Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 20:33

Captain schreef:
En mijn vriend die als hij de deur uit gaat MINSTENS 2x terug komt want hij is iets vergeten.

GA.
GEWOON.

Oef ik snap je! Mijn man en middelste zijn ook zo….. denk voordat je door de deur gaat!

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 21:14

Mkango schreef:
_San87_ schreef:
Ja die filmpjes vind ik niks :. Af en toe is dat leuk, maar niet constant.

Wel blij dat ik niet de enige ben die dit ervaart :)).
Nee, en de lol is er ook wel een beetje vanaf zo. M'n reel deed het dan wel weer heel goed met meer dan 4,5k views, maar ik heb ook geen zin om om de dag een reel te maken - ik heb nog wel meer te doen. :')

Ik heb nog nooit een reel gemaakt. Ik weet niet eens hoe dat moet... :o

Mijn bereik op mn hardloop-insta is dan best oké. Voor wat ik gewend ben dan.
Op mn Insta waar ik de paarden enzo op zet, heb ik nauwelijks likes of volgers, maar die staat ook op privé :+

poes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 21:36

O taartje wat rot! Das echt een pechdag.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 22:03

Het wordt tijd voor een nieuwe app die een soort van de oude insta is ofzo.
Er is nu eigenlijk geen goed platform meer voor stilstaand beeld. Ik voel me echt oud als het om Reels gaat en TikTok, hartstikke leuk, maar ben er zo onhandig mee |(

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 22:24

Dat er een verjaardagskaartje in de postnl app staat wat vandaag bezorgd zou worden, maar niet bezorgd is. En ik niet weet van wie het is dat maakt me nieuwsgierig :+
Laatst bijgewerkt door xPareltje op 05-10-22 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 22:25

Ik heb niet eens TikTok :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 22:26

Sherivey schreef:

Ik ook niet. Ik vond Insta zo leuk om de foto's, lekker rustig foto's kijken.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 22:28

_San87_ schreef:
Sherivey schreef:

Ja precies, ik vind reels irritant :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 22:28

Ik ben vast een van de weinige mensen in de 20 die nog nooit tik tok gebruikt heeft.

Ik blijf erbij dat ik het iets voor kleine kinderen vindt :') Sorry als ik mensen hiermee beledig :o

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 22:31

Zebrastreep schreef:
Ik ben vast een van de weinige mensen in de 20 die nog nooit tik tok gebruikt heeft.

Ik blijf erbij dat ik het iets voor kleine kinderen vindt :') Sorry als ik mensen hiermee beledig :o

Ik ben 29, ik weet niet eens hoe het werkt.
Ik voelde ne al oud :))

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 22:32

TikTok kijken vind ik wel heel erg leuk. Maar Instagram had gewoon zichzelf moeten blijven

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 22:39

wyoming schreef:
Dat dochter met de medicatie (pcm en diclofenac) koortsvrij was maar nu ik die aan het afbouwen ben, (volgens schema) de temperatuur toch weer wat omhoog lijkt te schieten. En ik had gehoopt dat ze morgen weer in haar eigen bed zou slapen. Want ze draait nogal in bed en neemt haar ruimte zeg maar :+
(maar zolang ze nog pcm moet is het gewoon handiger (en veiliger) dat ze naast mijn ligt)

En zelf heb ik nog steeds last van mijn oor, die klapt nog steeds iedere keer dicht en blijft dat dan ook een tijdje.

Een andere discussie, ik zou bij koorts geen paracetamol etc. innemen. Koorts is juist een goede reactie van het lichaam. Veel aandacht en liefde geven en lekker uitzieken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 22:46

_Mir schreef:
wyoming schreef:
Dat dochter met de medicatie (pcm en diclofenac) koortsvrij was maar nu ik die aan het afbouwen ben, (volgens schema) de temperatuur toch weer wat omhoog lijkt te schieten. En ik had gehoopt dat ze morgen weer in haar eigen bed zou slapen. Want ze draait nogal in bed en neemt haar ruimte zeg maar :+
(maar zolang ze nog pcm moet is het gewoon handiger (en veiliger) dat ze naast mijn ligt)

En zelf heb ik nog steeds last van mijn oor, die klapt nog steeds iedere keer dicht en blijft dat dan ook een tijdje.

