Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 17:13

Britta31 schreef:
20 jaar.Maar ik zeg er dadelijk wat van en laat het gewoon staan en dan zien hoe lang het duurt voordat de schimmel erop zit.Mijn auto lenen kan ze dan wel vergeten.

Is je dochter wel leuk ? Je klaagt hier zo vaak over haar.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 17:16

Dat laat ik al liggen,er ligt een hele stapel vuile was van haar en haar zus.Nu hoop de 1 dat de ander de was gaat doen en andersom natuurlijk.Ik denk dat de schone onderbroeken onderhand wel op zijn :=Ze is wel leuk hoor,maar een beetje een wijsneus.Maar ze gaat over een paar maanden uit huis.Niet ver,naast ons in de andere helft van het huis.

Maddy_Paola

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 17:37

Echt mijn paard, verhuisd samen met kleine vriendin, zijzelf gaat best goed met andere 3, vriendinnetje werd ziek, die op stal en nu weet paar uurtjes erbij, eerst beschermen als ze dan wel in groep stond, en vandaag ineens zelf lelijk doen ernaar en toen vriendinnetje naast groep stond haar aanvallen over hek heen en rest van groep weghouden van dr, weet ook gewoon niet waar dit vandaan komt >;)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 17:56

Ik zou wel weer aan de slag willen als helpende,nu vragen ze personeel bij een tehuis voor dementerende ouderen.Ik ken de organisatie omdat mijn moeder met Alzheimer in een tehuis van deze organisatie heeft gewoond.Maar ik ben zo bang om een bewoner tegen te komen met hetzelfde gedrag door de Alzheimer als mijn moeder en dat is iets wat ik niet kan hendelen.Nog even goed over nadenken.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 18:33

Britta kan je niet een dagdeel meelopen?

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 18:53

De pijn van de operatie, en het misschien nog een keer moet -O-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 19:38

corinep schreef:
MarcoBorsato schreef:
Wat is een lege wasmand?

Ik zie ze wel eens in de winkel, heb eens geprobeerd zo'n lege erbij te kopen maar zodra ik er dan mee de drempel over ga zit er al wat in...

_/-\o_

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 20:19

Moderatoropmerking:
Dit bericht is verwijderd omdat het tegen de regels van Bokt is.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 20:21

Britta31 schreef:
20 jaar.Maar ik zeg er dadelijk wat van en laat het gewoon staan en dan zien hoe lang het duurt voordat de schimmel erop zit.Mijn auto lenen kan ze dan wel vergeten.

Is het inmiddels opgeruimd?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 20:27

Captain schreef:
Moderatoropmerking:
Dit bericht is verwijderd omdat het tegen de regels van Bokt is.

Je hebt een computervirus.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 21:32

Ik wordt al daaaaagen 4x per dag gebeld door de dierenbescherming. Dacht dat ze me gingen vragen om donatie dus geblokkeerd. Bellen ze me net met een prive-mobiel nummer..
Willen ze weten hoe het met onze twee geadopteerde katten gaat die we al.. 6 maanden hebben. :')

Stuur dan gewoon even een emailtje, in plaats van me om 20:30 te bellen? :?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 22:22

Pijn... Heb pijnstilling al verdubbeld afgelopen week, maar nog steeds slecht. Ik word er zo moe van, zulke zooi en elke winter moet ik weer verhogen. S zomers misschien ook, maar ik ben te bang dat ik dan steeds meer moet.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 22:35

wyoming schreef:
Aan mijn ex (alweer) die vindt dat de zwemlessen van zoon niet snel genoeg gaan. En dus daarom vindt dat zoon maar op privé zwemles moet en dat ik dat dus moet gaan betalen volgens hem want hij betaald toch genoeg alimentatie _-:(

wyoming schreef:
Mijn ex die gewoon geen nee accepteert en gewoon door blijft zeuren over de privé zwemlessen waarvan hij vindt dat ze nodig zijn. _-:(

We zijn nog geen maand verder en mijn zoon heeft dus een uitnodiging om af te zwemmen. *\o/* wilde het toch even melden. Ex zeurde dus echt voor niks, blij dat ik mijn eigen gevoel heb gevolgd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 22:42

Ohh fijn, wyoming! En sterkte voor degenen met pijn. :(:) Echt heel vervelend, en ik kan me goed voorstellen dat je voorzichtig bent met medicatie opschroeven, MWM.

Ik erger me eraan dat Kerst en Nieuwjaarsdag in het weekend vallen. Doei vakantiedagen! :evaw:

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 22:58

Dat het er steeds meer op gaat lijken dat Nightwish de 23e niet door zal gaan ;( Had mij er zo op verheugd na bijna 2 jaar geen concerten (ik weet dat ik heus niet de enige ben die hier van zou balen en snap waarom er ingegrepen moet worden, maar wilde het even kwijt)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 07:37

En nu kunnen m'n etentjes weer niet doorgaan... Echt elke keer als het zover is gaat het niet door.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 07:59

fjordjes schreef:
En nu kunnen m'n etentjes weer niet doorgaan... Echt elke keer als het zover is gaat het niet door.

Ook mijn ergernis. De 20e een etentje gepland staan waar ik heel veel zin in heb, maar die kan idd ook niet doorgaan als de horeca om 19u dicht moet :\.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 08:17

Denk dat voor ons blof ook niet doorgaat.
Vorige keer al 3x verzet en geld terug en nu denk ik weer niet. Daar gaat mijn avondje uit met mijn liefste vriendinnetje.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 08:20

Ik vind het ook een lockdown van niks doe niks of doe echt streng. Daarna op Twitter kijken is pas deprimerend. Zitten echt dom-rechtse idioten op. Tijd om weer verder te slapen. :n

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 09:37

Yay geen koopavond meer werken….. echt wat een ellende dit… ben hier zo zo zo klaar mee.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 09:48

Lau schreef:
Yay geen koopavond meer werken….. echt wat een ellende dit… ben hier zo zo zo klaar mee.

+1 Ik zou morgen tentfeest hebben. -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-21 10:10

Kensington die aankondigt dat ze ermee stoppen en dat ik 4 december een concert van ze had staan wat nu dus waarschijnlijk niet doorgaat.

Ik word hier zo moe en somber van.. het leven hangt alleen nog aan elkaar van wat mag wel en wat mag niet en discussies en tweedeling in de samenleving.. en ik begin steeds minder hoop te krijgen dat het ooit nog terug gaat naar hoe het voor Corona was. Ik heb er gewoon zo veel verdriet van dat het allemaal zo gaat en het hakt zo in op mijn emotionele/mentale gesteldheid.. en ik besef heus wel dat we het in NL prima hebben maar ik vind het zo moeilijk om kleur aan mijn leven te geven in deze tijd..

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 10:10

Dat ik mijn stem kwijt ben en voor de klas sta..

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 10:18

Oh echt Pablo, stoppen ze?
Zonde!

Hier ergernis dat ik vanmorgen met mega buikpijn wakker werd, pijnstillers er in maar helaas moest ik richting werk. Dus niet genoeg nog opgenomen in mijn lijf die pijnstilling. Gevolg, misselijk in de trein van de pijn en op station Zwolle achter het hekje mijn ontbijt achter gelaten :r

Moet zeggen, het luchtte wel op :+
Nu een stukje eierkoek en een kop thee op en gewoon aan het werk, voel me best prima.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-21 10:20

Ja, Eloi stapt uit de band omdt hij niet meer zijn hele leven aan de band wil wijden. -O-