Had ik er een die redelijk in de buurt woonde, maar hij moest 45 kilometer rijden en wou dus maar tot bedrag x gaan.. Alsof het mijn probleem is hoever hij rijden moet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Ik ben een 6 persoons Pizzarette aan het verkopen, loopt goed, veel berichtjes. Alleen ze willen allemaal dat ik hem opstuur.. Hebben ze dan nu werkelijk geen idee hoe groot, zwaar en breekbaar dat ding is?
Had ik er een die redelijk in de buurt woonde, maar hij moest 45 kilometer rijden en wou dus maar tot bedrag x gaan.. Alsof het mijn probleem is hoever hij rijden moetVerzendkosten rekende hij wel 5 euro voor
studiemiep schreef:Al vind ik het systeem sowieso niet zoveel zeggen aangezien je mensen kunt beoordelen en hun jou ook al koop je niets....dus ja iemand die kwaad wil kan gewoon lekkere slechte beoordelingen geven.
Siersma schreef:Ik heb net nog een snelle deal gedaan. Iemand op fb bood boerenbont aan. Aantal dingen had ik interesse in. Prijs overeen gekomen en ik heb gelijk betaald. Zij had t ook gelijk binnen ivm zelfde bank en ze heeft t net nog gepost waardoor ik t morgen al binnen moet krijgen
_Nadia_ schreef:Jolien87 schreef:Hij heeft ook nog niet naar mijn adres gevraagd.
Maar dan is het heel simpel en gaat hij op de weggeefhoek of desnoods onder een zeiltje in de tuin tot hij door het grofvuil wordt opgehaald.
Is je bank nog opgehaald?