Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
soesie schreef:Ik zag net een filmpje op Facebook met een hulphond, en toen vroeg ik me af:
Stel je voor je moet met de ambulance naar het ziekenhuis, omdat je plots iets gebeurd op straat of in een winkel of zo…waar laten ze dan de hulphond?
Mee in de ambulance misschien, maar tijdens onderzoeken in het ziekenhuis dan?
Misschien domme vraag, maar ik heb er nooit over nagedacht
soesie schreef:Ik zag net een filmpje op Facebook met een hulphond, en toen vroeg ik me af:
Stel je voor je moet met de ambulance naar het ziekenhuis, omdat je plots iets gebeurd op straat of in een winkel of zo…waar laten ze dan de hulphond?
Mee in de ambulance misschien, maar tijdens onderzoeken in het ziekenhuis dan?
Misschien domme vraag, maar ik heb er nooit over nagedacht
rien10 schreef:axel_1997 schreef:Humor is altijd broodnodig.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd toch?
Zouden wentelteef pups meer waard zijn als je ze alvast leert omrollen?
Mijn zus kwam jaaaaren geleden een hele leuke hond tegen.
Zus: "Wat een leuke kruising heeft u daar meneer"
Meneer: "Kruising, kruising? Dit is een combinatie hond. Tussen een Rottweiler en een Herder"
Zus "Ah. Een Rotherder dus".
Palmera schreef:AnnoNiemand schreef:Bibliotheek
Verbazingwekkend om te zien hoeveel mensen hier die openbare PC vooorstellen.
'Het is dan toch niet mijn probleem'.
Palmera schreef:AnnoNiemand schreef:
Bibliotheek
Verbazingwekkend om te zien hoeveel mensen hier die openbare PC vooorstellen.
'Het is dan toch niet mijn probleem'.
fotolijstje schreef:Hoi! Kan iemand dit ontcijferen naar algemene mensenkennis? Ik weet niet precies wat er staat namelijk haha
"Geringe wandstandige slijmvlieszwelling sinus frontalis, sinus ethmoidalis en sinus sphenoidalis. Geringe wandstandige slijmvlieszwelling sinus maxillaris beiderzijds met nauwe relatie tot enkele wortels ter hoogte van de bodem van de sinus maxillaris beiderzijds. Het osteomeatale complex imponeert beiderzijds nog doorgankelijk. Gesluierde mastoidcellen beiderzijds. Intacte ossale structuren."
Kimmie25501 schreef:Ik vraag me af of mensen die uit een verkeerde kant een eenrichtingsweg uitkomen, maar wel van rechts, voorrang hebben? In mijn buurt rijden mensen nogal eens de verkeerde kant van de straat in (Google Maps snapt ook niet dat het eenrichtingsverkeer is) en ik kom ze dan wel eens tegen. Ik ben dan altijd een beetje in dubio of ik dan wel of geen voorrang moet verlenen
Century schreef:Geen idee of ik het mag posten? Dus spoiler.Spoiler:
In het Engels heet het een ampersand. Komt het niet uit het Latijn, 'et' ('en')? Ze schrijven vroeger namelijk ook wel &c voor etc.
Edit: na mijn post even gekeken op wikipedia en ik zat op het goede spoor