Nochtans dat hij wel meteen geïnteresseerd was in mijn kat toen hij ons tegemoet kwam.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AbleToDream schreef:Kei leuke wandeling van 2uur en vlotte gesprekken die niet stil vielen, bij t afscheid nog gezegd 'dan hoor ik je later nog?' en daar zei hij toch ja op, en sindsdien al twee dagen radiostilte?Nog even afwachten of er deze week nog leven in komt, ik hoop van wel want verder hadden we wel wat gedeelde interesses en meningen. Ik begin te denken dat de kat hem misschien wel heeft afschrikt
Urielle schreef:Ik ben daar ouderwets in, ik vind dat een man daarin de eerste stap moet zetten. Helaas ben ik voortvarend en ongeduldig, dus doe ik het vaak zelf, maar eigenlijk leert de ervaring dat het dan ook nooit wat wordt. Dan is er toch altijd weinig interesse, een ex die weer opduikt, een andere date die leuker is.. Mannen die me echt leuk vonden appten veel en vlot, ook degenen die achteraf bekenden een hekel aan appen te hebben.
Dus eigenlijk kan ik me de moeite besparen.
Urielle schreef:Ik ben daar ouderwets in, ik vind dat een man daarin de eerste stap moet zetten. Helaas ben ik voortvarend en ongeduldig, dus doe ik het vaak zelf, maar eigenlijk leert de ervaring dat het dan ook nooit wat wordt. Dan is er toch altijd weinig interesse, een ex die weer opduikt, een andere date die leuker is.. Mannen die me echt leuk vonden appten veel en vlot, ook degenen die achteraf bekenden een hekel aan appen te hebben.
Dus eigenlijk kan ik me de moeite besparen.
Imaginaerum schreef:Ik vind het echt ge-wel-dig dat je je kat bij je had!![]()
Maar ik ben dan ook een crazy cat lady.
Vreemde communicatiestijl van hem, ik zou de bal bij hem laten liggen.
Gini schreef:Heb jij al gestuurd en heeft hij je genegeerd? Of hebben jullie beiden eigenlijk gewoon niks meer gezegd?
Niet zo onzeker. Iemand wilt last-minute alsnog met je afspreken (als die niet geïnteresseerd was, had die het moment zonder moeite kunnen laten passeren) en gaat dan 2 uur met je wandelen.
Ik weet niet hoor, maar dat vind ik nog best wel een goede basis om verder te kijken en niet zomaar op te geven. Tenzij je zelf natuurlijk niet warm van hem werd, dat kan ook.
daffodil schreef:Oh ik zet rustig de eerste stap. Vindt ie me dan te voortvarend, is het toch mijn type niet.
Ik app nu al echt een aantal weken, denk een goeie maand met iemand. Leuke vent, woont ook echt niet ver weg maar ja iets met gebroken ribben. Gister appte ik dat ook, dat ik echt normaal gesproken allang een boswandeling voorgesteld zou hebben maar ja, ik ben nu al blij als ik zonder pijnkreten van de bank naar de wc kan![]()
Ook nog iets moois, ik heb mijn whatsapp foto veranderd. Voor het eerst in al die jaren want altijd de neus van mijn paard erop. Maar....ik kreeg commentaar omdat ik mijn telefoon ook regelmatig zakelijk gebruik en mensen echt zoiets hadden van huh wat is dit. Dus ik een nette foto van mezelf erop.
Krijg ik ineens een app van een tindermatch van meer dan een jaar geleden dat ik er supergoed uitzag, gave foto etc. Ja leuk, maar het was toen niets en nu zal dat niet anders zijn hahaha. Nog los van het feit dat ik Roermond of all places dus echt niet zie zitten......uurtje in de auto vind ik niks mis mee maar daar ligt wel ongeveer de grens
AbleToDream schreef:Gini schreef:Heb jij al gestuurd en heeft hij je genegeerd? Of hebben jullie beiden eigenlijk gewoon niks meer gezegd?
Niet zo onzeker. Iemand wilt last-minute alsnog met je afspreken (als die niet geïnteresseerd was, had die het moment zonder moeite kunnen laten passeren) en gaat dan 2 uur met je wandelen.
Ik weet niet hoor, maar dat vind ik nog best wel een goede basis om verder te kijken en niet zomaar op te geven. Tenzij je zelf natuurlijk niet warm van hem werd, dat kan ook.
Ik heb zelf de avond van de date hem nog een berichtje gelaten dat ik het fijn vond dat hij wel nog tot daar was gereden en ik mij geamuseerd had.
Normaal ben ik meer een terughoudend en afwachtend persoon maar al vanaf dat het matchte op de app heb ik mijn stoute schoenen aan getrokken en als eerste gestuurd, hij maakte ook na bijna twee weken appen niet meteen aanstalten om iets vast te leggen dus dan heb ik opnieuw het voortouw genomen een beetje uit mijn comfortzone maar ik was er wel blij mee dat ik het heb gedaan. Daarnet stuurde hij net nog terug op mijn laatste bericht dat hij het ook fijn vond en hij vroeg ook naar de kat dus ik denk dat het wel goed zit
![]()
Maar even serieus, is het iets eigen van mannen dat ze heel laat reageren of bestaat hiervoor een handleiding die je moet volgen met hoeveel dagen je moet wachten voor je stuurt? Want dan heb ik die nog niet gelezen vrees ik.
Ik wil nu wel eens afwachten of er van zijn kant nu eens initiatief komt voor misschien een volgende afspraak.
Rytir schreef:Urielle schreef:Zitten jullie niet ook allemaal op Tinder om te trouwen?
Uiteraard! En het opbouwen van een mannenharem. Alleen jammer dat ik er nog geen een geschikte voor heb gevonden...