Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Nou ik weet wel dat als ik het volgend jaar weer doe, ik het doe met mensen die daar niet zo moeilijk in zijn. Het semi-verplichte delen hoeft van mij echt niet.
Je pakket is voor 1 iemand bedoeld, waarom moet iedereen daar deelgenoot van worden? Ik heb ook niet echt op anderen gereageerd die hun pakketten showden, is gewoon niet aan mij besteed.
Ik vond het echt superleuk dit jaar, maar het jankgehalte was hoog.
Anoniem schreef:lieveli schreef:Nou ik weet wel dat als ik het volgend jaar weer doe, ik het doe met mensen die daar niet zo moeilijk in zijn. Het semi-verplichte delen hoeft van mij echt niet.
Je pakket is voor 1 iemand bedoeld, waarom moet iedereen daar deelgenoot van worden? Ik heb ook niet echt op anderen gereageerd die hun pakketten showden, is gewoon niet aan mij besteed.
Ik vond het echt superleuk dit jaar, maar het jankgehalte was hoog.
Dus er mag niets gezegd worden als iets niet helemaal loopt zoals verwacht mag worden volgens de afspraken van dit spel, maar trappen naar degenen die iets hebben gezegd mag jij wel even doen? Doe dat dan ook niet......
hahahatsjoe schreef:Het delen van foto's van je pakket zie ik als een soort dank je wel aan je SSS. Doe het graag, zie dat als mijn blijdschap delen. Vind jouw reactie beneden pijl Lieveli, jammer, strookt niet met de kerstgedachte, is een nare onaardige reactie.
Alja schreef:MarcoBorsato schreef:Ik vond het echt superleuk dit jaar, maar het jankgehalte was hoog.
Moest dit geen pb zijn
Anoniem schreef:Dus er mag niets gezegd worden als iets niet helemaal loopt zoals verwacht mag worden volgens de afspraken van dit spel, maar trappen naar degenen die iets hebben gezegd mag jij wel even doen? Doe dat dan ook niet......
Stamper schreef:Blijkbaar niet. Maar dat is vaker dat een ander niets mag zeggen, en iemand anders wel! Of het nou op social media is of in RL.
hahahatsjoe schreef:Lieveli, moet je altijd zo dwars doen ? Je kunt ook wat aardiger zijn, ga je niet dood aan hoor.
Dott schreef:Zo zeg dames. Ik kijk een paar uur niet en we zitten elkaar alweer in de haren? Zullen we ook het laatste stukje nog even leuk houden? Anders word het misschien tijd voor een slotje om de boel af te sluiten.
Marjoow schreef:Ik moet zeggen dat ik het gezeur om het gezeur negatiever vind dan het "gezeur" zelf. Als je begrijpt wat ik bedoel
Blinnii schreef:*tromgeroffel...
Goed, daar is dan mijn verslag! Excuses excuses, het is een avondje te laat.. maar gisteravond ging het niet meer lukken en overdag had ik vandaag geen tijd
Gisteravond had ik er in eerste instantie goed de balen in.. De pakketbezorger was precies geweest toen wij even boodschappen aan het doen warenBen je de hele tijd thuis, komt hij precies op zo'n moment langs. Maaaaaaar.. ik had geluk, want de beste pakketbezorger kwam na zijn ronde nog een keertje langs en toen waren we inmiddels wél thuis!
Dus, een collage van het pakket zoals het kwam, doos open en zicht op de cadeautjes en de berg cadeaus (17!) bij elkaar! Enne, Ferro was nieuwsgierig dus die kwam (heel stout) met zijn pootjes op tafel koekeloeren.
[ [url=m/h9hSM7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na snel deze foto's geschoten te hebben, ben ik alle cadeautjes gaan uitpakken en oh oh oh wat heeft Justahorse me verwend met allemaal práchtige spullen! Wat ik gisteravond al zei; ik heb echt het meest geweldige pakket gekregen!
Als eerste een collage met allemaal lekkers voor Ferro. De knappe vent is gigantisch verwend met kippennekken en -poten, een varkensneus, lekker natvoer, gevulde kauwstaafjes, gevulde hoefjes, gedroogd hart (denk ik) en ehm.. iets waarvan ik niet weet wat het isLijkt op gedroogd konijn oid, maar heb geen idee hihi. Iemand die een gokje wil wagen?
[ [url=m/ATFqDw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vervolgens kwam ik hele gave sleutelhangers tegen, waarop aan de ene kant foto's van VL en mij zijn gedrukt en op de andere kant een foto van hondje! Zo gaaf, zo persoonlijk en zo mooi! Dankje dankje! Daarna pakte ik een hele leuke gepersonaliseerde mok uit (ik ben gék op warme chocolademelk) en een ontzettend gave 'shopping bag'. Schot in de roos! Ook de knappe man werd nog even verwend, want in één van de pakjes bleek een braintrainer voor hondje te zitten! En... een reep Milka chocolade, mjam!
[ [url=m/nsuyr0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel gaaf!! Sterkte met de operatie!
En bij de volgende cadeaus heb ik flink wat tranen moeten laten..![]()
Justahorse heeft voor mij een práchtige foto laten afdrukken op (ik denk) aluminium en een trui bedrukt met daarop een foto van Ferro en aan de achterkant 'Australian Shepherd'. Wat onwijs gaaf dat ik dit gekregen heb. Wederom zó persoonlijk en precies wat ik nodig had. De foto krijgt een prachtig plekje in huis en de trui wordt vast mijn nieuwe favoriet! 1000x dank!
[ [url=m/FsYYL4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier heb ik nog de foto met mijn hint. Ik heb denk ik het pakket verkeerd om opengemaakt, want de hint lag nu onderop en ik gok dat ze dat andersom bedoeld hadStiekem ben ik wel blij dat ik geen 165 deelnemers heb moeten checken op deelname aan hondentopics haha! Nu met een klein lijstje was het goed te doen, anders was het echt een hele kluif (
) geworden denk ik!
[ [url=m/Kaw5GY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tot slot nog alle cadeaus bij elkaaren een heel blij hondje met een kippenpootje
[ [url=m/jRWdhK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kHAdss.jpg]Afbeelding[/url] ]
Justahorse; je hebt mij echt zó verwend, dankje dankje dankje!Ik vind het heel gaaf dat je me gestalkt hebt (via facebook hihi) om zo'n mooi en persoonlijk pakket samen te stellen. Ik weet dat ik het je niet gemakkelijk heb gemaakt met alleen een (klein) flop-lijstje en verder vrij baan om me te verrassen. Nou, me verrassen is wat je hebt gedaan!
En ik geloof niet dat je binnen het budget bent gebleven, dat kan nooit!
Kleine notitie; ik word dinsdag geopereerd en dit weet ik pas sinds afgelopen woensdag. Hoewel het fijn is dat de operatie zo vlot toch nog ingepland kon worden (ivm wachtlijst tot februari/maart), is het ook wel even schakelen geweest nu ik mijn kerstvakantie (en een deel van de feestdagen) in het water zag vallen. Stiekem vond ik hierom het wachten op mijn SSS-pakket wat lastig, had wel behoefte aan even iets leuks![]()
Dit práchtige pakket is precies wat ik nodig had. Dus nogmaals; 1000 maal dank SSS, want je hebt me met dit pakket ontzettend ontroerd en geraakt.Ferro kan nu mooi met me mee (in de vorm van de trui) naar het ziekenhuis!