Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 16:43

Via Brussel komen ze in net dezelfde miserie terecht :D

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 08:58

Pandora2 schreef:

En die Duitsers hebben de boel ook aardig dicht getimmerd dat je niet zomaar even een luchthaven 2x zo groot maakt.

Maar zo lang mensen vinden dat ze alleen op vakantie zijn geweest als ze er naartoe vliegen, wordt dat een dingetje en heel eerijk; een bepaalt slag vlok zie ik graag ver weg op vakantie gaan......

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 20:30

Pandora2 schreef:

Echt niet. Brussel is echt een fijne snelle luchthaven. Schiphol en Charles de Gaulle zijn beide echt drama. Die mijd ik liever. Altijd enorme wachttijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 20:58

CDG is al drama om je gate te vinden, alles zit in 1 lange eindeloze gang.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 21:02

Varekaj schreef:
CDG is al drama om je gate te vinden, alles zit in 1 lange eindeloze gang.

En als je denkt dat je er bent moet je nog een roteind met de bus. :=
En de mensen bij de security zijn de mest onvriendelijke die ik ooit heb ontmoet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 21:04

Wij vlogen naar Nepal vorig jaar. Nergens gezeik gehad ivm covid en vaccinaties, alleen maar op CDG. Ze accepteerden niks digitaal, alles moest op papier én het moest letterlijk vermeld staan PCR - non detecté. Goddank hebben ze not detected door de vingers gezien en geaccepteerd.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 21:12

Ja ze doen het erom hoor :\

Wij hadden een gesealde fles drank mee vanaf een ander vliegveld. Maar daar zat het bonnetje niet bij in die sealzak, die verkoper had de fles geseald en de bon aan mij gegeven. Moest hemel en aarde bewegen om toch die fles mee te nemen. Ze stelde voor om hier naar een drankwinkel te gaan om die fles opnieuw te dealen met bon erbij :roll:

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 22:19

Dat kan je wel echt overal overkomen. Met tussenstops is gekochte drank vaak drama. Maar ik vind Schiphol oprecht een slecht georganiseerde luchthaven. Ik heb zeer regelmatig gevlogen van Parijs, Brussel, Düsseldorf, Frankfurt en Schiphol en Schiphol en Parijs CDG waren mijn te mijden plaatsen. Mooie plek hoor Schiphol maar altijd gedoe en vertraging. En duur.

rien10

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 15:18

Kinderen als influencer: het zou verboden moeten worden.

(Nou ja, mama en/of papa die een account met, over, van hun kinderen al of niet met ponies maken zouden verboden moeten worden).

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 15:23

rien10 schreef:

(Nou ja, mama en/of papa die een account met, over, van hun kinderen al of niet met ponies maken zouden verboden moeten worden).

Eens. Geld verdienen over de rug van je kind is kinderarbeid en walgelijk.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 15:45

rien10 schreef:

Sowieso vind ik influencers overbodig ;).

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 16:05

Electra63 schreef:
rien10 schreef:

UO. Influencers moeten verboden worden.

Goed verhaal, lekker kort. :j

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 16:26

Daarop inhakend: adverteren in het algemeen zou veel strenger gereguleerd mogen worden. Influencers, advertorials die verstopt zitten onder een 'recept', gesponsorde video's op YT waardoor je twintig mensen met elk een heel ander kanaal toch allemaal hetzelfde praatje hoort houden: ik vind er wat van :O

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 16:34

Ik weet van een influencer toevallig dat dat inderdaad goed zichtbaar in de video moet zitten wanneer de persoon reclame maakt. Zie het in mijn zoekopdrachten gelukkig ook steeds vaker dat het duidelijk in de video gezegd wordt, maar het kan altijd beter, helemaal mee eens!

Mijn unpopulair, al ben ik hem wel hier eerder tegen gekomen: shorts (hele korte films) op mijn YouTube tijdlijn zijn veel storender….

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 18:02

Electra63 schreef:
rien10 schreef:

Yup

Vraag me sowieso altijd af wat die mensen verder de hele dag doen.

