Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 18:25

Ahhh wat erg Anne! Ik had dit echt totaal niet verwacht.. sterkte komende tijd!

Linda_Fleur

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 20:24

Geryon, ook veel sterkte!

Robijntjah, dat is wel leuk om mee te maken, iemand in het echt zo te ontmoeten en dan te daten. Ik krijg haast het gevoel dat dat tegenwoordig niet meer bestaat. De keren dat ik op zo'n manier een 'klik' had kwam ik er naderhand altijd achter dat ze al een vriendin thuis hadden zitten :') en de vrijgezelle mannen durven haast niet meer lijkt wel. Of misschien word ik gewoon te oud haha.

Darah, veel plezier! Is het bij die ene thuis geworden?? Haha

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 20:31

Oh Geryon ook al... dikke :(:) ook voor jou!

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 20:47

Linda_Fleur: haha nee, liever eerst in het openbaar :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 22:07

Ook sterkte voor geryon!

Ik vond het echt heel fijn, is zeker wel een exemplaar waar ik serieuze gevoelens voor zou kunnen krijgen, ik twijfel echter alleen of hij er hetzelfde in staat. Maar goed, kan weer leuk meteen wegrennen, schiet ik ook niks mee op :')

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 03:42

Wat ontzettend rot Anne. Ik hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt. Knuffel!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 07:28

Dank je.. gisteravond meegesleept naar de film Girlstrip, helemaal rot gelachen dus dat was een goed idee.
Doodmoe in slaap kunnen vallen en dan wakker worden en weer even beseffen dat ik hem kwijt ben... pfffff wat wil ik hem graag terug zeg |(

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 12:11

anne_bento schreef:
Dank je.. gisteravond meegesleept naar de film Girlstrip, helemaal rot gelachen dus dat was een goed idee.
Doodmoe in slaap kunnen vallen en dan wakker worden en weer even beseffen dat ik hem kwijt ben... pfffff wat wil ik hem graag terug zeg |(

:(:) :(:)

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 12:25

Mannen.. wordt er zo moe van.. Heb een ontzettende leuke vent leren kennen maar volgens mij alleen op seks uit.. denk ik. Geen idee of het echt zo is. Heel lastig om mezelf dan aan hem te hechten..

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 13:10

Annettu_ schreef:
Mannen.. wordt er zo moe van.. Heb een ontzettende leuke vent leren kennen maar volgens mij alleen op seks uit.. denk ik. Geen idee of het echt zo is. Heel lastig om mezelf dan aan hem te hechten..

Bespreek het gewoon. Mannen zijn echt niet zo ingewikkeld.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 13:10

Anne hoe is het met je?

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 13:20

Goof schreef:
Annettu_ schreef:

Bespreek het gewoon. Mannen zijn echt niet zo ingewikkeld.

Behalve als ze weigeren een eerlijk antwoord op die vraag te geven, omdat ze dan wel aanvoelen dat je weg zou kunnen wandelen.. -O-

Sommige mannen zijn vreselijk ingewikkeld

Anne, heb je nog contact met m gehad? Zal voor beiden raar zijn ineens radiostilte.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 13:33

Een oneerlijk antwoord is toch ook een antwoord? Dan weet je toch ook genoeg ;)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 13:36

Ja ik kon het niet laten hem berichtjes te sturen omdat ik met zoveel vragen zit.. en ergens gewoon wilde weten of hij zich ook zo rot voelt en ik niet de enige ben..

Hij heeft aangegeven dat het complete chaos is in zijn hoofd en hij het ook allemaal even niet meer weet. Ik zal hem met rust moeten laten en tijd geven maar tis verdomd moeilijk.

Verder voel ik me gewoon verschrikkelijk, jank de hele boel bij elkaar ;(
Moet nu nog op verjaardag ook... totaal geen energie voor met dit depressieve gevoel maar goed, voor de afleiding dan maar

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 14:48

Wat ontzettend kl*te Anne, sterkte.

