Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bridgetF schreef:Nou. Ik heb ook weer iets geks.
Eergisteren een bod gedaan op een item.
Mijn bod 10 euro, vraagprijs 15 euro.
Vandaag artikel niet meer beschikbaar. Kijk ik bij de adverteerder, is het er ook vandaag opnieuw opgezet. Met vraagprijs 10 euro.
Echt heel raar. Zal ik nu maar 7,50 euro bieden hihihj
Pearlx schreef:Hebben jullie hier ook last van? Constant berichtjes op advertenties met dat geautomatiseerde bericht: "Beste *verkoper*, is het nog steeds te koop?" en dan reageer je dat het nog beschikbaar is en hoor je vervolgens nooit meer iets.
Ladygiroc schreef:Pearlx schreef:Hebben jullie hier ook last van? Constant berichtjes op advertenties met dat geautomatiseerde bericht: "Beste *verkoper*, is het nog steeds te koop?" en dan reageer je dat het nog beschikbaar is en hoor je vervolgens nooit meer iets.
Ik heb dat ook al eens per ongeluk gestuurd. Maargoed ik reageer dan wel dat het per ongeluk was. Soms heeft mijn foon een eigen wil.
DoretteK schreef:Hmm, ik heb ook weer wat raars.
Een borsttuig/martingaal vorige week donderdag via Markplaats verkocht. Conditie gebruikt, in de tekst vermeld dat er wat gerepareerd is bij de zadelmaker met een foto erbij. Mevrouw wilde hem dezelfde dag op komen halen, prima, maar erbij gezegd dat ik zelf niet thuis was. Mijn vader heeft haar ontvangen, ze heeft even vluchtig gekeken en betaald.
Op vrijdag stuurde ze een berichtje dat ze hem terug wilde brengen wat er mist een riempje en er is iets los. Ik heb gevraagd of ze kan aangeven wat er precies mist/los is, met een foto erbij, want naar mijn weten was het gewoon helemaal compleet en heel. Ze zou dit sturen maar was op vrijdag niet thuis. Ik heb zondag nogmaals naar een foto gevraagd. Toen antwoordde ze dat ze deze morgen (maandag dus) zou sturen, want ze was het weekend weg. Ondertussen is het dinsdag en ik heb nog niets gezien.
Ik vind het erg apart dat ik zelf achter haar aan moet gaan. Mocht er echt iets missen/kapot zijn, mag ze het uiteraard terug komen brengen, maar ik weet niet wat ze in die tussentijd er allemaal mee doet...
DoretteK schreef:DoretteK schreef:Hmm, ik heb ook weer wat raars.
Een borsttuig/martingaal vorige week donderdag via Markplaats verkocht. Conditie gebruikt, in de tekst vermeld dat er wat gerepareerd is bij de zadelmaker met een foto erbij. Mevrouw wilde hem dezelfde dag op komen halen, prima, maar erbij gezegd dat ik zelf niet thuis was. Mijn vader heeft haar ontvangen, ze heeft even vluchtig gekeken en betaald.
Op vrijdag stuurde ze een berichtje dat ze hem terug wilde brengen wat er mist een riempje en er is iets los. Ik heb gevraagd of ze kan aangeven wat er precies mist/los is, met een foto erbij, want naar mijn weten was het gewoon helemaal compleet en heel. Ze zou dit sturen maar was op vrijdag niet thuis. Ik heb zondag nogmaals naar een foto gevraagd. Toen antwoordde ze dat ze deze morgen (maandag dus) zou sturen, want ze was het weekend weg. Ondertussen is het dinsdag en ik heb nog niets gezien.
Ik vind het erg apart dat ik zelf achter haar aan moet gaan. Mocht er echt iets missen/kapot zijn, mag ze het uiteraard terug komen brengen, maar ik weet niet wat ze in die tussentijd er allemaal mee doet...
Dit heeft nog een staartje gekregen, uiteindelijk toch gezegd dat ze het terug kan brengen (ik ben te soft...), maar het komt er nu op neer dat ik het bij haar moet ophalen of dat ze het zal verzenden en de kosten voor mijn rekening zijn. Ik ben af en toe wel wat gek, maar zo gek
Edit: er mist ook helemaal niets en de riempjes die volgens haar niet gestikt zijn hoort gewoon zo, anders kan je het niet uit elkaar halen.