Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 13:44

Wat een positieve verhalen hier allemaal, krijg haast ook weer zin om te gaan Tinderen :=

Maar nee, nog steeds blij met spierbundelman als goede fwb. Veel gemeenschappelijke interesses en alles lekker ongecompliceerd :D .

SophievdV

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 15:42

Ongecompliceerd? Is hij veranderd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 15:49

Er zitten zeker nog wel leuke mensen op Tinder. Ik heb mijn vriend er nog geen jaar geleden leren kennen en ondertussen wonen we samen :) Heb wel jaren door de rotte appels heen geswiped dus het kost soms even wat tijd en doorzettingsvermogen maar ze zijn er zeker :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 16:24

SophievdV schreef:
Ongecompliceerd? Is hij veranderd?

:')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 17:38

Emmaa_ schreef:
Er zitten zeker nog wel leuke mensen op Tinder. Ik heb mijn vriend er nog geen jaar geleden leren kennen en ondertussen wonen we samen :) Heb wel jaren door de rotte appels heen geswiped dus het kost soms even wat tijd en doorzettingsvermogen maar ze zijn er zeker :))

Geeft hoop! Vandaag of morgen maar eens inloggen.

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 19:41

Mag ik me hier ook melden! Lonneke, 25 jaar en inmiddels 4 maanden uit elkaar met mijn ex-vriendin. Relatie van 3,5 jaar gehad.

Inmiddels mezelf aangemeld op tinder en ik moet even wennen aan die hele setting, maar ik vind het wel geinig om te doen :')

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 19:59

Welkom Lonneke!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 20:16

Welkom Lonneke! Leuk dat je mee kletst :)

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 23:16

Ik ga mijn date morgen weer zien :D
Zaterdag gaat hij mee naar de verjaardag van een vriendin van mij

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 05:59

Welkom Lonneke!

Sabine veel plezier :D

En ja inmiddels best ongecompliceerd :+ op dat zoenen na dan haha. Maar dat is misschien maar beter ook dan komen er geen ongewenste gevoelens naar boven := . In het begin veel gedoe gehad met afspreken en gezeik daarbij. Sinds we weer contact met elkaar hebben lijkt alles vloeiend te lopen. Moesten even wennen aan elkaars manier van communiceren denk ik.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 08:11

Fijn hoor Linda, gewoon lekker genieten :)

Bevalt het samenwonen met de nieuwe vrienden trouwens ook?

Hier alles zijn gangetje en heel erg gelukkig <3

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 08:41

Lf, lukt dat zonder zoenen?

Eergister zelf eem bootycall gepleegd, na met vriendinnen geborreld te hebben heb ik mezelf uitgenodigd de nacht bij hem door te brengen. Was een fijne nacht en morgen. 3e keer dat we elkaar zagen. In bepaalde dingen zijn we heel anders (werk en dagritme) en andere dingen klikt het heel prima. Nu inderdaad wel een beetje jezelf sturen, zelf wil ik graag een fwb, maar als je dan knuffelt moet je wel wat oppassen. Hoe doen jullie dat?

Vanmiddag vlieg ik op athene en zal ik eens kijken hoe de griekse mannen ervoor staan ;)

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 08:49

Ja dat samenwonen bevalt ook goed! Inmiddels alweer bijna 3 maanden geloof ik. Zelfs de zwangerschapshormonen worden hier overleefd. Had ik verteld dat de vriendin in kwestie zwanger is en begin januari een zoontje verwacht? <3 Wist ik overigens voor het samenwonen al maar toen was het nog heel pril.

Forumster, nou zit wel een beetje op het randje hoor := . Merk vooral in de appjes naar elkaar dat ze steeds meer kusjes en hartjes gaan bevatten hihi. Laatst ook gewoon een dag zonder contact, dus er is balans haha. We hebben ook niet altijd heel veel te bespreken via app. Maar ben wel realistisch, er zijn toch echt dingen waarom ik hem niet meer zie dan dit, dat houdt gelukkig de gevoelens ook nog wel een beetje tegen.

