bianc wat heb je dat toch weer mooi gemaakt, wauw en wat lief van je
staan mijn vriend en ik bij stal te klungelen, wie komt daar in de verte aangehuppeld met een big smile POLLY..
Super hoor dat je dat stukje wandeld bent gekomen ( polly woont zoat tegenover mijn paarden, maar toch vind het erg knap) je zag aan haar lopen dat dat nog wat pijn deed, maar gewoon de instelling van zo een meid.. Hup even de paarden gedag zeggen.. super gewoon...
Jij moet wel de meest geweldige zus zijn die iemand zich kan wensen! Ik vind het heel erg bijzonder dat je dit hebt gedaan. Diep respect!
Ik wil jou en je broer heel erg veel sterkte en geluk wensen voor de komende tijd!
Solaria_Liz
Geplaatst: 11-09-09 21:49
ik lees nu het hele topic en ik heb er gewoon geen woorden voor hoeveel respect ik voor je heb. Echt helemaal geweldig vind ik je. Heel veel sterkte de eerte tijd en beterschap.
_Michelle_
Geplaatst: 11-09-09 21:54
Voor mensen als jij kan ik alleen maar GROOT respect hebben! Geweldig dat jij dit voor je broer over hebt. Voor jou is het waarschijnlijk gewoon dat je dit doet maar je broer mag in zijn handjes knijpen met zo'n lief zusje. Maar ik denk dat hij zelf ook wel beseft dat dit bijzonder is Die foto van jullie samen is erg mooi en zegt genoeg. Heel veel sterkte voor jullie hele familie. Het is een zware tijd maar volgens mij zijn jullie wel hecht met elkaar.
Mette
Geplaatst: 11-09-09 21:56
Wauw, ook ik ben sprakeloos.. Zo'n zus zou iedereen wel willen hebben, echt waar, ik heb diep én diep respect voor jou!
Heel veel succes en geluk de komende tijd, ook voor je broer!
ploppertje
Geplaatst: 11-09-09 22:05
Ik heb echt enorm respect voor je. Echt geweldig wat jij voor je broer hebt gedaan! Heel veel sterkte nog voor jou, je broer en de rest van je familie! Ik duim voor jullie..
piewie
Geplaatst: 11-09-09 22:08
zow zeg net lees ik je hele topic door. Werkelijk waar ik heb maar 1 woord en dat is RESPECT. Zowel voor jou als je broer Errug mooi hoe je alles verwoord hebt en ook nog eens met foto's. Echt speciaal hoor die kaart die Bianca gemaakt heeft super gewoon. Mooie verwoording ook.
Ik wens jullie de aankomende weken veel geluk toe en ik hoop dat het gaat aanslaan bij je broer.
Weten ze ook wanneer ze dat kunnen zien wanneer de transplantatie is aangeslagen?
Ik kan niets anders zeggen dan dat ik voor jullie beiden veel respect heb.
Anoniem
Geplaatst: 11-09-09 22:09
Arabesk schreef:
Deze bokker mag wat mij betreft een gouden randje om haar avatar
Ik kan het alleen maar met Arabesk eens zijn
Rijan_
Geplaatst: 11-09-09 22:14
Unwritten schreef:
Arabesk schreef:
Deze bokker mag wat mij betreft een gouden randje om haar avatar
wouw meid... had al eerder gepost, maar na je verslag gelezen te hebben... Wat ben jij een geweldige zus, .... super! ik duim mee en hoop dat het goed aanslaat!
fienaaa
Geplaatst: 11-09-09 22:57
Natuurlijk zal ik voor jullie duimen ! Enorm veel respect !
Ohhh jongens, wat zit ik hier weer stralend achter mijn computer! Wat word ik blij van al die berichtjes!
Ik zag de vraag vaak voorbij komen: over ongeveer 3 weken weten we of het is aangeslagen. Hoewel ze al wel zeiden dat die kans erg groot was, omdat ik zijn zusje ben.
Flor
Geplaatst: 12-09-09 00:43
Wat fijn dat de kans groot is! Ik heb ook diep respect voor je, super dat je dit doet... en ik vind dat dit niet anders kan dan dat het beloond moet worden, op een manier dat je broer weer gezond wordt... dus laten we daar allemaal voor duimen (wat we volgens mij al doen)! En laat dat gouden randje maar komen...!
spicegirl
Geplaatst: 12-09-09 00:57
ik stem ook voor een gouden rand!! voor mij ben je bokker van het jaar! een geweldig mens, in alle opzichten. en je broer, die red het wel!zeker met zo'n familie om hem te steunen.hij heeft het zeker verdiend!geef hem maar een dikke knuf namens ons allen