Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Vandaag nam na 40 jaar dienstverband een collega afscheid omdat hij met pensioen gaat. Goed dan komen er natuurlijk allerlei mensen en directeuren van de domeinen afscheid nemen. Zo ook een aantal die er lang geleden hebben gewerkt.
Tegenwoordig hebben wij plastic herbruikbare bekers, de bekertjes van de koffieautomaten zijn weg.
Staan er op een gegeven moment 2 oud directeuren bij de bekers te kijken.
"goh, mag ik er eentje meenemen?" Terwijl ze al met een beker in haar hand staat, sterker nog ze had er 2 in haar handen.
Ik: nee dat mag niet.
Waarom dan niet werd er gevraagd...
Ik weer: Omdat die voor de mensen zijn die koffie willen drinken...
Verder hebben we ook fruit van het werk...
Zegt ze... o tegenwoordig is er ook fruit... ja dat vond ik te duur....
Dit is echt niet normaal, het is niet brutaal, het is asociaal te noemen. Dat zijn dan oud directeuren... alsof die niet genoeg aan pensioen hebben
Shirley schreef:Merlen schreef:6 maanden maar dat gaat problemen geven i.v.m nieuwe huurwaarborg,dubbele lasten,veel hogere huishuur tegenwoordig.
Ik kan niet enkele maanden overbruggen met dubbele huur.
Ik begrijp je schrik en narigheid, maar waarom zou je met dubbele lasten komen als dit huis je wordt afgenomen?
Shirley schreef:Ik begrijp je schrik en narigheid, maar waarom zou je met dubbele lasten komen als dit huis je wordt afgenomen?
Shirley schreef:MarlindeRooz schreef:Omdat je bijna nooit op bijvoorbeeld 31 maart uit je oude huis kan en 1 april in de nieuwe. Daar zit vaak een maand overlap tussen. Dat zijn dure maanden.
Dat begrijp ik, maar zou de huidige huurbaas dat gezien de omstandigheden ook mogen/willen eisen?
imaudy schreef:purny schreef:Vandaag nam na 40 jaar dienstverband een collega afscheid omdat hij met pensioen gaat. Goed dan komen er natuurlijk allerlei mensen en directeuren van de domeinen afscheid nemen. Zo ook een aantal die er lang geleden hebben gewerkt.
Tegenwoordig hebben wij plastic herbruikbare bekers, de bekertjes van de koffieautomaten zijn weg.
Staan er op een gegeven moment 2 oud directeuren bij de bekers te kijken.
"goh, mag ik er eentje meenemen?" Terwijl ze al met een beker in haar hand staat, sterker nog ze had er 2 in haar handen.
Ik: nee dat mag niet.
Waarom dan niet werd er gevraagd...
Ik weer: Omdat die voor de mensen zijn die koffie willen drinken...
Verder hebben we ook fruit van het werk...
Zegt ze... o tegenwoordig is er ook fruit... ja dat vond ik te duur....
Dit is echt niet normaal, het is niet brutaal, het is asociaal te noemen. Dat zijn dan oud directeuren... alsof die niet genoeg aan pensioen hebben
Waren het bekers met logo ofzo? Dan kan ik mij voorstellen dat ze het wel leuk vnden om eentje te hebben. Tja aso vind ik niet direct, ze vroegen het en namen er niet zomaar eentje mee.