Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Merileth

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 20:23

Pakketje vanuit de VS wat eindelijk onderweg is, is er wat mis met de tracking code. Heb ze gelijk een mailtje gestuurd omdat het daar overdag is. Ben benieuwd hoe snel ik de goede info krijg.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 21:36

AnnexUdith schreef:
Dat mijn oma helaas niet meer te genezen is van longkanker. Had eigenlijk er een goed gevoel over en gek genoeg nog steeds weet ook niet waarom...de uitzaaiingen zijn er nog steeds en ook weer gaan groeien.

Ene kant kan het zijn dat ik al vanaf het begin dacht dat het wel het gene zou zijn waar ze aan zou overlijden. Ze gaan het nu met pillen proberen dus denk eigenlijk beetje om het zo lang mogelijk uit te stellen.

Vooral voor mijn oma zelf en mijn vader erg sneu. Tuurlijk voor iedereen maar voor hun vind ik het het ergst

Ze kunnen best veel hoor, mijn moeder is al twee en half jaar verder met uitgezaaide hormonale borstkanker.
Sterkte met je oma.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 23:20

Dankjewel Ineke2 en Mkango

chanicha

Ze kunnen helaas ook niet meer doen dan dit. Chemo is geen optie vanwege de leeftijd en bestralingen lijken dus helaas niet het gewenste effect te hebben. Ze hebben van 1 long al een stuk verwijderd en meer kan ook niet omdat leven dan onmogelijk is.

Ze is verder nog hartstikke fit en er goed bij. Zo gaat ze 3 keer in de week naar de sportschool ( nu even niet natuurlijk vanwege corona) , fietst zonder elektrische fiets door de stad, spreekt regelmatig met mensen af , loopt nog gemakkelijk trap , kan harder lopen als dat ik kan zonder vermoeid te raken en woont nog zelfstandig in een flat zonder lift. Dat maak het ook zo onwerkelijk dat ze eigenlijk hartstikke ziek is.

Ik gok dat het zo fit zijn en geestelijk er goed bij dat ze daarom eigenlijk nog vrij weinig pijn heeft. Wel merkte ik dat ze wel sneller benauwd aan het worden is en dat dat ook wel erger gaat worden. Ik heb haar nu ook al even niet gezien omdat ik in een vitale sector zit en het risico te groot vindt en bang ben dat ik wat mee neem wat haar ziek zou kunnen maken.

Ik blijf altijd hoop houden dat het goed komt. Na de operatie aan haar long was ze na 1,5 week weer thuis en had bijna nergens last van. Eerder meer van de rib die ze toen per ongeluk gebroken hebben. Ze was wel heel ziek omdat er waarschijnlijk vocht ergens zat maar toen dat opeens eruit was ging het weer zo goed dat ze bijna niet hoefde te revalideren en direct weer naar huis kon met een klein beetje thuishulp was niet eens echt nodig was. Daarom had ik het idee van gelukkig ze komt er wel weer bovenop.

Maar je hebt wel gelijk hoor het verbaast mij ook hoeveel ze kunnen en soms hoe snel ook.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 00:06

Ik doe mee aan een cool project en ben blij dat ik ervoor ben gevraagd maar word wel echt met dingen opgescheept; 'oh ja schrijf jij ff subisidie aanvraag????' - Nooit gedaan. Als ik het niet goed doe lopen we geld mis. Geen response als ik hulp vraag. Duidelijk. :') (Iemand hier ervaring mee help)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 03:59

Dat ik al een uur wakker lig, omdat mijn hamster zijn wiel de lager kapot heeft en ik kan niet slapen met het geluid zo. 1 voordeel, ik heb hem nu wel voor het eerst sinds ie hier kwam op kunnen pakken. Hij is namelijk overdag totaal nog niet actief dus het tam maken moet ook s nachts gebeuren.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 07:38

Castilja schreef:
Ik doe mee aan een cool project en ben blij dat ik ervoor ben gevraagd maar word wel echt met dingen opgescheept; 'oh ja schrijf jij ff subisidie aanvraag????' - Nooit gedaan. Als ik het niet goed doe lopen we geld mis. Geen response als ik hulp vraag. Duidelijk. :') (Iemand hier ervaring mee help)

Zonder dat wij weten waarvoor je subsidie wil aanvragen word het lastig advies te geven, maar misschien kun je hier vast al iets mee:

http://www.hoedoe.nl/geld/subsidie/hoe- ... bsidie-aan

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 10:12

Vanmorgen wakker geworden van de pijn in mijn lies. En moet er dus vandaag de hele dag mee werken (staan, tillen, traplopen etc). Denk dat ik wel een soort van joggingbroek aan doe. _O-

