Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Erg leuke blouse!

ik ben zo blij!
nou moet ik zeggen dat het goed zoeken was en de kleding stelde eigenlijk niks voor, maar dit was zooo fijn!
Da’s nog eens een lekkere aankoop Sharon!! Ook mooie laarsjes!
Lees al lang mee en alweer even niet gepost, maar wat een fijn en positief topic is dit toch!
Had nu een blauwe en antraciete, maar nu ook 1 met print gisteren binnen gekomen. Had ook een heeeeel tof panterrokje besteld, maar daar zat ik ongeveer klem in
_Tamara schreef:Da’s nog eens een lekkere aankoop Sharon!! Ook mooie laarsjes!
Mooie blouse Maanlicht!
En stoere outfit Stirrup!!
Zie sowieso hier allemaal mooie outfits voorbij komen!Lees al lang mee en alweer even niet gepost, maar wat een fijn en positief topic is dit toch!
Ben door dit topic ook verslaafd geraakt aan de Only-broek en aan die knoopjurkjes. Die zijn zo fijn!Had nu een blauwe en antraciete, maar nu ook 1 met print gisteren binnen gekomen. Had ook een heeeeel tof panterrokje besteld, maar daar zat ik ongeveer klem in
![]()
[ [url=m/WUiggV.jpg]Afbeelding[/url] ]
.
MarlindeRooz schreef:Nieuw shirtje, mijn zusje van 15 dacht dat die me wel zou staan. En ze had gelijk.![]()
[ [url=m/NkYEqC.jpg]Afbeelding[/url] ]
. Leuk shirt.
:

), dus die heb ik voor de 2e dag op rij nu aan.
de vorm komt niet helemaal goed tot zn recht op de foto vind ik

_sharonnn schreef:Leuke jurkjes!
Dat ie is ingemaakt maakt m ook direct leuker, veel vlotter![]()
Een streepjes shirt krijgen is altijd goed haha
Gaaf zo’n tuinbroek!
Ik heb vandaag ook een jurkje aan, vanavond een festival dus dan doe ik weer gewoon een spijkerbroek aande vorm komt niet helemaal goed tot zn recht op de foto vind ik
![]()
[ [url=m/JFRp5e.jpg]Afbeelding[/url] ]
TrIjNiE__ schreef:Oh van waar is die Sharon, die is leukkk![]()
En San staat je super die jurk, je lijkt een stuk langer nu ie korter is!
Ik vergeet steeds een outfit te posten, maar volg wel stilletjes mee in het leukste topic van bokt
.