Vriend wil afspreken met ex, wat nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

123468086

Re: Vriend wil afspreken met ex, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:05

Nee inderdaad, ik moet er echt niet aan denken en ik denk dat ik nooit zo sterk zou zijn geweest als jij.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:14

_Skess_ schreef:
"Vriend" belde net op en vertelde dat er niets was gebeurd. En dat hij haar vreselijk vind...Ze probeerde dingen bij hem maar hij ging niet akkoord.

Heb hem toch maar even geconfronteerd met het "handje in handje lopen" en " samen erg veel lol hebben". Hier zag hij het gevaar niet van in, want dat was volgens hem echt vriendschappelijk..yeah right...

heb hem gezegt dat hij GOED mag nadenken over wat hij nou uiteindelijk wil en dat ik eigenlijk welk klaar met hem ben!

Als je iemand vreselijk vindt, dan ga je IMO niet handje in handje lopen en samen lol hebben. Zelfs puur vriendschappelijk handje in handje lopen... tja, kweenie, dat deed je op de basisschool met vriendjes en vriendinnetjes...

Ik denk dat hij niet weet wat-ie wil. Kan gebeuren, maar dan is hij gewoon niet de juiste partij voor jou. Ik vind ook dat je er sterk onder blijft, maar van binnen zal het vast anders zijn.

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:23

Tja, zo kan iedereen het anders zien...

Ik zou je sterker vinden als je voor jezelf zou kiezen en die gozer een schop onder z'n hol zou geven Knipoog

Hij durft de knoop niet door te hakken, bang dat ie straks zonder zit. Een heleboel mensen durven geen beslissing te nemen in het beeindigen van een relatie omdat ze bang zijn voor het onbekende. Je wordt uit je 'comfort zone' gehaald omdat je zo lang met elkaar ben en dan in eens in een nieuwe situatie terecht komt.

Blijf niet doorgaan met de relatie om de verkeerder redenen probeer ik hiermee te zeggen (denk ik)...

Chikiboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 15:02

Kimmie_girl schreef:
Skess ik moet zeggen dat ik je enorm knap vind dat je echt zo aanjezelf nu denkt.
Echt petje af.
Dat doen veel mensen je echt niet na!

Wel ik vind net dat ze absoluut niet aan zichzelf denkt...en ze is totaal onzeker...de ene moment gaat ze het uitmaken, dan neemt ze hem bijna terug en zo heen en weer

Als ze aan zichzelf zou denken en goed in haar schoenen zou staan zou ze hem de deur hebben gewezen en was het voorbij...en dit topic had dan na 5 blzN gesloten geweest...

Zo zie jne maar dat we daar allemaal anders over denken... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 15:05

dat is geen onzekerheid! ze twijfeld gewoon of ze 4 jaar van der leven weggooit ofniet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 15:10

4 jaar van je leven weggooien vind ik het absoluut niet. Die jongen heeft toch 4 jaar van dr leven verrijkt? Dat het nu over is is iets anders.

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 15:13

nou.. hij heeft nog geluk met haar. Veel mensen in haar situatie zouden hem: OF aan de kant schuiven op het moment dat hij haar belde, nadat hij haar eerst gedumpt had (voor zijn ex?).
OF direct (toen hij alsnog de date liet door gaan) hem aan de kant schuiven.