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 10:19

Dat mijn vriend een jubileumcadeautje voor mij besteld heeft en dit bezorgd is bij zijn buurvrouw met een verstandelijke beperking en ze de deur niet open wilt doen voor ons :') We zijn redelijk geduldig en ze heeft toch ooit het pakketje aangenomen van de bezorger zou je denken, maar ik wil ook mn cadeautje graag hebben _O-

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 10:27

Kater. Alles ruikt naar watermeloen en rum.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 10:45

Zere schouder door m'n stoel, bed ligt niet lekker, douche is ruk want gaat van gloeiend heet naar steenkoud zonder reden, stadsgeluiden, überhaupt Engeland, en ik heb al m'n Milo opgedronken. -O- :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 10:45

Dat ik teleurgesteld wakker werd... mijn droom was echt super realistisch en ik dacht dus echt dat ik een puppy had. Maar helaas :')

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 11:39

Ineke2 schreef:
Castilja schreef:

Zonder dat wij weten waarvoor je subsidie wil aanvragen word het lastig advies te geven, maar misschien kun je hier vast al iets mee:

http://www.hoedoe.nl/geld/subsidie/hoe- ... bsidie-aan

Hah nee dat snap ik :') Ben al door een Bokker benaderd die volgens mij een beetje in dezelfde hoek zit (cultuur) en die me hopelijk op weg kan helpen. Jij ook dank voor je link!
Laatst bijgewerkt door Castilja op 16-05-20 11:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 11:42

MaTuMi schreef:
Dat oneindige gemekker over het weer.

Maar daar wordt je wel echt heel verdrietig van omdat het gras amper wil groeien nu -O- en je paarden wel doorvreten :+

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 11:51

Postnl bezorgen. Zag 'm door het raam. Kleppert een keer aan de brievenbus (bel werkt gewoon 8)7 ) en gooit vervolgens briefje erdoor.
Heb de deur open gedaan met dat ik gewoon thuis ben, wordt ie boos dat ie al 3x had aangebeld.
Heeft ie niet, want mijn bel gaat irritant hard, dus heb zelf even aangebeld waar ie bij stond. O:)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 12:48

Mandarijn schreef:
Postnl bezorgen. Zag 'm door het raam. Kleppert een keer aan de brievenbus (bel werkt gewoon 8)7 ) en gooit vervolgens briefje erdoor.
Heb de deur open gedaan met dat ik gewoon thuis ben, wordt ie boos dat ie al 3x had aangebeld.
Heeft ie niet, want mijn bel gaat irritant hard, dus heb zelf even aangebeld waar ie bij stond. O:)

En wat zei die toen? :D

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 13:03

Mandarijn schreef:

Hier hou ik van :')

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 13:22

Dat ik het huis net helemaal schoon en opgeruimd. Mijn vriend nog geen minuut later binnen komt en de weer een paasei zooi er van maakt.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 14:33

Flowery schreef:
Dat mijn vriend een jubileumcadeautje voor mij besteld heeft en dit bezorgd is bij zijn buurvrouw met een verstandelijke beperking en ze de deur niet open wilt doen voor ons :') We zijn redelijk geduldig en ze heeft toch ooit het pakketje aangenomen van de bezorger zou je denken, maar ik wil ook mn cadeautje graag hebben _O-

Waarschijnlijk contactloos. Probeer anders eens om te vragen (door de deur) of ze het naar buiten wil zetten terwijl jij op afstand gaat staan. Zodat je het kan pakken als ze de deur weer dicht heeft.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 16:33

Dat mensen speculeren en dan vervolgens je aanvallen omdat je de waarheid verteld.
Don't shoot the messenger.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 16:43

Buikpijn _-:( oh help zeg ik kan wel door de grond zakken. Hele week al niet lekker en nu dit weer

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 17:14

Mijn bovenbuurmeisje kan niet normaal communiceren. Alleen maar krijsen en huilen. Dus nu kan ik weer eens meegenieten van de zoveelste botsing tussen moeder en dochter

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 17:47

Mandarijn schreef:

Fantastisch :D

Als ik een benedenwoning zou hebben zou exact hetzelfde reageren. Helaas kan ik dus niet zien of er iemand voor de deur staat zonder dat ze aanbellen.
Zodra ze aanbellen gaat de camera aan en zie ik wie er voor de deur staat.
Maarja dan moeten ze wél aanbellen wat al minstens 2x niet gebeurd is net als bij jou :')

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 18:52

Mijn kat die mij recht aankijkt terwijl ze op de nieuw geplante klimop piest _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 18:56

Zadelmaker, die me potverdorie een niet passend zadel heeft verkocht en nadat ik aangaf twijfels te hebben doodleuk te zeggen oohh moet even opgevuld worden. Paard staat thank God sinds kort na het opvullen stil. Maar wat erger ik me hier aan zeg. Kost genoeg man.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 19:13

Dat ben gestoken door een hoornaar die verstopt zat in de was.