Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Thesserd schreef:Resistance schreef:Vanavond...![]()
Ik ben zo zenuwachtig.Heeft iemand die eerder tinderdates heeft gehad tips?
Ben je een makkelijke prater? In dat geval... gewoon gaan praten![]()
Wat gaan jullie doen? Wat drinken?
Het moment dat je naar huis gaat kan zooo awkward worden o.o
En hij komt naar mijn stad!
Heel lief dus.
Bedoelde meer dat het scherpe randje dan een beetje van je zenuwen af is. Resistance schreef:Thesserd schreef:
Ben je een makkelijke prater? In dat geval... gewoon gaan praten![]()
Wat gaan jullie doen? Wat drinken?
Het moment dat je naar huis gaat kan zooo awkward worden o.o
We gaan wat drinken en waarschijnlijk ook poolen.En hij komt naar mijn stad!
Heel lief dus.
Ik praat op zich wel makkelijk, maar als ik een beetje zenuwachtig ben ga ik heel snel stotteren enzo. Ik hoop niet dat dat gebeurt.
maar ik heb nog geen dag afgesproken. Ik kijk eerst wel hoe het bij jou gaat
Hij is ook zó knap.
ik zie mezelf zo niet bij hem.
Resistance schreef:Ik praat op zich wel makkelijk, maar als ik een beetje zenuwachtig ben ga ik heel snel stotteren enzo. Ik hoop niet dat dat gebeurt.
Ben vroeger zo vaak teleurgesteld geworden door mijn tinderdates. Op de app waren ze super leuk maar in het echt klikte het gewoon niet zo.
Niet teveel van verwachten, jezelf zijn en bijna niemand gaat helemaal zonder zenuwen naar een eerste date.
Denk aan de Lexa reclame!
Weet ik ook gelijk wat voor iemand het is haha. Goof schreef:Dat heb ik dus nooit gesnapt; waarom een tactiek toepassen om iemand's reactie uit te lokken? Waarom iemand bewust 2 dagen negeren? Vraag er gewoon om hoe iemand erin staat en hoe hij is. Ga daten, heb je het helemaal meteen in de gaten.
Iemand die mij 2 dagen negeerde verwijderde ik weer; je hebt of interesse of niet. Niets laten horen = kennelijk geen interesse.
ik zeg gewoon wat ik wil en wanneer ik dat wil