Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 11:54

Net fijn met mijn jonge paard bezig begint het te regenen _-:(

Gelukkig heeft ze nog een korte concentratieboog momenteel dus is iets kort doen al voldoende

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 12:02

Heb net ergens gesolliciteerd, maar er stond een d/t fout in de vacature. -O-

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 12:06

MarlindeRooz schreef:
Heb net ergens gesolliciteerd, maar er stond een d/t fout in de vacature. -O-

Kun je een rectificatie insturen? Zo ja, doen!

Ik erger me aan de GGD. Mijn moeder en ik zitten in thuisquarantaine (allebei negatief getest, maar een ander in ons huishouden is positief). Mijn moeder zou gevaccineerd worden, maar wij gingen ervan uit dat dat niet kon vanwege de quarantaine. We hebben twee keer gebeld en twee keer is gezegd dat ze gewoon gevaccineerd kon worden. Ik heb vanochtend een uur in de auto gezeten om haar naar de vaccinatieplek te brengen en toen ze daar was werd ze weggestuurd omdat ze inderdaad geen mensen prikken die in quarantaine zitten. Wat een slechte communicatie bij de GGD :(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 12:08

Ik heb geen d/t fout gemaakt, de vacature schrijver deed dat. En dat heb ik anoniem gemeld. :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 12:20

Bijholtes die loskomen door de jankbuien, maar loop mijn keel in waardoor ik het stikbenauwd krijg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 12:37

Schoonzus die compleet overtrokken heeft gereageerd op mij, wederom vol leugens. Nu wil ze nooit meer wat met ons doen, weet ze niet of ze nog naar de trouw komt en als ik door had dat zij geen vrijgezellen ging doen ik hem maar lekker zelf had moeten organiseren.

Maar mijn ergens is vooral haar zeer cynische: Geniet nog maar lekker van de aanloop naar jou trouw, de trouw zelf en jou zelf georganiseerde vrijgezellen.

Wees maar zeker dat ik dat ga doen.
En jij gaat geen gemis zijn. Sterker nog, er komen nu zaterdag al 2 mensen naar mijn lekker zelf georganiseerd feestje en misschien worden dat er 4 *\o/*

Doei schoonzus :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 12:40

Moestuin :knuffel: Wat een secreet — die ben je inderdaad liever kwijt dan rijk. Geniet van je zelfgeorganiseerde feestje! *\o/*

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 12:42

Moestuin schreef:
Schoonzus die compleet overtrokken heeft gereageerd op mij, wederom vol leugens. Nu wil ze nooit meer wat met ons doen, weet ze niet of ze nog naar de trouw komt en als ik door had dat zij geen vrijgezellen ging doen ik hem maar lekker zelf had moeten organiseren.

Maar mijn ergens is vooral haar zeer cynische: Geniet nog maar lekker van de aanloop naar jou trouw, de trouw zelf en jou zelf georganiseerde vrijgezellen.

En jij gaat geen gemis zijn. Sterker nog, er komen nu zaterdag al 2 mensen naar mijn lekker zelf georganiseerd feestje en misschien worden dat er 4 *\o/*

Wauw -O- Die ben je inderdaad liever kwijt dan rijk, wat een vreselijk mens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 12:45

Ik heb ook nog een paar berichten gekregen. Je wilt het niet weten :') Ik ken haar nu niet zo goed, zagen elkaar een 6 keer per jaar ongeveer op feestjes vooral. Maar deze zag ik ook niet aankomen. :') Ik had nog wat vriendinnen gestuurd en daar kreeg ik printscreens van terug dat ze wel waren uitgenodigd met in dezelfde zin nog: Maar waarschijnlijk gaat er geen vrijgezellen zijn want er kan niemand. Nou muts, het is nu wel heel duidelijk dat je nooit 1 ging doen.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 12:45

Moestuin schreef:

Wat de fiets, die ben je echt liever kwijt dan rijk. :evaw: Wat een wappie.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 12:50

Moestuin heel veel plezier gewenst zaterdag. Lekker genieten van je eigen georganiseerde feestje zonder dat mormel erbij.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 12:53

Jeetje wat een gedoe Moestuin! wat zegt je (bijna) man er van, zij zou toch zijn getuige zijn?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 12:55

Mensen die geen motivatie brieven kunnen schrijven :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 12:56

Moestuin schreef:
Ik heb ook nog een paar berichten gekregen. Je wilt het niet weten :') Ik ken haar nu niet zo goed, zagen elkaar een 6 keer per jaar ongeveer op feestjes vooral. Maar deze zag ik ook niet aankomen. :') Ik had nog wat vriendinnen gestuurd en daar kreeg ik printscreens van terug dat ze wel waren uitgenodigd met in dezelfde zin nog: Maar waarschijnlijk gaat er geen vrijgezellen zijn want er kan niemand. Nou muts, het is nu wel heel duidelijk dat je nooit 1 ging doen.