Mede door mijn woonconstructie en een leuke fwb heb ik totaal geen behoefte om 'op zoek' te gaan naar een relatie. Ook omdat het met het hebben van een kind best ingewikkeld is, zoals een aantal pagina's eerder is vermeld. Dat herken ik ook heel goed. Mijn vorige 2 relaties zijn uitgegaan met onder andere de reden dat het niet boterde met mijn dochter. Bij de tweede relatie heeft het zeker 4 maanden geduurd voordat ik hem voorstelde aan mijn kleine en ook dat ging na 1,5 jaar uit. En ik zie nu ook wrijvingen in de relatie bij mijn ex (en zijn relatie hiervoor is ook om die reden uit gegaan). Ik zou nu niet eens iemand willen voorstellen.
Moet er wel bij zeggen dat het extra moeilijk maakt dat mijn dochter (nagenoeg) blind is en daardoor heel veel op mij steunt.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 09:13

Geniet van je vakantie F_Orumster!

Leuk :D Gefeliciteerd met je zwangerschap van je vriendin en fijn dat het zo goed bevalt.

Ja jij bent toch het vertrouwen van je dochter. Dus aan de ene kant wel logisch toch :)
Als je iemand tegen het lijf loopt waar je wel een relatie mee kunt/wilt kun je dat tegen die tijd altijd weer bekijken. Wel fijn dat je je dochter zo beschermd.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 09:43

Mijn date/liefde gaat de vader van mijn kind worden. Echt nog nooit meegemaakt dit. Sterker nog, ik wilde niet eens kinderen!

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 09:44

Lekker genieten van jullie scharrels! Maar knuffelen is wel risky idd..

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 09:57

Swah schreef:
Mijn date/liefde gaat de vader van mijn kind worden. Echt nog nooit meegemaakt dit. Sterker nog, ik wilde niet eens kinderen!

Wat heerlijk! Ik hoop voor je dat het zo blijft, het is fijn om je zo te voelen denk ik.

Vannacht uitgeweest met een tinderdate waar ik al twee/drie maanden mee app maar nu eindelijk eens bij het uitgaan afgesproken, het was echt veel te leuk *\o/* Ik weet dat hij geen relatie zoekt en hij is ook iets te jong voor mij haha, maar ik werd zo leuk in die vriendengroep opgenomen en het was echt top dus dat is fijn!
Hij wilde natuurlijk mee naar huis met mij maar dat vond ik meer iets voor een andere keer, kwam mij niet zo goed uit :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 10:09

Oh wow Swah, dat is best een uitspraak! Zo lang kennen jullie elkaar nog niet toch?

Klinkt als een geslaagde avond LilChar!

Ik ga vanavond eten met scharrel, blijf daar ook slapen vanavond. Best een dingetje in mijn hoofd := :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 10:12

Swah schreef:

Lekker hoor, ik had hetzelfde bij mijn huisjood!

En nu is het kind uit logeren en zitten wij aan de mimosa's zonder jus. Party party!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 10:27

Wauw swah, das nogal wat :')

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 10:58

Ja maar het was liefde op het eerste gezicht, van beide kanten! En we zijn niet de jongsten..

Haha lieveli mijne is ook Joods. :)

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 10:59

Leuk Lilchar, lekker genieten!

Hihi is het wel echt nog een scharrel Berdien?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-18 11:00

Heftige uitspraak, maar fijn dat het zo goed klikt. Goed om te horen! :D

Olympia, is die ene nu uiteindelijk niks meer geworden? -O-

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 11:03

Klinkt goed swah.

Ik snap je gevoel wel, dat gevoel heb ik ook bij deze.

Paar maanden geleden was t condoom gescheurd, ik wist bijna zeker dat ik niet zwanger had kunnen zijn, maar als ik t mis had... "dan moeten we wel heel snel een groter huis zoeken". Maar goed, ik had gelijk en wil nog een jaartje of 2 wachten.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 11:03

Berdien schreef:
Oh wow Swah, dat is best een uitspraak! Zo lang kennen jullie elkaar nog niet toch?

Klinkt als een geslaagde avond LilChar!

Ik ga vanavond eten met scharrel, blijf daar ook slapen vanavond. Best een dingetje in mijn hoofd := :D

Dat snap ik! :+
Ik had gisteren een kantooruitje tot half 12, daarna is hij naar mij toe gekomen en blijven slapen.
Heb geen oog dicht gedaan. :oo Slaap gewoon zo moeilijk met iemand..

Swah heeft het goed te pakken! ;) :P