alleen dingen doen, wie doet dat?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:25

Herfstblad schreef:
Ik fantaseer wel eens over een paar dagen naar de Veluwe! En eigelijk ook wel in de wat koudere maanden. En dan vooral lekker wandelen, een heerlijk weg-lees boek mee en dan rustig opstaan. Heerlijk ontbijten in het hotel, boekje erbij. Vervolgens vanaf het hotel een heerlijke wandeling kunnen maken van z'n 10/15 km. Bij terugkomst lekker onder de warme douche of welness met sauna en lekker de rest van de dag ik het boek met een lekkere thee of chocolade melk. Heerlijk! Doe het nooit haha

Ik hou echt van de Veluwe , ik ga ook liever alleen zodat ik ongestoord op zoek kan naar 'wilde' dieren zonder dat iemand om mij heen zit te zeuren dat het niet leuk is. Het voelt eigenlijk net als thuis waar ik alleen woon maar dan even een andere omgeving.

En ik had best aanspraak. Mensen waren toch wel benieuwd wat een jong iemand als ik daar alleen deed. Echt hele leuke gesprekken gehad.

F_T

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:36

Alleen heb je structureel echt meer aanspraak dan als koppel.

(Ben 16 jaar 'samen' geweest, en inmiddels ruim 10 jaar goeddeels single, dus ken het echt alletwee goed)

Als ik nu geen zin heb in gesprekken moet ik dat echt best duidelijk laten zien, geen oogcontact, korte antwoorden en snel afwenden. Anders blijven de gesprekken komen Blijkbaar heb ik het soort uitstraling dat maakt dat mensen snel tegen me beginnen te kleppen. :')

Soms vind ik dat leuk, soms heb ik er geen bal zin in :')

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:54

Al zijn dat soort spontane gesprekken vaak wel het leukste.

Echter trek ik blijkbaar ook mensen aan die graag even hun hart willen luchten en er komen dan best weleens heftige onderwerpen voorbij, inclusief zelfmoord etc -O- daar zit ik dan niet perse op te wachten.. ben geen psychiater :+
Maar er komen ook hele leuke en lieve dingen voorbij zoals plannen voor huwelijksaanzoeken, kinderen die op komst zijn of na lange tijd weer eens op bezoek komen.. heb het allemaal meegemaakt :+

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:10

Vientje schreef:
.dus heb ik aan die reis nog een vakantie in Nieuw-Zeeland in mijn eentje aan geplakt- om maar even makkelijk te beginnen haha :))

Ha, dat klinkt wel erg gaaf! En op zich is het deels makkelijk: ze spreken Engels.

Het links rijden kan ik niet beoordelen, maar je hebt de tijd dus neem de tijd.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:08

Vientje: in hostels en airbnb kan je meestal lekker zelf koken of meekoken vaak dus je hoeft niet telkens uit eten!

Ik kap praatjes echt vaak af. Ja kan leuk zijn maar als ik 8 hostels doe op 25 dagen is het standaard riedeltje gewoon tijds verspilling. Het is maar net hoe ik erin zit die dag en voel me er ook totaal niet schuldig om.

Denk om dit jaar mss weer alleen naar Kruger te gaan. Das echt 20 dagen genieten geweest vorig jaar. Of mss toch elders naartoe maar neig naar Kruger.