Maar nee, nog steeds blij met spierbundelman als goede fwb. Veel gemeenschappelijke interesses en alles lekker ongecompliceerd
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb wel jaren door de rotte appels heen geswiped dus het kost soms even wat tijd en doorzettingsvermogen maar ze zijn er zeker
Emmaa_ schreef:Er zitten zeker nog wel leuke mensen op Tinder. Ik heb mijn vriend er nog geen jaar geleden leren kennen en ondertussen wonen we samenHeb wel jaren door de rotte appels heen geswiped dus het kost soms even wat tijd en doorzettingsvermogen maar ze zijn er zeker

op dat zoenen na dan haha. Maar dat is misschien maar beter ook dan komen er geen ongewenste gevoelens naar boven
. In het begin veel gedoe gehad met afspreken en gezeik daarbij. Sinds we weer contact met elkaar hebben lijkt alles vloeiend te lopen. Moesten even wennen aan elkaars manier van communiceren denk ik.
Wist ik overigens voor het samenwonen al maar toen was het nog heel pril.
. Merk vooral in de appjes naar elkaar dat ze steeds meer kusjes en hartjes gaan bevatten hihi. Laatst ook gewoon een dag zonder contact, dus er is balans haha. We hebben ook niet altijd heel veel te bespreken via app. Maar ben wel realistisch, er zijn toch echt dingen waarom ik hem niet meer zie dan dit, dat houdt gelukkig de gevoelens ook nog wel een beetje tegen.
Gefeliciteerd met je zwangerschap van je vriendin en fijn dat het zo goed bevalt.
Swah schreef:Mijn date/liefde gaat de vader van mijn kind worden. Echt nog nooit meegemaakt dit. Sterker nog, ik wilde niet eens kinderen!
Ik weet dat hij geen relatie zoekt en hij is ook iets te jong voor mij haha, maar ik werd zo leuk in die vriendengroep opgenomen en het was echt top dus dat is fijn!
Berdien schreef:Oh wow Swah, dat is best een uitspraak! Zo lang kennen jullie elkaar nog niet toch?
Klinkt als een geslaagde avond LilChar!
Ik ga vanavond eten met scharrel, blijf daar ook slapen vanavond. Best een dingetje in mijn hoofd![]()

Slaap gewoon zo moeilijk met iemand..