Zij geeft hem misschien alsnog een kans als hij echt door het stof gaat en duidelijke beslissing neemt en dit dan ook aan haar kan bewijzen.
(wat ik overigens wel logisch vind, want je verstand zegt de hele tijd LAAT HEM, maar na 4 jaar is het erg moeilijk om dan ook voet bij stuk te houden)

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 15:15

En dat terwijl ze hen ook nog handjehandje heeft zien lopen.
Het mannetje eet van 2 wallen en weet volgens mij echt even niet wat zijn gevoel wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 15:16

Juul schreef:
4 jaar van je leven weggooien vind ik het absoluut niet. Die jongen heeft toch 4 jaar van dr leven verrijkt? Dat het nu over is is iets anders.

ik bedoelde ook niet echt weggooien maar bedoelde meer dat ze waarschijnlijk toekomstdromen etc..met hem had en dat ze die nu weg moet gooien en ik snap ook echt dat ze nu twijfeld over wat te doen met hem, ik zou deze twijfels ook hebben. OOkal heeft hij haar nu heel veel pijn en verdriet gedaan het houden van gaat niet gelijk weg

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 15:30

breezy302 schreef:
dat is geen onzekerheid! ze twijfeld gewoon of ze 4 jaar van der leven weggooit ofniet!

Naar mijn idee heeft zij het zelf niet weggegooid, dat heeft hij gedaan zonder dat ze daar een keus in had.

Maar goed, de gevoelens gaan idd niet zomaar weg.... dat zal even duren.
We mogen hier allemaal zeggen wat we er van vinden (doe ik ook Knipoog ) maar de beslissing ligt bij de TS zelf. En als ze besluit hem nog een kans te geven dan is dat haar goed recht...

San_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 15:33

Heb een paar dagen niet gekeken, maar wat een ontwikkelingen zeg... Heb er maar een paar woorden voor: wat een eik*l! Een persoon die jou na vier jaar eigenlijk 'zomaar even dumpt' voor iets wat waarschijnlijk een bevlieging is, is je echt niet waard. Nu weet je hoe hij in elkaar steekt, dat het absoluuuut niet aan jou heeft gelegen (jij hebt hem vrij gelaten) en dat het kennelijk niet zo moest zijn. Klinkt waarschijnlijk hard, maar gelukkig kom je daar nu achter in plaats van wanneer je huisje-boompje-beestje hebt. Ik vind trouwens dat je ontzettend goed op hem reageert. Laat het 'm maar voelen wat 'ie je heeft aangedaan! Sterkte!

Animae

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 15:41

Juul schreef:

Amen. Dat hij nu zo onbetrouwbaar blijkt te zijn betekent toch nog niet dat ze het 4 jaar verschrikkelijk hebben gehad?
Ik durf erop te wedden dat hij wel degelijk van haar heeft gehouden en dat misschien nogsteeds wel doet, maar dat hij gewoon op zoek was naar iets anders en iets spannenders.

Ik zou hem niet zomaar weer terug laten komen Skess, hij zal het blijven doen als hij eenmaal weet dat je zo makkelijk te manipuleren bent. Laat hem maar zweten voor een maand, hij moet weten dat het menens is en dat hij het niet kan maken.
In een relatie moet je trouw zijn aan elkaar, anders kun je het beter meteen opgeven. Jij wilt toch ook niet de komende jaren steeds maar weer in angst zitten? En geloof me, dat zijn nog heeeeeeeel veel jaren!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 17:04

Hoe je het ook wendt of keert blijkbaar vond hij de relatie die hij met zijn ex in het verleden had beter/spannender/of wat, dan ook dan de relatie met jou. Zo gauw zij ook maar met de neus om de hoek kwam, offerde hij acuut 4 jaar op. Toen het niet was wat hij verwachtte, krabbelde hij weer terug. En wat als er weer iemand langs komt die voor de volle honderd procent weer achter hem aan komt? Weinig mannen kunnen aandacht weerstaan, het gras is altijd groener aan de andere kant. Hij had er deze keer ook weinig moeite mee om je acuut bij het oud vuil te zetten. Je kan hem moeilijk aan een ketting leggen.

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 17:36

Ik ben benieuwd of je nog wat gehoord hebt van hem.....

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 18:10

melaniepk schreef:
Ik ben benieuwd of je nog wat gehoord hebt van hem.....

nou idd!!

