Rare mensen op marktplaats deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pearlx

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 17:01

Hebben jullie hier ook last van? Constant berichtjes op advertenties met dat geautomatiseerde bericht: "Beste *verkoper*, is het nog steeds te koop?" en dan reageer je dat het nog beschikbaar is en hoor je vervolgens nooit meer iets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 17:11

Ja die heb ik ook al paar keer gehad, ik snap dat echt niet, stuur je dat en dan vervolgens nergens op reageren, waarom vraag je dan of het nog te koop is?

Ik had dat laatst dus ook, gereageerd met ja nog te koop, geen reactie meer off course.
Nu had ik het 2 dagen later verkocht aan iemand anders dus die 1e reactie gegeven met inmiddels is het verkocht, toen in ene wel reactie en was ze pissig dat ik het al verkocht had 8)7
Echt hoor, je had het gerust mogen kopen van mij maar als je niet reageert ga ik niet zitten wachten.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 19:46

Nou het is vandaag op de bus gegaan, ik hoop echt dat ik dinsdag op tijd thuis ben om het te ontvangen, het gaat hier zo vaak fout met naar het PostNL punt brengen.,

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 20:54

Nou. Ik heb ook weer iets geks.
Eergisteren een bod gedaan op een item.
Mijn bod 10 euro, vraagprijs 15 euro.

Vandaag artikel niet meer beschikbaar. Kijk ik bij de adverteerder, is het er ook vandaag opnieuw opgezet. Met vraagprijs 10 euro.

Echt heel raar. Zal ik nu maar 7,50 euro bieden hihihj

mirna6308

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 21:12

bridgetF schreef:
Nou. Ik heb ook weer iets geks.
Eergisteren een bod gedaan op een item.
Mijn bod 10 euro, vraagprijs 15 euro.

Vandaag artikel niet meer beschikbaar. Kijk ik bij de adverteerder, is het er ook vandaag opnieuw opgezet. Met vraagprijs 10 euro.

Echt heel raar. Zal ik nu maar 7,50 euro bieden hihihj

Haha ja!! Ik ben benieuwd _/-\o_ _/-\o_ !!

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 21:22

Pearlx schreef:
Hebben jullie hier ook last van? Constant berichtjes op advertenties met dat geautomatiseerde bericht: "Beste *verkoper*, is het nog steeds te koop?" en dan reageer je dat het nog beschikbaar is en hoor je vervolgens nooit meer iets.

Ik heb dat ook al eens per ongeluk gestuurd. Maargoed ik reageer dan wel dat het per ongeluk was. Soms heeft mijn foon een eigen wil.

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 00:28

Ladygiroc schreef:
Pearlx schreef:

Ik heb dat ook al eens per ongeluk gestuurd. Maargoed ik reageer dan wel dat het per ongeluk was. Soms heeft mijn foon een eigen wil.

Ja dan begrijp ik het nog, maar wat ik heb komt echt over als "Hey is het nog beschikbaar? Ok mooi, doeiiiii" _O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 07:30

Ik. Stuur het juist heel vaak als opening van een gesprek.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 08:20

Ik krijg het regelmatig en dan antwoord ik netjes van jahoor het is nog beschikbaar en vervolgens hoor ik niks meer dus die ervaring heb ik ook.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 08:23

Ik stuur nooit die standaard berichten, zo onpersoonlijk

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 09:27

Ik krijg ook heel vaak de vraag is het nog beschikbaar, dan antwoord ik met ja en hoor je nooit meer wat, zo irritant, waarom vraag je het dan als je helemaal geen interesse hebt.

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 09:37

Hier ook een leuke.

Ik had nog niet gereageerd op het bericht, omdat ik een dagje druk was. Nu zag ik dat diegene een bod had geplaatst op een item van mij om reactie te krijgen, hoger dan de vraagprijs. Dat is natuurlijk al opvallend, heb maar gereageerd dat ik het wel wil ruilen haha

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 18:19

Jegh die ene irritante bieder is er weer :roll:

Ik verkoop regelmatig een bepaald duur merk cosmetica.
En in de advertentie staat duidelijk, bieden exclusief verzendkosten.

De vorige keer bood hij net zoveel als de hoogste bieder in de biedlijst maar dan incl verzending.

Duhh dat doe ik dus niet.

Bovendien begint hij te drammen en zat hij zielig te doen dus dan wil ik het al niet eens meer aan hem verkopen.

Nu bied hij via de advertentie en is inmiddels al 4 x overboden }:)

Maar toch berichten sturen van' ja ik heb geboden via de advertentie dus ik wil het'

Ja hallo fijne knakker,ik ga voor de hoogste bieder >;)

En vervolgens schrijft die knakker,ja mijn bod is inclusief verzending.

