodig denkt te hebben ongeveer?

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-10 16:32

Van half september tot eind december?

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 16:38

ok... Ik zal van de week nog is ef vragen
Hoe ver mijn vader is met navragen om zijn auto even tijdelijk in een loods weer ergens op te slaan.
Had dit topic laten lezen
En vooral het stukje van isabel, en mijn pa was helemaal ontroerd...
Hij zei... Ik ga mijn best doen dit voor jullie te regelen.
Dus hopen maar nu :j

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 16:43

Malene, ik kan waarschijnlijk wel een kas en of schuur (die moet nog wel leeggehaald worden) regelen maar dat is wel net meer dan 15 km. Ik hoor het wel als je geinteresseerd bent.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-10 17:00

Ik vind dat een beetje ver jury. Ik hoop iets te vinden wat dichterbij is of waar ik regelmatig langs kom.

Maar mocht dat niet lukken......

Wen, dat zou fijn zijn!

djoeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 17:10

Helemaal super.....mij ben je wel vergeten :o
Maar dat maakt niet uit...erg leuk om te lezen en ik ben blij dat alle spullen zo goed terecht zijn gekomen... :D

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 19:14

wat een mooie update en het doet toch wel goed dat je mensen nog blij kan maken met je oude spulletjes he... als ik de volgende ronde weer voor doorgeefluik kan spelen.. geef maar een gil!

SuperSonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 19:31

wat een mooie afsluiting Zooist <3 , was echt een geweldig actie, helemaal top!! Hulde aan iedereen die hieraan heeft meegewerkt! *\o/*

p.s. djoeka je staat wel vermeld bij het deken :D

djoeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 19:51

hahaha ja daar dan weer wel....ik moet ook eerst kijken... :o

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-10 21:08

Ik kan hem niet meer Anpassen. Sory djoeka!

Ben wel benieuwd naar de bomtnaM van degene uit Someren. Dat stond er helaas niet bij.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 22:32

Ik wil nogmaals iedereen bedanken die heeft mee gedaan in dit topic voor de geweldig mooie spullen.Ik heb nog niet eens alles uit kunnen zoeken,maar ga dat binnenkort doen.
Isabel heeft veel teweeg gebracht,zelfs de dierenbescherming!
Ik werd gister door ze gebelt,ze hadden isabel zien staan op onze site en ook op bokt met verhaaltje erbij dat ze een ex-bloedtappertje was.Ze weten erg weinig over deze bedrijfjes en over het wel en wee van donorpony's.Ik ga nu samen werken met de DB w.b.t. verwaarloozing,donor pony's enz.Ze willen zoveel mogelijk weten over vooral de bloedtappertjes,en willen dit in de media brengen.

R.I.P. Isabel.17-04-2010.