Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 18:16

Vanmiddag was ik nog zo gemotiveerd om eten te koken....
Nu niet meer
Maar het moet wel -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 18:45

Zekering in de auto kapot, maar kan maar niet vinden welke grrrr en ja het moet, want ik werk snachts en is nogal poedersuiker in het donker om niet te kunnen zien hoe je verwarming staat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 20:08

De stem van Bridget Maasland. :x En ook alle domme, verbale poep die uit haar mond (en die van Nikkie Plessen) komt. :=

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 20:21

Dankjewel voor de felicitaties <3

Ik moet opruimen, zo geen zin in

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 20:25

Aan PostNL :\. Het duurt al anderhalve week om een pakket dat ik besteld heb aan mijn adres te koppelen zodat het bezorgd kan worden.

Vandaag bij t postkantoor een gesprek opgevangen dat t echt drama is daar. Ik snap oprecht niet hoe je het als bedrijf voor elkaar krijgt niet voorbereid te zijn op black friday, cyber monday, sinterklaas en kerst.

Palmboom95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 20:31

MarcoBorsato schreef:
In Azië dragen ze al jaren mondkapjes en in Europa gaan we zeiken.

Precies dit. Net alsof een deel van de mensen even lekker moet laten blijken 'dat ze toch echt niet zomaar gaan luisteren hoor!'
Na een paar minuten wennen is er niets meer aan de hand en toen het deze zomer verplicht was in vliegtuigen en in het buitenland hadden de mensen die alsnog op vakantie gingen er opeens totaal geen problemen mee (of vonden ze het het in ieder geval waard).

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 20:46

Dat ik een week geleden iets retour heb gestuurd maar tot op heden niet eens een mail dat ze het hebben ontvangen ofzo. Agradi had ik nog later geretourneerd en daar vandaag al een mailtje van gehad

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 21:33

Zebrastreep schreef:
Veulen84 schreef:
Baggerdag.

Eind vorige week, begin deze week zou mijn nieuwe zadel naar me verstuurd worden... Dat is nog steeds niet gebeurd. Dat zadel zou eigenlijk begin oktober al klaar zijn. Dus vind dat ik nu wel lang genoeg heb gewacht. Heb echt het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden. Van een levertijd van 4 weken naar na 13 weken nog niks geleverd.

Verder is de postnl mijn nieuwe telefoon kwijt geraakt en na 3 dagen mailen reageert postnl niet meer op mails van mij en de verzender niet...

Divoza toevallig? Ik heb ook heel lang moeten wachten. Na een keer vragen in de winkel omdat ik daar toevallig was leverde niks op. Na 1,5 maand een boos belletje gedaan en opeens kon het de dag erna geleverd worden.

Het zou in eerste instantie een week duren. Ik koop er ook geen zadels weer.

Niet Divoza gewoon een onafhankelijke zadelmaker. Nu is ook weer dat ze geen track and trace sturen want die is toch niet betrouwbaar. Raar bedrijf dat me een heel ongemakkelijk gevoel geeft. En dat heb ik niet zo snel eigenlijk.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 22:16

Zebrastreep schreef:
Veulen84 schreef:
Baggerdag.

Divoza toevallig? Ik heb ook heel lang moeten wachten. Na een keer vragen in de winkel omdat ik daar toevallig was leverde niks op. Na 1,5 maand een boos belletje gedaan en opeens kon het de dag erna geleverd worden.

Het zou in eerste instantie een week duren. Ik koop er ook geen zadels weer.

Niet Divoza gewoon een onafhankelijke zadelmaker. Nu is ook weer dat ze geen track and trace sturen want die is toch niet betrouwbaar. Raar bedrijf dat me een heel ongemakkelijk gevoel geeft. En dat heb ik niet zo snel eigenlijk.

Bij dure aankopen hou ik er ook totaal niet van als het zo raar loopt. Als je al betaald hebt kan je dan niet even langsgaan? Zou dan wel iemand meenemen. En niet om gelijk ruzie te maken maar gewoon in gesprek te gaan met die persoon die jouw het zadel heeft verkocht.

En van je mobiele telefoon ook super vervelend! Soms helpt het nog even om op Facebook een bericht naar ze te sturen vaak komen ze dan sneller in actie. UPS was een keer van mij wat kwijt. Ze via Facebook benaderd en de volgende dag was alles uitgezocht en kon ik mijn pakket op komen halen bij het bedrijf waar het was beland maar ze waren het in eerste instantie ook kwijt.

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 22:44

_San87_ schreef:
Aan PostNL :. Het duurt al anderhalve week om een pakket dat ik besteld heb aan mijn adres te koppelen zodat het bezorgd kan worden.

Vandaag bij t postkantoor een gesprek opgevangen dat t echt drama is daar. Ik snap oprecht niet hoe je het als bedrijf voor elkaar krijgt niet voorbereid te zijn op black friday, cyber monday, sinterklaas en kerst.

Simpel.... Gruwelijk personeels tekort hebben... En geen nieuwe mensen kunnen aanwerven omdat mensen zich te goed voelen voor een baantje bij de post.

