Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:Het aantal besmettingen stijgt. En het aantal opnames trouwens ook.
Sizzle schreef:Goed nieuws, er zijn eerste aanwijzingen dat het doormaken van covid een jarenlange tot levenslange immuun herinnering kan zijn.
https://www.nature.com/articles/d41586-021-01442-9
purny schreef:F_Orumster schreef:Hij zal wel denken, hallo, mijn ogen zijn hier hoor, hierboven #himtoo
Ik checkte eerst de schoenen en toen ging ik hem roepen. Hij zal wel eerst gedacht hebben wat voor een raar mens loopt mij te roepen…
Maar eerlijk? Hij is echt wel een stuk….![]()
Olympia schreef:Ik hoop dat jij begrijpt dat als dat zo is het kabinet geen versoepeling door gaat voeren en deze aankondigingen doet?
Citaat:Mag aannemen dat je ook snapt dat nieuwe maatregelen terug in voeren een hoop mensen boos maakt en niet zomaar een optie is? Dat is ook al een tijdje terug door het OMT gezegd dat elke versoepeling nu lastig is terug te draaien omdat mensen snakken naar vrijheid
Citaat:Daarnaast moet je naar een weekgemiddelde kijken en die is nog steeds dalend.
Citaat:Kussen, knuffelen, of zelfs op straat een wildvreemde aanklampen: vanaf 9 juni kan het weer, zo blijkt uit een ontwerp van ministerieel besluit van minister van Binnenlandse Zaken Annelies Verlinden (CD&V). Dat schrijven Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen, De Standaard en Het Belang van Limburg zaterdag. Die versoepeling werd echter nooit expliciet aangekondigd. De experts schrikken. "Wij hebben dit nooit geadviseerd", zegt infectiologe Vlieghe.
Tiggs schreef:Weet iemand hoe ze de kleurcode van een bepaald land bepalen, mbt het reisadvies?
Tiggs schreef:Weet iemand hoe ze de kleurcode van een bepaald land bepalen, mbt het reisadvies?
Sizzle schreef:Tiggs schreef:Weet iemand hoe ze de kleurcode van een bepaald land bepalen, mbt het reisadvies?
Ik denk dat bijna niemand iets begrijpt van de NL kleurcodes aangezien er binnen Europa bijna geen landen zijn die er slechter voor staan. Heel veel landen zijn gewoon weer open voor toeristen mits getest. Het kan echter zijn dat NL voor specifieke landen nog op ‚de lijst‘ staat vanwege de hoge cijfers, dus wellicht is het daar op gebaseerd?