Met als ergste variant: de fitfluencers :r
Beetje interessant lopen doen door in moeilijke houdingen te gaan staan met je reet naar achter, rug hol en eiwitshakeje in de handen. :+

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 18:12

Dilan93 schreef:
Vraag me sowieso altijd af wat die mensen verder de hele dag doen.

Met als ergste variant: de fitfluencers :r
Beetje interessant lopen doen door in moeilijke houdingen te gaan staan met je reet naar achter, rug hol en eiwitshakeje in de handen. :+

Lachen dat mensen daar hun geld Aan doneren? :+

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 21:27

Hier ook niks met influencers en al helemaal niet met kindfluencers := Die UO kan ik me ook vinden.

Andere UO: ik vind het ergens best wel ranzig als mensen hun kat op bed laten :o kattenbak korrels, poeppootjes, veeeeel haar, evt vuil van buiten als het geen binnenkant is... gaat dat bij andere mensen dan nooit mis of maakt het ze niet uit? := Ik heb 2 katjes waar ik gek op ben maar de slaapkamer is verboden terrein.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 21:38

Memories schreef:
Hier ook niks met influencers en al helemaal niet met kindfluencers := Die UO kan ik me ook vinden.

Andere UO: ik vind het ergens best wel ranzig als mensen hun kat op bed laten :o kattenbak korrels, poeppootjes, veeeeel haar, evt vuil van buiten als het geen binnenkant is... gaat dat bij andere mensen dan nooit mis of maakt het ze niet uit? := Ik heb 2 katjes waar ik gek op ben maar de slaapkamer is verboden terrein.

Mijn 4 (buiten)katten maken mij niet gelukkiger dan allemaal bij mij op bed te slapen :j
Elke week een schoon bed, omwille van bovenstaand feit.
Ik slaap zoveel beter met mijn hand op een knorrend kruikje <3

Maar, snap dat mensen het niet fris vinden.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 22:04

Niets zo fijn als het katje op bed. Ze zijn heel schoon op zichzelf dus ik heb maar zelden kattenbak korrels of poep pootjes in bed. Poep pootjes eigenlijk nog nooit gehad.

Ik vind het minder vies dan buiten in het gras zitten of zo en dat doe ik ook.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 22:48

Ik vind de katten van m'n lief vies, maar de mijne mag op tafel zitten en in mijn bed liggen.

Ja, daar hebben we zojuist nog ruzie over gehad. :')

Ik hoop dat influencers aambeien krijgen. Allemaal.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-22 01:54

Afbeelding
Het leven met katten

Dit is de eerste en enige keer dat dit is gebeurd hoor. Verder ook nooit last van kattenbak korrels en poep pootjes in bed.
Ik vind katten zelf heel schoon en al helemaal als je het vergelijkt met honden

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-22 03:51

Maar je krijgt er zo veel voor terug...

Afbeelding

:+

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-22 09:44

Oh bah dat bed |( ik ruim het met liefde op van het laminaat maar dat is toch wel mijn ergste nachtmerrie.
Ik zal wel gewoon vieze katten hebben dan, hier gebeurt zo nu en dan een incidentje dat ze in hun eigen/elkaars poep staan te walsen in de kattenbak en dan een spoor achterlaten. Ben normaal ook niet zo vies van ze, maak alle contactoppervlakken regelmatig schoon maar moet er echt niet aan denken dat die zooi ongemerkt in bed komt. Bed is echt heilig qua hygiëne hier :=

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-22 09:50

Katten zijn smerig, ik heb een langharige gehad en er bleef zelfs weleens een hele drol vast aan plakken :') Ik val liever dood dan dat ik kattenzooi in mijn bed heb.

Konijntjes daarentegen zijn overal welkom ook op bed :) wellicht UO maar nijntjes zijn 1000x betere huisdieren dan katten :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-22 10:02

Dat ben ik zeker met je eens, had ik als eerste konijnen gehad dan was ik nooit aan katten begonnen.