Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saskiaojan schreef:Vanmiddag met een vriendin afgesproken om samen bij collega/vriendin op visite te gaan die in de ziektewet zit....
Nu is er een ander collegaatje hiervan op de hoogte gekomen, geen idee hoe en wat,maar die wilt ook mee, maar wij hebben niet zoveel zin in haar erbij( ze heeft een beperking, normaal niet erg maar nu hebben we daar even geen zin in, je kunt dan toch minder vrijuit praten)
Maar ze blijft me nu appen hoelaat ik haar kom halen, terwijl ze nooit echt uitgenodigd is, ze heeft zichzelf uitgenodigd.... maar ga zo al weg, eerst naar een andere vriendin, nu erger ik me aan mezelf dat ik dat banketstaaf vind om te zeggen.
charrr91 schreef:Dat ik naast het hypermobiliteitssyndroom ook nog waarschijnlijk fibromyalgie heb. Fijne combinatie volgens de fysio. Verklaard wel de onwijze pijn die ik heb. Ben nog herstellende van een burn-out dus dat komt er ook nog bovenop. Mag ik een ander lichaam?
wyoming schreef:Dit, gekocht als vliesbehang en zou makkelijk te verwijderen zijn. Niet dus.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Bovenlaag laat los, maar de onderlaag blijft plakken. Nu wel erachter gekomen dat als ik die laag nat maak, ik het er dan met wat gepruts het wel af krijg maar het is een hoop extra werk.
Telpeva schreef:wyoming schreef:Dit, gekocht als vliesbehang en zou makkelijk te verwijderen zijn. Niet dus.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Bovenlaag laat los, maar de onderlaag blijft plakken. Nu wel erachter gekomen dat als ik die laag nat maak, ik het er dan met wat gepruts het wel af krijg maar het is een hoop extra werk.
Heb je toevallig zo'n drukspuit zoals dit:
https://www.welkoop.nl/tuin/tuingereeds ... NqEALw_wcB
Zo'n ding hielp hier goed tijdens het afhalen van het behang, sprayen, met een plamuurmes behang eraf steken, sprayen, en zo door.
Sponzen kan ook maar sprayen is een stuk makkelijker en sneller imo
Ineke2 schreef:Minder subtiel zijn, dat kun jij wel![]()
Ik wil curry maken vanavond. Serieus een heel schap met currypasta over datum. En niet een beetje, nee houdbaar tot april van dit jaar…
Heb het maar wel even gemeld aan een medewerker.
Mo_86 schreef:De auto is het zeker nog meer dan waard, ook is het absoluut onmogelijk voor dat geld een vergelijkbare auto te kopen. Ik snap wel heel goed de afweging hoor en onze vorige auto zou bij dit bedrag absoluut weg zijn gegaan. Deze is een bijzondere uitvoering met heel veel opties dus dan is het ogen dicht en betalen haha. Dan kan ie hopelijk nog heel veel jaren mee. Deze auto’s staan er ook om bekend redelijk onverwoestbaar te zijn dus hopelijk hebben we nog even
En om on topic te blijven: ik ga de deur uit, regen dus waterdichte jas aan. Is het vies warm buiten. Zweet me kapot nu het droog is met m’n jas. Maar het is tenminste wel droog
Shenavallie schreef:Ineke2 schreef:Minder subtiel zijn, dat kun jij wel![]()
Ik wil curry maken vanavond. Serieus een heel schap met currypasta over datum. En niet een beetje, nee houdbaar tot april van dit jaar…
Heb het maar wel even gemeld aan een medewerker.
Het vullen in supermarkten is tegenwoordig echt waardeloos (mijn ergernis). Van de week nog een heel schap met 'verse' guacamole die bijna een week over datum waren. Een oudere werknemer erop gewezen en die reageerde er nogal laks op. Het interesseert medewerkers schijnbaar ook niet meer. En dan het vullen op zich: geen FIFO, alleen het voorste bakje, potje, blikje of doosje naar voren halen en de rest achterin het schap laten. Kan me nog herinneren dat ik vroeger als bijbaantje in de supermarkt werkte en dat de bedrijfsleider van een enorm vriendelijke man in een rol van een man met een 'verbale zweep' veranderde richting de betreffende medewerker als het niet goed stond. En niemand die daardoor een gekrenkt zieltje had (tegenwoordig moet men de jeugd pamperen), maar het werk vervolgens goed deed. De bedrijfsleider kon daarna ook weer heel gemakkelijk terugdraaien naar zijn eigen, toffe karakter. Veel van die man geleerd!
JudithGigi schreef:Update: de kapster wilde niet knippen zoals ik het wilde
Kookaburra schreef:Vorig jaar een week lang crosshindernissen gesprongen. Dus je zou zeggen dat ik best mee kan komen als we in een gewone manegeles op het einde eens een sprongetje gaan maken. Het ging voor geen meter. Ik zat zelfs een keer compleet achter de beweging