Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnnexUdith schreef:Dat mijn oma helaas niet meer te genezen is van longkanker. Had eigenlijk er een goed gevoel over en gek genoeg nog steeds weet ook niet waarom...de uitzaaiingen zijn er nog steeds en ook weer gaan groeien.
Ene kant kan het zijn dat ik al vanaf het begin dacht dat het wel het gene zou zijn waar ze aan zou overlijden. Ze gaan het nu met pillen proberen dus denk eigenlijk beetje om het zo lang mogelijk uit te stellen.
Vooral voor mijn oma zelf en mijn vader erg sneu. Tuurlijk voor iedereen maar voor hun vind ik het het ergst
Castilja schreef:Ik doe mee aan een cool project en ben blij dat ik ervoor ben gevraagd maar word wel echt met dingen opgescheept; 'oh ja schrijf jij ff subisidie aanvraag????' - Nooit gedaan. Als ik het niet goed doe lopen we geld mis. Geen response als ik hulp vraag. Duidelijk.(Iemand hier ervaring mee help)
Ineke2 schreef:Castilja schreef:Ik doe mee aan een cool project en ben blij dat ik ervoor ben gevraagd maar word wel echt met dingen opgescheept; 'oh ja schrijf jij ff subisidie aanvraag????' - Nooit gedaan. Als ik het niet goed doe lopen we geld mis. Geen response als ik hulp vraag. Duidelijk.(Iemand hier ervaring mee help)
Zonder dat wij weten waarvoor je subsidie wil aanvragen word het lastig advies te geven, maar misschien kun je hier vast al iets mee:
http://www.hoedoe.nl/geld/subsidie/hoe- ... bsidie-aan
Mandarijn schreef:Postnl bezorgen. Zag 'm door het raam. Kleppert een keer aan de brievenbus (bel werkt gewoon) en gooit vervolgens briefje erdoor.
Heb de deur open gedaan met dat ik gewoon thuis ben, wordt ie boos dat ie al 3x had aangebeld.
Heeft ie niet, want mijn bel gaat irritant hard, dus heb zelf even aangebeld waar ie bij stond.
Mandarijn schreef:Postnl bezorgen. Zag 'm door het raam. Kleppert een keer aan de brievenbus (bel werkt gewoon) en gooit vervolgens briefje erdoor.
Heb de deur open gedaan met dat ik gewoon thuis ben, wordt ie boos dat ie al 3x had aangebeld.
Heeft ie niet, want mijn bel gaat irritant hard, dus heb zelf even aangebeld waar ie bij stond.
Flowery schreef:Dat mijn vriend een jubileumcadeautje voor mij besteld heeft en dit bezorgd is bij zijn buurvrouw met een verstandelijke beperking en ze de deur niet open wilt doen voor onsWe zijn redelijk geduldig en ze heeft toch ooit het pakketje aangenomen van de bezorger zou je denken, maar ik wil ook mn cadeautje graag hebben