Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tango1979

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 15:25

Oww spannend Resistance, laten weten hoe het ging he! Ik heb zondag mijn eerste tinderdate, dus nog geen tips helaas. Lees wel graag mee...

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 15:41

Resistance schreef:
Vanavond... :):)

Ik ben zo zenuwachtig. :') Heeft iemand die eerder tinderdates heeft gehad tips?

Ben je een makkelijke prater? In dat geval... gewoon gaan praten :')
Wat gaan jullie doen? Wat drinken?

Het moment dat je naar huis gaat kan zooo awkward worden o.o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 16:16

Thesserd schreef:
Resistance schreef:
Vanavond... :):)

Ik ben zo zenuwachtig. :') Heeft iemand die eerder tinderdates heeft gehad tips?

We gaan wat drinken en waarschijnlijk ook poolen. :j En hij komt naar mijn stad! :D Heel lief dus.

Ik praat op zich wel makkelijk, maar als ik een beetje zenuwachtig ben ga ik heel snel stotteren enzo. Ik hoop niet dat dat gebeurt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 16:18

Ik ben ook altijd heel zenuwachtig, maar meestal is dat na het eerste glas wijn ook wel weer over. Dat eerste glas is ook altijd binnen 2 minuten leeg :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 16:21

Ik ben meer van het bier. Gelukkig ben ik over het algemeen heel snel aangeschoten. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 16:22

1 biertje heeft hetzelfde effect lijkt mij zo :) Bedoelde meer dat het scherpe randje dan een beetje van je zenuwen af is.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 16:23

Resistance schreef:
Thesserd schreef:

We gaan wat drinken en waarschijnlijk ook poolen. :j En hij komt naar mijn stad! :D Heel lief dus.

Ik praat op zich wel makkelijk, maar als ik een beetje zenuwachtig ben ga ik heel snel stotteren enzo. Ik hoop niet dat dat gebeurt.

Ons verhaal lijkt zo op elkaar, die van mij komt ook naar mij toe voor me :P maar ik heb nog geen dag afgesproken. Ik kijk eerst wel hoe het bij jou gaat _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 16:24

Ik ga dood denk ik. :') Hij is ook zó knap.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 16:34

Hahaha ik heb gister eerlijk gezegd dat ik denk dat ik me door z'n gladde player uiterlijk (heb juist altijd tegenovergestelde gehad) niet heel erg op m'n gemak ga voelen _O- ik zie mezelf zo niet bij hem. :+

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 16:57

Ik vind de verwachting vaak ook anders ligt als je de eerste keer thuis afspreekt.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 16:59

Resistance schreef:

Als je gaat stotteren zelf "een grapje" over maken/weglachen, want hé "Nobody is perfect". Reduceert de kans dat jullie beide je ongemakkelijk gaan/blijven voelen.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 17:09

Mijn tip is: niet te veel van verwachten :') Ben vroeger zo vaak teleurgesteld geworden door mijn tinderdates. Op de app waren ze super leuk maar in het echt klikte het gewoon niet zo.

En dat stotteren moeten ze maar gewoon accepteren toch? Ik heb het ook als ik te snel praat en andere merken het niet eens :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:24

Wat Neverland zegt :j Niet teveel van verwachten, jezelf zijn en bijna niemand gaat helemaal zonder zenuwen naar een eerste date.

En inderdaad, niemand is perfect. Jij gaat stotteren, de ander lacht teveel of te hard, weer een ander krijgt een rood hoofd (Ha *steekt hand op*) en weer een ander stopt niet meer met praten. Zo heeft iedereen wel wat :)) Denk aan de Lexa reclame!

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 20:26

Mijn tactiek is ook nog wel eens door 2 dagen niet te reageren, kijken hoe iemand daarmee omgaat. Heb nu een vrij wanhopige fransman, die berichtjes blijft sturen :P Weet ik ook gelijk wat voor iemand het is haha.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 21:28

Dat heb ik dus nooit gesnapt; waarom een tactiek toepassen om iemand's reactie uit te lokken? Waarom iemand bewust 2 dagen negeren? Vraag er gewoon om hoe iemand erin staat en hoe hij is. Ga daten, heb je het helemaal meteen in de gaten.
Iemand die mij 2 dagen negeerde verwijderde ik weer; je hebt of interesse of niet. Niets laten horen = kennelijk geen interesse.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 21:30

Met Goof eens. Dan zoeken ze het maar mooi uit. Geen hand vol maar land vol. Ik zou ook eerst vragen waarom iemand negeert en later denken barst maar.. iemand op vakantie, weekend weg, feestjes prima. Maar meestal als je in gesprek bent samen heeft diegene dat al verteld en dan stalk ik verder ook niet. Maar als iemand opeens niets meer zegt etc.. ik zou vrij pissig worden.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 21:37

Goof schreef:
Dat heb ik dus nooit gesnapt; waarom een tactiek toepassen om iemand's reactie uit te lokken? Waarom iemand bewust 2 dagen negeren? Vraag er gewoon om hoe iemand erin staat en hoe hij is. Ga daten, heb je het helemaal meteen in de gaten.
Iemand die mij 2 dagen negeerde verwijderde ik weer; je hebt of interesse of niet. Niets laten horen = kennelijk geen interesse.

Ik vind het ook zo'n bullshit, al die tactieken :+ ik zeg gewoon wat ik wil en wanneer ik dat wil :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 03:07

Hij is zeker echt. En hoe.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 03:12

vertel!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 03:12

Morgen. Ik ga nu heel mooi dromen. :j Ik heb me in iedergeval nog nooit zo op m'n gemak en gewaardeerd gevoeld.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 04:01

Aaaah wat leuk we willen alle details!

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 06:46

Ik ben inmiddels al een tijdje een stille meelezer want ik heb een heeele leuke man uit het wild gevist al maar geniet van jullie verhalen dus ben wel benieuwd naar het date verhaal van gisteravond!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 07:57

Nou idd Goof!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 09:49

Neverland schreef:
Maar catfishers laten toch nooit hun gezicht zien? En tegenwoordig kan je al snel vinden of iemand echt is of niet.

Ligt er maar net aan wat iemands intenties is

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 10:21

Ik geniet ook van de verhalen, inmidds alweer een tijd een vriend, zonder internet dit keer :D