Na 2,5 maand geappt te hebben met een super leuke jongen en beide getwijfeld te hebben vanwege de onhandige afstand, gaan we binnenkort op zoek naar een moment dat we een date kunnen plannen! We hebben het allebei onwijs druk met studie etc. Ik heb een drukke studie en 2 banen, waarvan ik einde van de maand bij 1 van de banen stop zodat ik meer vrije tijd heb. Ben zo nieuwsgierig naar hem. :+

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 14:50

Nogmaals Sterkte Anne_Bento.
Het zal inderdaad veel tijd en verdriet kosten, maar hou in gedachte dat je beter verdiend dan een twijfelaar. En ik denk dat je door hem te appen alleen maar twijfels krijgt, hij kan/wil je niet geven wat je verdiend (een relatie) dus de antwoorden die je wil krijgen krijg je helaas toch niet waarschijnlijk.

Leuk Mirthe! Veel plezier en vooral van genieten en niks van verwachten.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 17:12

Wat poedersuiker zeg Anne. Sterkte!

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 21:02

Nou ik kan toch zeggen dat ik een hoop heb meegemaakt met tinder dit jaar. Eerst met verschillende mannen geappt, met een paar wat afgesproken voor een drankje. De een was leuker dan de ander en uiteindelijk ben ik nu een maand aan het daten met iemand die ik een half jaar geleden gematcht heb. Toen had ik hem eerst links laten liggen omdat ik met verschillende aan het appen was en toen ik toch met hem wilde afspreken had hij iemand anders. Toch wel contact gehouden heel af en toe en op een gegeven moment begin hij weer fanatiek te appen. Ik had op dat moment iemand anders maar dat was mijn twijfelaar.. toen die dus heel rot tegen me deed trok ik steeds meer naar die ander. Uiteindelijk heb ik m'n twijfelaar aan de kant gezet en ben ik gaan daten met die ander. Sinds gisteravond kan ik dan ook zeggen dat ik na 8 jaar eindelijk weer is een vriend heb! :):)

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 21:14

Gefeliciteerd! Dat is nog eens een leuk verhaal :D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 21:45

Gefeliciteerd Pascalle!

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 21:59

Pascalle wat een leuk succesverhaal! Zo zie je maar weer; if it's meant to be, it's meant to be :j

Anne :(:)

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 00:39

Gefeliciteerd Pascalle!

Tegen mijn principes in heb ik vanavond een (andere) Tinderdate thuis uitgenodigd en het was hartstikke gezellig :o

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 07:04

Leuk Darah! Was er geen optie om niet thuis af te spreken?

Ik ben nu voorlopig niet aan het daten ivm geen behoefte en tijdgebrek, maar heb me wel voorgenomen als die periode weer aanbreekt juist iets actiefs te doen met dates (bijvoorbeeld gaan schaatsen, bowlen etc). Stilzitten aan een tafel is zowieso niets voor mij en dan kan ik juist ook dingen doen die ik in mijn eentje niet zo snel zal doen := En dan weet ik gelijk ook of iemand daar voor in is. Mijn vorige relatie liep toch ook wel een beetje stuk omdat hij het liefst de hele dag op de bank zat haha.

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 07:56

Thanks! Alle credits ook wel voor dit topic hoor want zonder jullie was ik al lang gestopt met daten/tinderen!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 09:11

Pascalle90 wat fijn!! Gefeliciteerd!!

Darah3 soms moet je iets doen wat je normaal niet doet haha.. en als het goed voelt, waarom niet.

Er is weer een hel van een nacht voorbij en die ochtenden zijn ook echt verschrikkelijk. Wilde nieteens onder mijn deken vandaan komen, uiteindelijk een uur te laat toch maar op m'n werk aangekomen, en het liefst jank ik heel de boel bij elkaar. Kon het ook weer niet laten hem te appen vanmorgen, stom natuurlijk maar ik wil hem zo graag herinneren aan de leuke momenten die we hadden en de vele momenten waarop hij altijd zei dat het zo goed voelde en dat hij dat bij anderen nooit gehad heeft. Maar ik krijg toch de antwoorden niet die ik zo graag zou willen |(

Aan de andere kant, als hij er zo zeker van was geweest, waarom reageert hij dan wel telkens.... dan had ie me toch wel geblokkeerd? -O-