Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pandora2 schreef:Via Brussel komen ze in net dezelfde miserie terecht
Electra63 schreef:rien10 schreef:Kinderen als influencer: het zou verboden moeten worden.
(Nou ja, mama en/of papa die een account met, over, van hun kinderen al of niet met ponies maken zouden verboden moeten worden).
Sowieso vind ik influencers overbodig.
Electra63 schreef:rien10 schreef:Kinderen als influencer: het zou verboden moeten worden.
(Nou ja, mama en/of papa die een account met, over, van hun kinderen al of niet met ponies maken zouden verboden moeten worden).
Sowieso vind ik influencers overbodig.
Dilan93 schreef:Vraag me sowieso altijd af wat die mensen verder de hele dag doen.
Met als ergste variant: de fitfluencers
Beetje interessant lopen doen door in moeilijke houdingen te gaan staan met je reet naar achter, rug hol en eiwitshakeje in de handen.
Memories schreef:Hier ook niks met influencers en al helemaal niet met kindfluencersDie UO kan ik me ook vinden.
Andere UO: ik vind het ergens best wel ranzig als mensen hun kat op bed latenkattenbak korrels, poeppootjes, veeeeel haar, evt vuil van buiten als het geen binnenkant is... gaat dat bij andere mensen dan nooit mis of maakt het ze niet uit?
Ik heb 2 katjes waar ik gek op ben maar de slaapkamer is verboden terrein.