:oo 8)7

Knallende koppijn en 2 knieën die niet meer willen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 12:57

Robijntjah schreef:
Mensen die geen motivatie brieven kunnen schrijven :')

Hoezo? Je bedoelt met spelfouten of anders?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 12:58

Dank je wel! Wij gaan naar een pretpark. Als het te slecht weer is gaan wij naar een terras voor tapas en cocktails :D Wat je zelf doet doe je beter, zeggen ze _O-

Telpeva: Ze komt waarschijnlijk niet meer naar de trouw en dat zou hij wel zeer spijtig vinden. Maar hij vindt dat ik gelijk heb en zij nooit zo had mogen doen. Ze had gewoon wat moeten organiseren of aangeven dat ze niet kon/wou. Ze heeft hem gisteren zelf ook in de kou laten staan omtrent een afspraak en dat is ook wel even binnen gekomen bij hem.

Veel beterschap Marcella!

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 13:01

Ik wens je ook hele fijne dagen toe Moestuin!
Wat een vreselijke naaistreken toch van je schoonzus. _-:( Waarschijnlijk is het nu alleen maar gezelliger zonder dat zij erbij is. :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 13:02

Service opgezegd en alsnog een rekening van 120 euro die ik niet kan missen. -:(- -:(- -:(- -:(-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 13:12

Ja je schoonzus had echt andere manieren om het op te lossen, dit is gewoon sneu, ook voor je man!

Marcella jouw dag is volgens mij echt heel rot :knuffel:

Ik zit al een paar dagen met een hoofdpijn die niet weg wil en ik ben af en toe ook opeens heel emotioneel, dan weer verdrietig en dan weer boos. Echt dingen doen lukt mij vandaag ook niet, ben een beetje oververmoeid denk ik. Maar ik wil zo graag wat doen want het huis is een zooi -O-

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 13:14

Geniet van je feestje moestuin!

Beterschap marcella en Telpeva

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 13:15

Moestuin wat een nare reacties van je schoonzus.
Is ze nu ook getuige af?

Ergernis, de apotheek.
Ik zou liever online bij een farmaceutisch bedrijf bestellen.
Gaat echt zo vaak iets mis.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 13:37

MarlindeRooz schreef:
Service opgezegd en alsnog een rekening van 120 euro die ik niet kan missen. -:(- -:(- -:(- -:(-

:wow: paypal heeft nu al het geld terug gestort en de kwestie verwerkt. :=

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 13:41

Moestuin schreef:

Oh kijk, het probleem lost van zich vanzelf op. Het mag ook eens goed gaan. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 13:46

luuntje schreef:
Moestuin wat een nare reacties van je schoonzus.
Is ze nu ook getuige af?

Ergernis, de apotheek.
Ik zou liever online bij een farmaceutisch bedrijf bestellen.
Gaat echt zo vaak iets mis.

Dat laat ik aan mijn vriend over. Langs de ene kant denk: Opgeruimd staat netjes als ze niet komt. Langs de andere kant denk ik dat ze beter maakt dat ze er is want jou broer zo laten vallen is voor mij dan echt next level. Aller sinds, als ze komt zit ze niet bij ons aan tafel od. De datum dat ik moet vrijhouden in juli voor een feestje van haar is nu ook ingepland met iets anders. Voor mij is het klaar.

Marlinde: Netjes van Paypal!

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 13:47

Collega van me zit ziek thuis, nog in onzekerheid van de oorzaak. Krijg net een appje van een andere collega dat we een pakketje gaan samenstellen, wat natuurlijk superleuk is. Of ik ook wil meedoen. Ja, natuurlijk wil ik dat! En nou kan ik supergoed met de zieke collega overweg, maar ik vind het toch zo moeilijk om iets voor haar te bedenken! Vind ik echt heel stom. Ik weet bijvoorbeeld dat ze graag thee drinkt, maar dat heeft iemand anders al. Douche dingetjes vind ik stom om te geven, van chocolade enzo houdt ze niet...
En daarbij ben ik op het moment ook niet op het werk, dus moet weer een andere collega het namens mij kopen en in het mandje doen. Heel handig allemaal. :')