Captain schreef:En mijn vriend die als hij de deur uit gaat MINSTENS 2x terug komt want hij is iets vergeten.
GA.
GEWOON.
Oef ik snap je! Mijn man en middelste zijn ook zo….. denk voordat je door de deur gaat!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:_San87_ schreef:Nee, en de lol is er ook wel een beetje vanaf zo. M'n reel deed het dan wel weer heel goed met meer dan 4,5k views, maar ik heb ook geen zin om om de dag een reel te maken - ik heb nog wel meer te doen.Ja die filmpjes vind ik niks. Af en toe is dat leuk, maar niet constant.
Wel blij dat ik niet de enige ben die dit ervaart.
wyoming schreef:Dat dochter met de medicatie (pcm en diclofenac) koortsvrij was maar nu ik die aan het afbouwen ben, (volgens schema) de temperatuur toch weer wat omhoog lijkt te schieten. En ik had gehoopt dat ze morgen weer in haar eigen bed zou slapen. Want ze draait nogal in bed en neemt haar ruimte zeg maar![]()
(maar zolang ze nog pcm moet is het gewoon handiger (en veiliger) dat ze naast mijn ligt)
En zelf heb ik nog steeds last van mijn oor, die klapt nog steeds iedere keer dicht en blijft dat dan ook een tijdje.
_Mir schreef:Heb je überhaupt wel wat meegekregen van de situatie van de dochter van wyoming?wyoming schreef:Dat dochter met de medicatie (pcm en diclofenac) koortsvrij was maar nu ik die aan het afbouwen ben, (volgens schema) de temperatuur toch weer wat omhoog lijkt te schieten. En ik had gehoopt dat ze morgen weer in haar eigen bed zou slapen. Want ze draait nogal in bed en neemt haar ruimte zeg maar![]()
(maar zolang ze nog pcm moet is het gewoon handiger (en veiliger) dat ze naast mijn ligt)
En zelf heb ik nog steeds last van mijn oor, die klapt nog steeds iedere keer dicht en blijft dat dan ook een tijdje.
Een andere discussie, ik zou bij koorts geen paracetamol etc. innemen. Koorts is juist een goede reactie van het lichaam. Veel aandacht en liefde geven en lekker uitzieken.
_Mir schreef:wyoming schreef:Dat dochter met de medicatie (pcm en diclofenac) koortsvrij was maar nu ik die aan het afbouwen ben, (volgens schema) de temperatuur toch weer wat omhoog lijkt te schieten. En ik had gehoopt dat ze morgen weer in haar eigen bed zou slapen. Want ze draait nogal in bed en neemt haar ruimte zeg maar![]()
Een andere discussie, ik zou bij koorts geen paracetamol etc. innemen. Koorts is juist een goede reactie van het lichaam. Veel aandacht en liefde geven en lekker uitzieken.
corinep schreef:Wat fijn Zebrastreep! Wat bleek het nou te zijn en wat heb je er voor gekregen?