Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 14:28

Nee, maar met blacklight expres BH's gaan dragen die je goed kan zien en dan 'zeuren' dat iemand kijkt of iets zegt. Als je dat niet wilt, dan doe je het niet.

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 14:28

Zie je zelf niet in hoe dat de grootste onzin ter wereld is? Lekker dragen wat je wilt, ook al kan je misschien je BH daar doorheen zien. Niemand heeft het recht om commentaar te leveren op jouw uiterlijk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 14:32

Wat ben jij preuts zeg _O-wat voor bh zou jij dragen met blacklight dan??? :') ik vind een zwarte bh met blacklight gewoon het netste wat je kan dragen persoonlijk.

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 14:35

Op het strand loop je toch ook in een bikini? En daar wordt dan toch ook niets van gezegd?

Waarom is een zichtbare bh dan zo raar?

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 14:43

Daarom! Zwarte BH moet echt makkelijk kunnen met blacklight. :)

Had deze nog bij H&M vandaan:

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 14:49

Omdat je soms reacties ook wel kan voorspellen, omdat je kleding niet bij de situatie past zeg maar en dat je dan niet moet zeuren dat je er opmerkingen over krijgt. Als jij nou zo nodig een heel erg doorschijnende bh wil gaan aantrekken onder een wit doorzichtig shirt, waarbij je zowat je tepels zichtbaar hebt voor iedereen, ga dan ook niet klagen dat alleman naar je tieten staart. Ik geef toe, ik zou ook 2x kijken om zeker te zijn dat ik het goed gezien heb :')

Ik zie liever iemand met mooie, stijlvolle kleding met bedekte tieten en foef dan iemand waarbij ik vrolijk alles in volle glorie kan aanschouwen. Mij goed dat je zonder ondergoed wil rondlopen onder dat lapje stof dat nét je billen bedekt. Ik heb alleen geen behoefte om verdere details te zien. Als jij wil dat men jou respecteert ongeacht welke je kleding je wil aantrekken, heb dan ook respect voor het feit dat sommige dingen ondanks alles een beetje ver gaan.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 15:17

Varekaj schreef:
Ik zie liever iemand met mooie, stijlvolle kleding met bedekte tieten en foef

Maar dat is toch helemaal niet relevant voor een ander, hoe jij het liever ziet :D ?

Ik denk dat je gewoon respect voor elkaar kan hebben als mens, ongeacht de kleding..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 15:33

Maar het is toch maar een kleintje om een beetje rekening te houden met algemene normen, dus vb niet met je hele hebben en houden bloot te lopen? Maakt mij niet uit dat iemand zich beter voelt zonder BH of slipje en zo door de stad wil paraderen, ik heb alleen geen behoefte om dat te zien. Een paar basisprincipes zouden toch wel gerespecteerd mogen worden, ongeacht welke stijl en kleding jij het leukste vind.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 15:40

Ik heb niet het idee dat dat niet gebeurd :) Ik kom zelden (nooit?) in aanraking met mensen die in hun hele hebben en houden bloot rondlopen. Kom jij dat zo vaak tegen dan?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 15:44

Trouwens even een essentiele kanttekening: Ik betrek dit wel enkel op vrijetijdskleding. Als je ervoor kiest om op een net kantoor te werken of naar een bruiloft te gaan vind ik wel dat er bepaalde etiquette zijn die je op hebt te volgen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 15:56

Hier zie je toch wel met regelmaat nogal bijzondere posturen lopen ja. In de winter in een laag sneeuw van 10cm en -5 op de thermometer nog dames zien paraderen met miniscule rokjes en ver opengesneden topjes bij het uitgaan waarvan spontaan je eigen billen aan elkaar vriezen :')
Of dames met aardig wat borst die dan iets aantrekken wat zo diep is uitgesneden dat 1 huppel genoeg is om de boel los en vrij uit het kledingstuk te laten floepen.

Ik heb het ook over gewone kledij in het dagelijkse leven, op je vrije moment. Dus niet op werk, op school, bij het uitgaan. Sommige zaken zijn echt een no go om je in publiek mee te vertonen.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 16:51

Ik vind wel dat je een beetje een verschil moet kunnen maken tussen bv. dit:
Afbeelding

en dit:
https://chocolatesandraspberries.files.wordpress.com/2012/04/img_6106.jpg
Afbeelding

slechte voorbeelden misschien.
Maar dit is ook voor een groot deel mening.
Zelf heb ik 2 blousjes waar je (op de achterkant ) mijn bh kunt doorzien, dat heb ik niet zo graag :o dus nu heb ik vorig jaar een soort croptop/bh ding gedoe gekocht voor over mijn bh zodat je gewoon een band ziet zeg maar :)
opgelost :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 17:01

Alleen aan de achterkant doorzichtig is helemaal niks mis mee (tenzij het om je rok of broek gaat en je hebt het niet door :') ).

Het is gewoon, als je bepaalde dingen aan trekt, waarvan je weet dat het merendeel van de mensen er niet bepaald op zit te wachten, dat je dan kritiek gaat krijgen. Het is dan aan jou om te kiezen of je die kleding dan alsnog aantrekt, maar ga dan achteraf niet lopen zeuren. Dat wil ik eerder zeggen. En dan ongeacht de situatie.