Ben die hampel al zo zat,denk dat ik'm straks ga blokkeren.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 18:26

Dat zou ik idd wel doen. Gewoon blokkeren en door met je leven :)

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 18:55

Inderdaad gewoon blokkeren, dat soort gasten ben je liever kwijt dan rijk

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 10:17

Ik heb zaterdag een prachtige deal gesloten met een specifiek merk aquarel verf. :D

Ik hou van dat soort koopjes. :) Was met mijn vader, die keek naar de tubes en vroeg me wat er zo speciaal aan is.

"Pap, het is net vloeibaar goud! :)) "

Dus ik had een goed weekend :)

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 12:25

Volgens mijn kun je alleen per adv blokkeren toch? En op een nieuwe adv kan hij weer opnieuw reageren dacht ik

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 12:50

Personen kan je volgens mij ook blokkeren.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 15:02

Je kunt op Marktplaats alleen een gesprek blokkeren

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 17:20

Om 5 uur een afspraak met twee mensen maar beide zijn niet komen opdagen

Heb ze een bericht gestuurd dus ben benieuwd

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 17:27

Vandaag m’n pakketje gemist, was niet thuis, hopelijk kan ik hem morgen wel ophalen maar dat PostNL punt is echt een drama. Alles raakt kwijt of gaat retour -O-

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 18:54

DoretteK schreef:
Hmm, ik heb ook weer wat raars.

Een borsttuig/martingaal vorige week donderdag via Markplaats verkocht. Conditie gebruikt, in de tekst vermeld dat er wat gerepareerd is bij de zadelmaker met een foto erbij. Mevrouw wilde hem dezelfde dag op komen halen, prima, maar erbij gezegd dat ik zelf niet thuis was. Mijn vader heeft haar ontvangen, ze heeft even vluchtig gekeken en betaald.

Op vrijdag stuurde ze een berichtje dat ze hem terug wilde brengen wat er mist een riempje en er is iets los. Ik heb gevraagd of ze kan aangeven wat er precies mist/los is, met een foto erbij, want naar mijn weten was het gewoon helemaal compleet en heel. Ze zou dit sturen maar was op vrijdag niet thuis. Ik heb zondag nogmaals naar een foto gevraagd. Toen antwoordde ze dat ze deze morgen (maandag dus) zou sturen, want ze was het weekend weg. Ondertussen is het dinsdag en ik heb nog niets gezien.

Ik vind het erg apart dat ik zelf achter haar aan moet gaan. Mocht er echt iets missen/kapot zijn, mag ze het uiteraard terug komen brengen, maar ik weet niet wat ze in die tussentijd er allemaal mee doet...

Dit heeft nog een staartje gekregen, uiteindelijk toch gezegd dat ze het terug kan brengen (ik ben te soft...), maar het komt er nu op neer dat ik het bij haar moet ophalen of dat ze het zal verzenden en de kosten voor mijn rekening zijn. Ik ben af en toe wel wat gek, maar zo gek :')

Edit: er mist ook helemaal niets en de riempjes die volgens haar niet gestikt zijn hoort gewoon zo, anders kan je het niet uit elkaar halen.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 19:17

DoretteK schreef:
DoretteK schreef:
Hmm, ik heb ook weer wat raars.

Een borsttuig/martingaal vorige week donderdag via Markplaats verkocht. Conditie gebruikt, in de tekst vermeld dat er wat gerepareerd is bij de zadelmaker met een foto erbij. Mevrouw wilde hem dezelfde dag op komen halen, prima, maar erbij gezegd dat ik zelf niet thuis was. Mijn vader heeft haar ontvangen, ze heeft even vluchtig gekeken en betaald.

Op vrijdag stuurde ze een berichtje dat ze hem terug wilde brengen wat er mist een riempje en er is iets los. Ik heb gevraagd of ze kan aangeven wat er precies mist/los is, met een foto erbij, want naar mijn weten was het gewoon helemaal compleet en heel. Ze zou dit sturen maar was op vrijdag niet thuis. Ik heb zondag nogmaals naar een foto gevraagd. Toen antwoordde ze dat ze deze morgen (maandag dus) zou sturen, want ze was het weekend weg. Ondertussen is het dinsdag en ik heb nog niets gezien.

Ik vind het erg apart dat ik zelf achter haar aan moet gaan. Mocht er echt iets missen/kapot zijn, mag ze het uiteraard terug komen brengen, maar ik weet niet wat ze in die tussentijd er allemaal mee doet...

Dit heeft nog een staartje gekregen, uiteindelijk toch gezegd dat ze het terug kan brengen (ik ben te soft...), maar het komt er nu op neer dat ik het bij haar moet ophalen of dat ze het zal verzenden en de kosten voor mijn rekening zijn. Ik ben af en toe wel wat gek, maar zo gek :')

Edit: er mist ook helemaal niets en de riempjes die volgens haar niet gestikt zijn hoort gewoon zo, anders kan je het niet uit elkaar halen.

Daar ga je toch niet aan beginnen hè?

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 19:37

Nee zeker niet :=

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 19:55

Ik zoek een ellectrische fiets, krijg ik een vraag. Hallo bent u ook op zoek naar een goede auto .