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 22:53

Waarschijnlijk zit er ergens een zenuw(tje) klem waardoor ik steeds sen zere/slapende arm heb.

Zoektocht naar een baan.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-20 23:21

Absolem schreef:
_San87_ schreef:
Aan PostNL :. Het duurt al anderhalve week om een pakket dat ik besteld heb aan mijn adres te koppelen zodat het bezorgd kan worden.

Simpel.... Gruwelijk personeels tekort hebben... En geen nieuwe mensen kunnen aanwerven omdat mensen zich te goed voelen voor een baantje bij de post.

Nou, als je hoort hoe bezorgers betaald en behandeld worden schrikt dat ook wel af.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 23:31

Absolem schreef:
_San87_ schreef:

Te goed? Het is slecht betaald en zwaar werk. Ga ik liever voor hetzelfde loon patat bakken of vakken vullen hoor.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 23:33

Aan mijzelf dat ik nou niet even doorpak met 2 examens en elke dag er te vaak aan denk en stress om heb. En dat dan altijd gesprekken die ik daarover kan voeren niet doorgaan :')

Vanaf morgen maar echt even bespreken hoe en wat , want dit schiet voor mij echt niks op zo

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 23:37

Zou het werk best willen doen, maar kan het lichamelijk niet aan.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 23:39

Mkango schreef:
De stem van Bridget Maasland. :x En ook alle domme, verbale poep die uit haar mond (en die van Nikkie Plessen) komt. :=

:')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 23:54

Mijn moeder heeft iets in de lak gezet en de geur dringt tot alle kieren van het huis door, bah

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 00:11

Zebrastreep schreef:
Bij dure aankopen hou ik er ook totaal niet van als het zo raar loopt. Als je al betaald hebt kan je dan niet even langsgaan? Zou dan wel iemand meenemen. En niet om gelijk ruzie te maken maar gewoon in gesprek te gaan met die persoon die jouw het zadel heeft verkocht.

En van je mobiele telefoon ook super vervelend! Soms helpt het nog even om op Facebook een bericht naar ze te sturen vaak komen ze dan sneller in actie. UPS was een keer van mij wat kwijt. Ze via Facebook benaderd en de volgende dag was alles uitgezocht en kon ik mijn pakket op komen halen bij het bedrijf waar het was beland maar ze waren het in eerste instantie ook kwijt.

Ik heb ook zitten denken aan langsgaan en ophalen. Het is wel in Belgie en dat maakt het door Corona weer lastiger. Ik heb nu geantwoord dat ik toch echt een track-and-trace code wil hebben. Als ze daar niet op antwoord, dan ga ik de fabrikant een mailtje sturen. Ik heb op hun advies bij haar het zadel laten maken omdat in nederland niemand was die dit zo kon.

Voor mijn telefoon heb ik postnl benaderd op twitter, eerst gaven ze netjes antwoord. Stuurde me terug naar de verzender. Dus die heeft contact gehad, daar hebben ze gezegd onderzoek in te stellen. Vervolgens was het stil. Dus verzender mij weer gecontacteerd of ik toch iets had binnen gekregen. Waarop we beide weer contact hebben opgenomen, maar we krijgen nu beide geen antwoord.
Inmiddels heeft de verzender vanavond wel besloten vast een nieuwe te sturen... Dat is dan wel weer top, maar ik baal gewoon echt van de manier van doen.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 00:17

Ik moet/wil heel veel afvallen, maar ben een echte Bourgondiër. Gaat heel zwaar worden, maar tegelijkertijd erger ik mezelf eraan hoe een slappeling ik ben.

En met voet blijven haken toen ik de wat uit de kelder wilde pakken en nu hele zere voet.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 00:19

Absolem schreef:
_San87_ schreef:

Ja, t ligt aan de mensen die zich te goed voelen. Niet aan PostNL als werkgever.

Maakt alsnog mijn ergernis en onbegrip van hoe slecht het daar geregeld is niet minder groot.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 01:25

Plafonddienst.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 01:26

Loeky01 schreef:
Plafonddienst.

Hier ook -O- en ik ben zo moe...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 01:27

Dat ik vandaag weer veel adressen heb. 129 collie. Meh. Hoop dat het te huffen is.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 01:37

Een man op mijn werk (zwembad), die helemaal los ging op het feit dat hij een mondkapje op moest. Wat n onzin het was enz enz. Vooral genegeerd hem eenmalig een mondkapje gratis aangeboden, gezien hij die zelf niet had.

Daarna begon te schelden en te tieren over het kl*te beleid. Ik maar aangegeven dat wij er helaas ook niks aan kunnen doen, maar dat het de regels zijn die ons zij opgelegd.

Zolang we geen les aan het geven zijn, moeten ze op (dus tussen 2 lessen door, bv, of rijdens het toezichthouden, enz.)

Vervolgens zat die vent met zn tas te gooien (lekker volwassen) met de tekst dat hij niet kon wachten tot het weer maart was. Dan kon die kl**tviool tenminste wegestemd worden...

Vent, DOE NORMAAL!

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 07:08

De wekker ;(