Hihi het is allemaal zo’n beetje 92/98 en al wat 104. Zomer en winter. Onderin een doos met gekregen kleding wat nog te groot is. En ja, tis wat te veel geloof ik..maar ja meisje he..het is veel te leuk allemaal. Mooi jurkje Lautje, helemaal mijn smaak. Ik wou ook nog wel een pb jurkje maar in de sale is alles al weg in haar maat.
En een dinosaurus T-shirt is vandaag bestelt want mevrouw wou haar flamingo T-shirt van h&t niet aan, nee met dinosaurussen er op..
IMJ
Geplaatst: 22-08-18 20:37
m8eld schreef:
En een dinosaurus T-shirt is vandaag bestelt want mevrouw wou haar flamingo T-shirt van h&t niet aan, nee met dinosaurussen er op..
Ik herken dit zo! alleen zou het hier andersom zijn!
IMJ
Geplaatst: 22-08-18 20:38
_lautje_ schreef:
[ [url=m/12Namn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dr nieuwe jurk was binnengekomen. Alles werd uitgetrokken en hij moest gelijk aan
Ja.. maar kijk, met deze kun je dansen mama
Melia
Geplaatst: 22-08-18 20:39
Wat een enorm veel kleding(kasten) komen hier voorbij zeg. Uiteraard erg leuk, zelf heb ik helemaal niet zoveel. Trek alles liever wat vaker aan en over het algemeen kan hij het ook wel 2 dagen aan en was vaak genoeg dat het weer op tijd droog is. Heb denk ik max 6 truien en broeken. Vandaag nog een leuke trui mee genomen. Ook nog een paar van de Hema, maar daar geen foto van.
Iemand nog tips voor goede sokken, liefst niet al te hoog. Zakken die van de Hema voor een kind van 2 nog steeds zo af net als de babysokjes?
Wat mijn issue is met een gevulde kast, ik draag dan toch alleen mijn favorietjes. Dus probeer het nu te beperken.
Melia
Geplaatst: 22-08-18 21:08
Ik zal ze dan weer eens proberen. Dat heb ik ook, dus koop daarom niet zoveel, zeker nu hij er langer mee doet, dan ben ik het sneller zat en koop ik er liever later alsnog wat bij .
IMJ
Geplaatst: 22-08-18 21:10
Ik vind de Hema sokken ook prima zitten hoor! Volgens mij heb ik ze vorig jaar ook van de action gehad. Ook prima!
simongek
Geplaatst: 22-08-18 21:22
Ik heb wel mijn favoriete stukken.
Ik maak ook niet meer de fout om diverse shirts in te slaan die ik eigenlijk niet super mooi vind. Zo van die dragen we naar school of gastouder. Die liggen later allemaal nog ongedragen in de kast.
Ik heb wel veel shirts en truien maar hou van afwisseling. Heb een hekel aan 2x per week hetzelfde aan.
Beide kids hebben ook alle dagen schone kleding aan.
Dat doe ik ook idd niet meer. Maar een simpel Mwah setje voor de crèche. Dat trek ik toch niet aan. Thuis speelt ze ook in de zandbak en krijgt ze dr goeie spul aan. Maakt dan niet uit dat ze dat ook doet op de crèche.
Maar moet zeggen dat ik eigenlijk alle vlekken wel er uit krijg. Behalve ernstige aardbei vlekken.
verootjoo
Geplaatst: 22-08-18 21:40
Aardbei vlekken heb ik nooit problemen mee. Gaat er met kokend water direct uit.
Hier heb ik last van paprika vlekken En plakkaatverf. Op de potjes staat dat het makkelijk uitwasbaar is, maar dat blijkt in werkelijkheid niet zo te zijn En zwarte modder krijg ik er ook niet uit.
Michelle77
Geplaatst: 22-08-18 21:59
Oef, wat een heeeerlijk volle kasten!
Hier geen specifiek budget voor kleding, dat wat ik in mn handen heb gaat op haha maar gelukkig trapt manlief wel op de rem. Ik koop vooral via mp en sale. Net schoentjes van shoesme gekocht voor de helft. Gaat nu toch frisser worden en wil dan wel iets aan haar voetjes.
Ik probeer steeds niet teveel te kopen, want heb net als met mijn eigen kleding echte favorieten en wil die liefst elke keer aan.