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 18:25

Misschien is er (ex)vriend verstandig aan het doen en op dit moment bij d'r om te vechten voor de relatie Knipoog

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 18:27

Meid, denk aan jezelf!! Niemand anders doet dat voor je..
En over die 4 jaar die weg gegooid zouden zijn.. nee dat kan je ook anders zien..

Die 4 jaar waren een goeie leerschool!! En die heeft iedereen wel eens nodig, een leerschool.
Dus ik zie dat niet als 4 weg gegooide jaren..
Letterlijk 'leven' is niet alleen maar leuk en feest, maar juist de minder leuke dingen zorgen dat jij wordt wie je wilt zijn/bent..

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 18:56

hoe is het nu? al enig teken van leven van je ex gekregen?

Doppers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 00:04

Pff.. echt heel knap hoor meid, laat je niet meteen door hem ompraten, hou vol! Aangezien hij eerder ook zielig deed en de afspraak met die 'vriendin' toch door is gegaan. Zou hem eerst maar eens héél erg zijn best laten doen en hem erachter laten komen wat hij mist... Kan me voorstellen dat je vertrouwen gigantisch geschaad is. Ik vind het echt ongelofelijk sterk van je, had het zelf niet gekunnen Bloos !

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 10:26

En? Wordt je niet overspoeld met neem-me-terug smsjes? En over hoeveel spijt hij ervan heeft zoals eerder? Of heeft ie ineens weer een bedenking en vindt ie dat vieze sl*ttebakje toch geweldig?

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 10:31

Ik ben ook wel benieuwd hoe het nu is..

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 10:34

OMG dat je ze hand in hand hebt zien lopen!
Op dat moment zal je al het bloed wel uit je gezicht zijn weggetrokken, of iets van dien aard.
Wat vre-se-lijk.

Ik denk ook dat hij niet weet wat hij wil.
Kan best, zolang je erover praat en bij je meisje blijft.
Niet gaan rotzooien.
Bahbah.

Veel plezier vannacht met uitgaan ( denk dat je vanavond,zaterdag, uitgaat? )
Lekker ff alles eruit dansen!

nestle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 10:50

Eigenlijk moet je een briefje op hangen/leggen bij de telefoon waar op staat hij ging vreemd! Boos!

Als hij je dan weer poeslief op belt. Boos!
En je terug probeert te slijmen kijk je op naar dat briefje!

En voel je je weer boos en sterk om je niet te laten over te halen door zijn mooie praatjes!
Knipoog En ga lkkr op zoek naar leuker betere jongens! Clown
Je bent veel te goed voor zo'n leugenaar/bedrieger Bloos

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 10:57

Meis ik weet precies hoe je je voelt, ik ging 8 jaar met mijn ex, dochter van 3, trouwplannen en in ene kwam ik er achter dat meneertje al 5 weken vreemdging met een meisje die hij kende van de middelbare school.Ook zij heeft een zoontje en was toen nog getrouwd en ging dus vreemd. Die 2 zijn nu ongeveer 1 1/2 jaar samen, ik heb een nieuwe vriend en hun relatie is nu op de klippen aan het lopen. Ze zijn beide van die roze wolk gevallen en mijn ex wil nu bij me terug, en nu kan hij van mij het heen en weer krijgen.Ik was er toen kapot van maar ben er zo sterk van geworden, en uiteindelijk ben ik nu zeer gelukkig met mijn vriend en moet ik mijn ex daar(hoe gek het ook klinkt) nog voor bedanken ook.

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 13:45

Heb ik ook hoor WendyAshley, eerst was ik heel erg verdrietig en dacht ik dat mijn leven naar de kl.ote was zonder hem. Maar nu heb ik een hele lieve vriend en is m'n leven leuker dan ooit, en ben ik ook veel sterker en zelfverzekerder geworden...
Zo zie je maar Skess, je hebt niks aan vreemdgangers of twijfelaars en uiteindelijk zal het alleen maar beter worden na een rottijd.