Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Sprayen met azijn helpt ook wel eens. Of idd een Textielspray of buiten hangen
Mijn cap is gestolen en nu heb ik een nieuwe. Wat kan ik doen om te zorgen dat hij niet weer gestolen wordt? Hij gaat al steeds mee naar huis, hij is de vorige keer meegenomen toen ik mijn paard wegzette). Ik dacht al aan een naamlabel in de cap maar dat kunnen ze er natuurlijk gewoon uit knippen.
Hilli schreef:Eske_B schreef:Gaat de lucht van vuurkorf/rook uit een fleecevest, zonder hem te wassen?
Mijn winterjas rook na 6-7 mnd nog steeds vaag naar vuur/rook. Dus ik weet niet of je het luchtje nou zonder wassen weg krijgt.
germie schreef:Als iemand tegen je auto rijdt, en deze wordt totall loss verklaard, en je besluit het wrak te houden ( wel veilig, alleen krassen bijvoorbeeld, reparatie duurderdan dagwaarde). En dan rijdt er weer iemand tegen de andere kant. Dan krijg je toch nogmaals de dagwaarde? Want bij reparatie wordt een volgende schade ook gerepareerd. Economisch total los betekent niet dat het onveilig is en een vrijbrief om meer schade te laten maken toch? En stel je gaat zelf repareren voor dagwaarde, dan ie ie toch gerepareerd.
Sheran schreef:Sprayen met azijn helpt ook wel eens. Of idd een Textielspray of buiten hangen
Mijn cap is gestolen en nu heb ik een nieuwe. Wat kan ik doen om te zorgen dat hij niet weer gestolen wordt? Hij gaat al steeds mee naar huis, hij is de vorige keer meegenomen toen ik mijn paard wegzette). Ik dacht al aan een naamlabel in de cap maar dat kunnen ze er natuurlijk gewoon uit knippen.
Janine1990 schreef:germie schreef:Als iemand tegen je auto rijdt, en deze wordt totall loss verklaard, en je besluit het wrak te houden ( wel veilig, alleen krassen bijvoorbeeld, reparatie duurderdan dagwaarde). En dan rijdt er weer iemand tegen de andere kant. Dan krijg je toch nogmaals de dagwaarde? Want bij reparatie wordt een volgende schade ook gerepareerd. Economisch total los betekent niet dat het onveilig is en een vrijbrief om meer schade te laten maken toch? En stel je gaat zelf repareren voor dagwaarde, dan ie ie toch gerepareerd.
Moet je wel de WOK melding eerst er af hebben (keuren bij RDW station) voor je weer de weg op gaat. Dan kan je 'm gewoon weer verzekeren geloof ik.
Jans schreef:Janine, die ford van jouw eerdere post zal wel omgekat zijn. Gebeurd veel fraude mee. Zo importeert men ook graag nieuwe mercedessen en zet ze dan op n oldtimer chassis (bij de G klasse bijv) dan rijden ze een nieuwe auto belastingvrij én hoeven de BPM niet te betalen want de auto hoeft geen importkenteken. Is echt oliebol business. Op autofora spreken ze er ook niet positief over.
culaccino schreef:@Eske, schijnbaar absorbeert koffie ook geurtjes. Misschien met een kop (afgekoelde) koffie in de koelkast leggen? Geen idee of het werkt, het helpt in ieder geval als je koelkast nou niet bepaald naar bloemetjes ruikt![]()
Ik krijg net foto's toegestuurd van de kersverse baby van vrienden uit Singapore. Qua kleding heeft het kindje gewoon blote armen en benen, soms ook blote voetjes, maar op bijna elke foto heeft het handschoentjes (wanten) aan. Het is daar nu rond de 30 graden. Zouden die handschoentjes een cultuurdingetje zijn of heeft het een functie?
culaccino schreef:@Eske, schijnbaar absorbeert koffie ook geurtjes. Misschien met een kop (afgekoelde) koffie in de koelkast leggen? Geen idee of het werkt, het helpt in ieder geval als je koelkast nou niet bepaald naar bloemetjes ruikt![]()
Ik krijg net foto's toegestuurd van de kersverse baby van vrienden uit Singapore. Qua kleding heeft het kindje gewoon blote armen en benen, soms ook blote voetjes, maar op bijna elke foto heeft het handschoentjes (wanten) aan. Het is daar nu rond de 30 graden. Zouden die handschoentjes een cultuurdingetje zijn of heeft het een functie?