Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Skess_ schreef:"Vriend" belde net op en vertelde dat er niets was gebeurd. En dat hij haar vreselijk vind...Ze probeerde dingen bij hem maar hij ging niet akkoord.
Heb hem toch maar even geconfronteerd met het "handje in handje lopen" en " samen erg veel lol hebben". Hier zag hij het gevaar niet van in, want dat was volgens hem echt vriendschappelijk..yeah right...
heb hem gezegt dat hij GOED mag nadenken over wat hij nou uiteindelijk wil en dat ik eigenlijk welk klaar met hem ben!
Kimmie_girl schreef:Skess ik moet zeggen dat ik je enorm knap vind dat je echt zo aanjezelf nu denkt.
Echt petje af.
Dat doen veel mensen je echt niet na!
Juul schreef:4 jaar van je leven weggooien vind ik het absoluut niet. Die jongen heeft toch 4 jaar van dr leven verrijkt? Dat het nu over is is iets anders.
breezy302 schreef:dat is geen onzekerheid! ze twijfeld gewoon of ze 4 jaar van der leven weggooit ofniet!
) maar de beslissing ligt bij de TS zelf. En als ze besluit hem nog een kans te geven dan is dat haar goed recht... Juul schreef:4 jaar van je leven weggooien vind ik het absoluut niet. Die jongen heeft toch 4 jaar van dr leven verrijkt? Dat het nu over is is iets anders.
melaniepk schreef:Ik ben benieuwd of je nog wat gehoord hebt van hem.....
!
En ga lkkr op zoek naar leuker betere jongens!