Nu niet meer
Maar het moet wel

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MarcoBorsato schreef:In Azië dragen ze al jaren mondkapjes en in Europa gaan we zeiken.
Zebrastreep schreef:Veulen84 schreef:Baggerdag.
Eind vorige week, begin deze week zou mijn nieuwe zadel naar me verstuurd worden... Dat is nog steeds niet gebeurd. Dat zadel zou eigenlijk begin oktober al klaar zijn. Dus vind dat ik nu wel lang genoeg heb gewacht. Heb echt het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden. Van een levertijd van 4 weken naar na 13 weken nog niks geleverd.
Verder is de postnl mijn nieuwe telefoon kwijt geraakt en na 3 dagen mailen reageert postnl niet meer op mails van mij en de verzender niet...
Divoza toevallig? Ik heb ook heel lang moeten wachten. Na een keer vragen in de winkel omdat ik daar toevallig was leverde niks op. Na 1,5 maand een boos belletje gedaan en opeens kon het de dag erna geleverd worden.
Het zou in eerste instantie een week duren. Ik koop er ook geen zadels weer.
Zebrastreep schreef:Veulen84 schreef:Baggerdag.
Divoza toevallig? Ik heb ook heel lang moeten wachten. Na een keer vragen in de winkel omdat ik daar toevallig was leverde niks op. Na 1,5 maand een boos belletje gedaan en opeens kon het de dag erna geleverd worden.
Het zou in eerste instantie een week duren. Ik koop er ook geen zadels weer.
Niet Divoza gewoon een onafhankelijke zadelmaker. Nu is ook weer dat ze geen track and trace sturen want die is toch niet betrouwbaar. Raar bedrijf dat me een heel ongemakkelijk gevoel geeft. En dat heb ik niet zo snel eigenlijk.
_San87_ schreef:Aan PostNL. Het duurt al anderhalve week om een pakket dat ik besteld heb aan mijn adres te koppelen zodat het bezorgd kan worden.
Vandaag bij t postkantoor een gesprek opgevangen dat t echt drama is daar. Ik snap oprecht niet hoe je het als bedrijf voor elkaar krijgt niet voorbereid te zijn op black friday, cyber monday, sinterklaas en kerst.
Absolem schreef:_San87_ schreef:Aan PostNL. Het duurt al anderhalve week om een pakket dat ik besteld heb aan mijn adres te koppelen zodat het bezorgd kan worden.
Vandaag bij t postkantoor een gesprek opgevangen dat t echt drama is daar. Ik snap oprecht niet hoe je het als bedrijf voor elkaar krijgt niet voorbereid te zijn op black friday, cyber monday, sinterklaas en kerst.
Simpel.... Gruwelijk personeels tekort hebben... En geen nieuwe mensen kunnen aanwerven omdat mensen zich te goed voelen voor een baantje bij de post.
Absolem schreef:_San87_ schreef:Aan PostNL. Het duurt al anderhalve week om een pakket dat ik besteld heb aan mijn adres te koppelen zodat het bezorgd kan worden.
Simpel.... Gruwelijk personeels tekort hebben... En geen nieuwe mensen kunnen aanwerven omdat mensen zich te goed voelen voor een baantje bij de post.
Zebrastreep schreef:Bij dure aankopen hou ik er ook totaal niet van als het zo raar loopt. Als je al betaald hebt kan je dan niet even langsgaan? Zou dan wel iemand meenemen. En niet om gelijk ruzie te maken maar gewoon in gesprek te gaan met die persoon die jouw het zadel heeft verkocht.
En van je mobiele telefoon ook super vervelend! Soms helpt het nog even om op Facebook een bericht naar ze te sturen vaak komen ze dan sneller in actie. UPS was een keer van mij wat kwijt. Ze via Facebook benaderd en de volgende dag was alles uitgezocht en kon ik mijn pakket op komen halen bij het bedrijf waar het was beland maar ze waren het in eerste instantie ook kwijt.