Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

nu hopen ze hard gillend reactie te krijgen van de honden.
 nu hopen ze hard gillend reactie te krijgen van de honden.   
   hopelijk gaat de lol er zo van af. Nieuwe lichting zelfde gedoe
karuna schreef:Mooi weer, deuren dicht honden en ikzelf binnen. Ipv lekker buiten met zijn allen. Omdat een paar k jochies het lollig vinden honden te pesten door de heg heen. Ze erop aanspreken heeft het erger gemaakt.nu hopen ze hard gillend reactie te krijgen van de honden.

Lau schreef:karuna schreef:Mooi weer, deuren dicht honden en ikzelf binnen. Ipv lekker buiten met zijn allen. Omdat een paar k jochies het lollig vinden honden te pesten door de heg heen. Ze erop aanspreken heeft het erger gemaakt.nu hopen ze hard gillend reactie te krijgen van de honden.

Gewoon een emmer water eroverheen gooien

is een groep van 8 jochies leeftijd 8/12. De vorige lichting toen een aan zijn arm uit de heg getrokkenvan buitenaf. Die riep ook hondje kom maar bijten
 is een groep van 8 jochies leeftijd 8/12. De vorige lichting toen een aan zijn arm uit de heg getrokkenvan buitenaf. Die riep ook hondje kom maar bijten  maar binnen 10 minuten had ik een heel boze papa op de stoep staan dat ik zijn prinsje had mishandelt
 maar binnen 10 minuten had ik een heel boze papa op de stoep staan dat ik zijn prinsje had mishandelt  heb de man gezegd dat als mijn herder had gebeten hij echt pijn had gehad. Dit was mouw pakken en uit de heg trekken.
 heb de man gezegd dat als mijn herder had gebeten hij echt pijn had gehad. Dit was mouw pakken en uit de heg trekken. aan het accent te horen ook niet hier geboren. Klinkt westers met gooise r.
 aan het accent te horen ook niet hier geboren. Klinkt westers met gooise r. 

welke? Drie autos (max 6 agenten) op een gebied van 20 bij 30 km met een doorsnijdende rivier
 welke? Drie autos (max 6 agenten) op een gebied van 20 bij 30 km met een doorsnijdende rivier   nope kansloos. Weet dat bij iedere lichting boomslopers (oh nee spelers) dit de eerste paar weken van mooi weer is. Daarna is de lol er kennelijk van af. Deze groep is alleen wat hrdnekkiger. Even volhouden en er een op heterdaad besluipen en laten schrikken
 nope kansloos. Weet dat bij iedere lichting boomslopers (oh nee spelers) dit de eerste paar weken van mooi weer is. Daarna is de lol er kennelijk van af. Deze groep is alleen wat hrdnekkiger. Even volhouden en er een op heterdaad besluipen en laten schrikken