Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paula schreef:Ik ook zonder inderdaad. Eitje.![]()
Als morgen m'n les nog niet grandioos goed gaat word ik echt gek.
) zonnebloem18 schreef:Hoe was het kijken naar je eigen rijstijl eigenlijk gegaan Paula?
Echt récht in je ogen van alle kanten, brrr.
Niet dat ik totaal niet kan rijden, maar gewoon telkens dezelfde dingen fout. Voor mij is het meer gewoon een rondje rijden dan dat ik echt vooruitgang zie... En in theorie weet ik écht hoe het moet, maar als ik rij komt het er niet zo uit. (en dan zie ik in mijn ooghoeken m'n rijinstructeur weer naar z'n hoofd grijpen
).
En echt, voor mijn gevoel rij ik nog précies hetzelfde als in les 4/5 ongeveer. (En ik denk dat dat ook echt zo is...)
Volgens mij valt dat nog wel mee, het gemiddelde ligt rond 32 lessen.

Als ik verhalen hoor over andere instructeurs dan vind ik hem wel een beetje apart. Hij geeft tijdens het rijden erg weinig aanwijzingen (zeker als hij z'n praatuurtje heeft), en dan op het einde ineens waar ik de volgende keer op moet letten. En de ene keer kletst 'ie dus heel gezellig en de andere keer zegt 'ie niets. Als ik gericht ergens naar vraag, dan geeft hij ook wel antwoord hoor, maar ik ben zelf nogal afwachtend en dan vind ik het erg irritant als het allemaal van mij af moet komen.
Misschien eens overwegen om een andere rijschool te proberen?
Dan durf ik al helemaal niets meer. Een andere rijschool durf ik écht niet. En ik weet dat als ik er wat van zeg hij zich ook wel aan zou passen, maar dat durf ik al niet eens. Paula schreef:Ja ssst hou op... Als je hoor wat ie over andere leerlingen ook zegt.Dan durf ik al helemaal niets meer. Een andere rijschool durf ik écht niet. En ik weet dat als ik er wat van zeg hij zich ook wel aan zou passen, maar dat durf ik al niet eens.
Echt om gek van te worden, en dat geld tikt maar door.
!
Pasamba schreef:Jeetje dat is wel vervelend Paula.. ik zou het hem inderdaad wel gewoon zeggen.
Hoe moeilijk dat dan ook is.. ben zelf ook geen held.
Misschien heeft hij het zelf wel niet eens in de gaten.

Mijn instructeur praat af en toe honderduit en zegt soms ook een tijdje helemaal niets, ik vind het allebei prima, maar ik ben altijd een beetje bang dat hij die stiltes vervelend vindt.
!