Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Waar kun je betaalbare pakken kopen? (voor mannen)
Ik heb eind september een bruiloft en de dresscode is cocktail attire. Nu draagt mijn man nooit een pak, behalve op z'n bruiloft maar die is niet echt passend voor de dresscode. Maar om nu 300 euro uit te geven aan een pak wat ie nooit meer gaat dragen is ook weer zo wat. Dus waar heb je betaalbare pakken die aan de dresscode voldoet?
Prairy schreef:Misschien kun je er beter eentje huren? Zou zo even niet weten waar maar denk dat dat best goedkoper zou kunnen zijn.
fjordjes schreef:Prairy schreef:Misschien kun je er beter eentje huren? Zou zo even niet weten waar maar denk dat dat best goedkoper zou kunnen zijn.
Vind ik vooral smokings, en dat is nu juist wat we niet zoeken
Zitten al een paar goede suggesties tussen, moet ook nog eens in een fysieke winkel zijn want hij wil passen en niet online bestellen.
Oscar schreef:Zwart is inderdaad gevoeliger voor kalk. Maar wel mooier / moderner
Wij hebben zo'n set van Grohe. Niet het goedkoopste merk maar niet het allerduurderste. Bevalt ons goed. Mengkraan zou ik persoonlijk niet doen. Thermostaatkraan is wel wat duurder maar zoveel fijner!
Roosch schreef:Je bedoeld een bad/douche kraan in 1 zoals wij hebben denk ik.Ik vind het lastig.
Ik zoek een bad mengkraan met douchekop. Nu val ik blijkbaar altijd voor de verkeerde dingen want ik vind zwart heel mooi. Maar dat is blijkbaar gevoelig voor kalk?
Waar moet ik op letten als ik zo een ding aanschaf en wat zijn betaalbare opties? Belangrijk is dat de douche een beetje goed is, want we hebben geen aparte douche en het is dus belangrijk dat we goed kunnen douchen in bad.
Oscar schreef:Zwart is inderdaad gevoeliger voor kalk. Maar wel mooier / moderner
Wij hebben zo'n set van Grohe. Niet het goedkoopste merk maar niet het allerduurderste. Bevalt ons goed. Mengkraan zou ik persoonlijk niet doen. Thermostaatkraan is wel wat duurder maar zoveel fijner!
Roosch schreef:Zoiets zei m'n vent ook, maar ik heb altijd al een voorliefde gehad voor een zwart witte inrichting.maar dan niet in de industriële hoek maar meer de klassieke hoek zeg maar. Maakt mij dat een trendsetter?
Ik ben verder ook niet zo modegevoelig, dus dat scheelt. Heb een mooie op m'n verlanglijstje gezet, misschien dat ik met black friday in een klap een goede slag kan slaan. Weet iemand dat? Doen dit soort dingen (douchekop, douchewand) etc mee met black friday? Ik heb nu een lijstje gemaakt met alles wat ik graag wil en de nu geldende prijzen erbij, dus ik zou vrij makkelijk moeten kunnen inschatten of het een goede aanbieding is.
Lizz schreef:Je zoekt zoiets als dit?
https://www.sanitairwinkel.nl/p/7790551 ... gIAYvD_BwE
Of zonder regendouche?
En veel sanitairwinkels doen mee met black friday.
Je kan ook ibood in de gaten houden, die heeft dit ook weleens. Hebben wij hem namelijk vandaan
Britta31 schreef:En hoe spoel je dan down under goed af?
Britta31 schreef:En hoe spoel je dan down under goed af?