Ga nu wel stapeltje longsleeves en broekjes bij mn schoonmams leggen. Nu ze kruipt wordt alles lekker smerig, veel hondenharen etc. Dus schoonmams verschoont haar graag tussendoor haha
Fijne sokjes ben ik ook wel benieuwd naar...
Wat een leuke trui Henrieke!
Ach, scheetig Laura. Nieuwe spulletjes is altijd leuk om gelijk aan te doen natuurlijk
Linnie, wat een onwijs leuke kleertjes zeg! Veel echt mijn smaak! Ik heb de zomerversie van het little celebs jurkje. Fijn spul!
Vestjes zijn altijd fijn, binnen kan dat nog lekker uit en naar buiten over tshirtje heen.
Ik heb een heel fijne van de hema, wat dunner en soepel.
Laatst bijgewerkt door Michelle77 op 22-08-18 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Urbanus
Geplaatst: 22-08-18 22:04
Ik zal eens opletten of ik zoveel afwissel. In rompers en shirts wel maar broeken niet, denk ik.
Voor gup heb ik 3 pakken zwarte sokken bij de Primark gekocht. Zitten prima.
Mup wil geen sokken aan dus die gaat blootpoots door het leven. Denk dat ik de wibra en zeeman sokken is ga proberen als het zo koud is dat ze ze nodig heeft.
Pinda_Dipje
Geplaatst: 22-08-18 23:18
Wat een geweldig jurkje Lautje!
Leuk om te zien al die kasten, en de verschillen
Wij hebben ook recent weer alle kindjes voorzien van een nieuwe garderobe. Helaas vergeet ik dus altijd foto's te maken. Ik koop meestal gewoon wat ik leuk vind, en van mijn man hoef ik daar geen budget in te hanteren ofzo. Over het algemeen genomen spenderen we zo'n €150,- a €250,- per kind/per kwartaal. Soms eens een uitschieter omdat ik een duurdere jas koop, of omdat de oudste (9) héél graag die duurdere schoenen of die gave rugtas wil hebben. Gelukkig sponsort ook oma regelmatig leuke kleding, waardoor de oudste o.a. weer kan genieten van 7 nieuwe Vingino spijkerbroeken.
Toevallig vond ik voor de middelste (5) nu heel veel leuke dingen bij de C&A. Vooral deze dino trui is zijn favoriet En daar heb ik dan echt schik in voor €9,-
Ik haal sokken en rompers altijd bij de HEMA. Die zitten fijn en blijven netjes.
Momenteel opzoek naar leuke, nieuwe rugzakken voor het nieuwe schooljaar en flexibele schoentjes voor ons jongste dametje (11 maanden) in een neutrale kleur. Ze leeft op brede voet incl. hoge wreef dus dat is nog best lastig.
Dank voor de tip! Hier een enoooooorme dino-fan, ik ga ook kijken of ik die trui voor hem kan scoren!
pmarena
Geplaatst: 23-08-18 06:38
Knap jochie!
Die van ons heeft eigenlijk gewoon alle dagen zijn KWZ / WZ rompers aan, en soms ipv een romper een shirtje van hetzelfde materiaal Of een keer een zijden shirtje. Wel in verschillende kleuren. Zal me echt worst zijn hoe vaak per week hij een zelfde soort setje aan heeft, als het maar 1] comfortabel en 2] er imo best leuk uitziet Je hebt inderdaad toch al snel favoriete shirtjes en broekjes en daar koop ik er dan gewoon meerdere van want anders baal je toch dat je "een mindere" moet pakken.
De mwoah dingen geef ik altijd aan de oma's zodat die wat op voorraad hebben liggen mochten er rare dingen gebeuren En ook een setje in de luiertas voor onderweg, en in zijn rugzakje voor als hij naar de peuters gaat. Dat is nu al weken geleden alleen, komt elke keer net niet uit
Enige echte miskoop die ik dit jaar heb gedaan zijn een salopette van gevoerd hydrofiel materiaal (vind hem toch niet leuk bij nader inzien) en pas gekochte Baby Bogs laarsjes die er op de foto's blauw met oranje uitzagen maar bij ontvangst zwart met rood blijken te zijn....jasses zeg
En van de week nog deze 2 gekocht:
Name-It merinowol
En CeLaVi merinowol met bamboo.
Wat ook allebei potentiële miskopen zijn maar ik kon ze toch niet weerstaan Maargoed als ik het zelf toch niet ga gebruiken (het is maat 110) dan gaan ze gewoon naar oma, simpel zat