Een andere discussie, ik zou bij koorts geen paracetamol etc. innemen. Koorts is juist een goede reactie van het lichaam. Veel aandacht en liefde geven en lekker uitzieken.
Heb je überhaupt wel wat meegekregen van de situatie van de dochter van wyoming? :+ Dit is niet even een paar dagen koorts en uitzieken, het arme kind heeft al meer dan twee maanden lang koorts(stuipen).

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 22:55

Hier nog iemand van in de 20 die geen tiktok heeft. Of instagram. Of snapchat.
Heb sinds kort pas weer fb en heb er niet veel mensen op en ga er binnenkort nog wat af gooien

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 22:56

_San87_ schreef:
Sherivey schreef:

Heb alleen Facebook.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 23:07

_Mir schreef:
wyoming schreef:

Jij weet niet waar het over gaat merk ik weer.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 23:11

Zebrastreep schreef:

+1 :')

Mijn vriend is er helemaal verslaafd aan en ik vind het verschrikkelijk. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 23:32

Lijkt erop dat ik net niet de woning krijg. Ik heb nog een klein beetje hoop dat degene voor mij de papieren niet rond krijgt, maar aan de andere kant is het ook een slecht teken als 2 mensen voor mij de papieren niet rond krijgen, dan zullen ze wel streng zijn.
Zuur. Ik wil zo graag verhuizen en ik heb genoeg redenen om urgentie te krijgen (met name voor de veiligheid) maar in mijn eigen gemeente bestaat urgentie niet en in een andere gemeente kom ik er niet voor in aanmerking omdat ik niet in die gemeente woon.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 00:03

Artsen , 8 maanden hevige eczeem gehad met fikse ontstekingen en krentenbaard wat allemaal heel erg jeukte en pijn deed en werken , paardrijden , sporten en gewoon dagelijkse dingen vaak echt een belemmering werden door mijn handen.

En nu een arts gevonden en we zijn nog geen week verder , maar die zalf die ik nu heb werkt fantastisch! Mijn handen zien er weer uit zoals het hoort en ik ben zo blij! Het heeft mentaal ook wel een flinke oppepper gegeven ik baalde er zo van hoe heftig het eruit zag allemaal en ik schaamde mij ook wel omdat mensen mij 'vies' vonden.

Oorzaak is dat ik juist te schoon ben door het handen wassen :+ Maar leg dat maar eens uit aan mensen die denken dat je één of andere gekke besmettelijke huidziekte hebt.

Laat het nu ( officieel bewezen) niet besmettelijk zijn :D

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 00:49

Zere nek, kan nu niet slapen

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 00:52

Wat fijn Zebrastreep! Wat bleek het nou te zijn en wat heb je er voor gekregen?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 01:24

corinep schreef:
Wat fijn Zebrastreep! Wat bleek het nou te zijn en wat heb je er voor gekregen?

Toch blaasjeseczeem, mijn huisarts had het de allereerste keer dus eigenlijk al goed alleen de behandeling was niet goed waardoor er eigenlijk een soort dubbele ontsteking ontstaat. Het eczeem was ontstoken en ik had krentenbaard erg logisch dat de antibiotica dan weinig doet.

Ik heb nu hele sterke zalf die vooral ontstekingsremmend werkt. Na 2 weken moet ik die ook al af gaan bouwen. Maar 1x smeren en de dag erna zijn de bultjes weg. De ontstekingen zijn er compleet uit

Ik moet ook katoenen handschoenen dragen op werk met daarover de wegwerphandschoenen. Voordeel is dat mijn winterhanden het ook lekker warm hebben dus dat lost mooi 2 problemen op.

En niet teveel handen wassen. Het is ook aanleg en erfelijkheid wat klopt mijn moeder heeft het ook.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 02:08

Weer wakker door een kriebelhoest, en deze keer helpt helemaal niks. Ik kan gewoon niet stoppen met hoesten, dus niet verder slapen. Ben uit beroerdheid maar beneden gaan zitten om een banaan te eten :n

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 06:57

Dat ik dit topic kwijt was.

En ik heb voor mijn verjaardag 1 jurkje besteld. Die leek niet optijd te zijn dus bestelde ik een tweede. Nu komen ze allebei vandaag en moet ik kiezen welke ik wil houden…

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 07:04

Ik ben zo moe en het is nog donker buiten..
En ik heb stress voor mn werk omdat ik bang ben dat er gisteren dingen in de soep zijn gelopen..