Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik blow of iets nooit meer, ik drink niet eens meer. Vind mijn leven daar iets te belangrijk voor. Ik blijf liever bij mn volle verstand. 
Cinnepin schreef:klopt en ik doe t ook nie meer. En heb misschien 3 keer geblowd in mn hele leven en 1 keer spacecake gegeten. Maar ik bedoelde meer op illegale drugsIk blow of iets nooit meer, ik drink niet eens meer. Vind mijn leven daar iets te belangrijk voor. Ik blijf liever bij mn volle verstand.
Maar mensen die een keer iets uitrpoberen ( zoals ik deed ) vind ik iets anders dan mensen die constant gebruiken om b.v langer te kunnen feesten of hun problemen te kunnen onderdrukken
Piaffe123 schreef:Nee Dhani, niet voor de trein springen, bezorg je de bestuurder een hardaanval en de reizigers vertraging.
Jezelf verzuipen in zee met een briefje voor de na bestaande is beter, hoeven ze ook niet te zoeken.
Maar zie dat deze discussie nog steeds loopt, grappig al die verschillende meningen.
Cinnepin schreef:haha jah idd voor een paar uurtjes langer doorgaan je lichaam verklooien is idd een goeie keuswaarom is uitgaan en lang feesten zo belangrijk?

suus_ schreef:Die laatste zin kun je beter zelf ten harte nemen
Paardrijden is gezond, drugs niet
SuperRupsje schreef:Wat een discussie zeg, echt moeilijk he, iemand in z'n waarde laten![]()
Leven en laten leven: mensen die drugs gebruiken zijn niet stoerder dan anderen, maar vinden (de meesten dan) daarin iets dat je kunt vergelijken met de kers op de taart en genieten daarvan, het heeft dan ook een toegevoegde waarde voor hen. Mensen die geen drugs gebruiken zijn verstandig en hebben dat kersje blijkbaar niet nodig. Maar dat betekent niet dat niet-gebruikers allemaal saai zijn, of gebruikers allemaal dom, kansloos, en junk. Oogkleppen op geldt voor beide kanten. Ik vind het weer heel erg typisch hoe men hier over elkaar praat, en eigenlijk te zielig voor woorden.
Moelie schreef:Hallo,
Ik vraag mij af hoe jullie denken over drugsgebruik?
Ik ga regelmatig naar Hardcorefeesten en ik denk dat wel 9 van de 10 mensen drugs gebruikt. Ik zie ook wel op elk feest iemand die word afgevoerd door de EHBO. Laatst nog op Ground Zero toen we de parkeerplaats opreden (het feest was toen nog maar 2u bezig) zag ik een meisje dat op de brancare lag.
Ook op Zomerfeesten zie ik mensen welles helemaal vd kaart af.
Ik geef eerlijk toe dat ik ook welles een pil pak op een feest, maar ik ken mijn grenzen. Ook doe ik het niet op elk feest, heel af en toe maar.
Maar ik weet van mezelf dat ik NOOIT, maar dan ook nooit teveel zou pakken. Ik pak er altijd maar een klein stukje van en dat vind ik genoeg.
Vooral toen ik 17 was en voor het eerst naar feesten ging deed ik het op elk bijna feest.. maar nu ik al langer naar feesten ga en ouder word doe ik het nog maar heel af en toe want zo leuk vind ik het ook niet meer.
Wel blow ik af en toe ook mee als vrienden van me zitten te blowen, dat komt dan zo eens in de 2 weken voor dat ik welles een paar heisjes neem.
Nou vraag ik me dus eigenlijk af hoe jullie over drugsgebruik denken? Gaat er iemand van jullie ook welles naar feesten waar je veel mensen ziet die drugs ophebben?
Ik ken een jongen van feesten, en soms is ie echt heel aardig en enthousiast.. maar als die (teveel) drugs opheeft kan die in een keer heel anders zijn en dan lijkt het net of die me haast niet kent. Daar heb ik een hekel aan.
Drugsgebruiken, prima moet je zelf weten. Maar ik kan er dan niet tegen als mensen ineens het tegenovergestelde zijn van normaal. Dat vind ik dan zo jammer. Ook als ik mensen zie die zich enorm misdragen als ze drugs ophebben, en dat hoeft dan niet altijd persé aan de drugs te liggen, maar ik denk dat dat wel de grootste oorzaak is. Alhoewel ik mensen zich vaker zie misdragen als ze alcohol ophebben!!
Maargoed, mijn vraag is dus hoe jullie erover denken? En wie heeft ook welles drugs geprobeert (als je het teminste durft te vertellen, haha).
Groetjes Moelie
funnyhorses schreef:Meid blijf van die troep af!!!!
Ieder pilletje en blowtje is er eentje teveel!Nu zul je het niet merken maar als je ouder word zul je er vast een nasleep van hebben.
Bovendien vind ik drugsgebruik echt NERGENS op slaan!!!Net als roken of alcoholmisbruik!
Een pure geld,tijd en levensverspilling.
Ik denk als men met het idee loopt om drugs te gaan gebruiken dat men es heel snel naar een psychiater moet kneuren want dan functioneer je niet naar behoren.Effe je leven onder de loep laten nemen!
Mensen die het lopen aan te prijzen en het een ander op lopen te dringen moesten ze keihard maar dan ook echt keihard afstraffen!!!
Ik heb echt 0,0 medelijden met een drugs of alcohol gebruiker!En die op een brancard afgevoerd worden door drugs of alcohol gebruik die kunnen wat mij betreft niet hard genoeg op hun smoel gaan!
Dus ts als je lekker uit je dak wil gaan op een feest dan doe het gewoon,zonder al die maffe rotzooi.
Wees een grote meid!
Yeyo schreef:Wrs bedoelt ze paardrijden als zijnde een vorm van sport!

funnyhorses schreef:Meid blijf van die troep af!!!!
Ieder pilletje en blowtje is er eentje teveel!Nu zul je het niet merken maar als je ouder word zul je er vast een nasleep van hebben.
Bovendien vind ik drugsgebruik echt NERGENS op slaan!!!Net als roken of alcoholmisbruik!
Een pure geld,tijd en levensverspilling.
Ik denk als men met het idee loopt om drugs te gaan gebruiken dat men es heel snel naar een psychiater moet kneuren want dan functioneer je niet naar behoren.Effe je leven onder de loep laten nemen!
Mensen die het lopen aan te prijzen en het een ander op lopen te dringen moesten ze keihard maar dan ook echt keihard afstraffen!!!
Ik heb echt 0,0 medelijden met een drugs of alcohol gebruiker!En die op een brancard afgevoerd worden door drugs of alcohol gebruik die kunnen wat mij betreft niet hard genoeg op hun smoel gaan!
Dus ts als je lekker uit je dak wil gaan op een feest dan doe het gewoon,zonder al die maffe rotzooi.
Wees een grote meid!

Yeyo schreef:Precies, als je geen risico's wil nemen dan moet je thuis in bed blijven! Alhoewel...stel dat je door je bed zakt, of het plafond komt naar beneden
Funnyhorses, ik vind je behoorlijk kort door de bocht hoor.
Waarom zou je niet functioneren als je af en toe VERANTWOORD voor de lol drugs gebruikt?
Erg kortzichtige mening naar mijn idee.