De bovenste foto van Kim K. vind ik op zich geen lelijke outfit, het gaat haar ook, maar je ziet gewoon alles. Als zij zich daar goed in voelt, prima natuurlijk, maar ze zal vast wel beseffen dat er makkelijk kritiek op zal komen. Toch trekt ze het aan, dus dan ga ik er van uit dat ze er vrede mee heeft, maar ik hoef eigenlijk niet te weten wat er onder dat hemd zit. :P

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 17:02

Maar Karin, als jij je 's ochtends aankleed, kies je dan kleding met de gedachte 'hier zit men vandaag op te wachten'? Of kleding waar jij je die dag prettig in voelt?

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 17:05

Varekaj schreef:
Alleen aan de achterkant doorzichtig is helemaal niks mis mee (tenzij het om je rok of broek gaat en je hebt het niet door :') ).

Het is gewoon, als je bepaalde dingen aan trekt, waarvan je weet dat het merendeel van de mensen er niet bepaald op zit te wachten, dat je dan kritiek gaat krijgen. Het is dan aan jou om te kiezen of je die kleding dan alsnog aantrekt, maar ga dan achteraf niet lopen zeuren. Dat wil ik eerder zeggen. En dan ongeacht de situatie.

De bovenste foto van Kim K. vind ik op zich geen lelijke outfit, het gaat haar ook, maar je ziet gewoon alles. Als zij zich daar goed in voelt, prima natuurlijk, maar ze zal vast wel beseffen dat er makkelijk kritiek op zal komen. Toch trekt ze het aan, dus dan ga ik er van uit dat ze er vrede mee heeft, maar ik hoef eigenlijk niet te weten wat er onder dat hemd zit. :P

:j ik deel je mening hierin helemaal. Ik vind dat ook.
en ja die rok :') je ziet ze al kijken :wow: :wow: vooral als je dan een knalroze onderbroek aanhebt bevoorbeeld :roll:

ps: hiermee is niet bedoelt dat jij je moet kleden voor iemand anders. Maar het is wel logisch dat er dan naar je bh (enzo :roll: ) gekeken word. Dat is gewoon zo en daar valt niet om rond de draaien.
Vind jij dat niet erg dan is dat toch goed zo?
Dit is een mening die je hebt waar niet echt over te argumenteren/ disscusieren valt... want het is een mening :j

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 17:07

Jeetje ladies, keep it calm! Het woord lokkerig is dan misschien een verkeerde verwoording, want zo'n rel had ik niet verwacht.

Ja, we mogen onze mening geven, maar dat mag iedereen. Dat is waar dit topic voor is bedoeld. Ik heb respect voor de mensen die dat soort kleding willen dragen, maar weet wat de realiteit is. Van nature wéét je dat het showen van je bh toch een heel klein beetje vragen om aandacht is. Of het nu positief is of negatief, dat maakt geen flikker uit.

Ik ben iemand die houd van stijl, vooral met blazers. Dit stijl je, en dan ben je niet meteen 'saai'. Bovendien vind ik een nette en goedgeklede vrouw, met of zonder blazer, mooier dan eentje die bewust vraagt om aandacht.

Sorry voor degenen die ik kwets, maar dit is MIJN mening. En zoals ik hierboven lees zijn het er een aantal met mij eens, maar ook een aantal niet.

Maar kom op, wat maakt het uit? Dit is toch juist hét topic om je mening te delen en te vragen om een mening, om tips en andere stijlen?!

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 17:10

inderdaad :)
nu ik denk niet dat er echt mensen zijn op dit moment die zich aan het opjagen of kwaad zijn toch? :o anders stoppen we beter over dit onderwerpen en moven we on :')

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 17:12

RT :D

Ik heb echt de neiging om online te gaan shoppen, maar ik houd mezelf nog goed in de hand :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 17:17

Laat me wel even duidelijk maken dat het geheel van de kleding meetelt samen met de manier waarop het gedragen wordt EN dat ik niks heb tegen een doorschijnend hemd met een nette bh er onder, maar datzelfde hemd met een volledig kanten doorkijk BH is toch njah, iets teveel van het goede :P Tieten zijn altijd een magneet van aantrekking, dan weet je ook dat er in zo'n outfit naar gekeken gaat worden.

Of dat een uitnodiging is naar mannen toe dat ze zomaar bovenop jou mogen springen? Uiteraard niet! Net zo min dat zwart leren minirokje, diep uitgesneden luipaard top, rode lippen, fiks zwarte mascara en torenhoge naaldhakken in goudkleur betekenen dat je te koop bent voor s*x. Je gaat alleen sneller opvallen in de massa, dat wel. Wat opvalt, dat krijgt sneller kritiek. Wil je dat niet, dan moet je je maar de vraag stellen of je zo de deur uit moet gaan.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 17:19

x_Kaat_x schreef:
Maar het is wel logisch dat er dan naar je bh (enzo :roll: ) gekeken word.

En met kijken is absoluut niets mis! Ongeacht wat ik draag, als ik m'n best heb gedaan om me leuk aan te kleden is het leuk als dat opvalt :)

Het gaat mij erom dat het tegenwoordig normaal gevonden wordt dat mensen dingen roepen of ongevraagd hun mening ventileren. Dat lok je met bepaalde kleding dan schijnbaar uit. En dàt vind ik niet kunnen.

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 17:20

Varekaj schreef:
Of dat een uitnodiging is naar mannen toe dat ze zomaar bovenop jou mogen springen? Uiteraard niet! Net zo min dat zwart leren minirokje, diep uitgesneden luipaard top, rode lippen, fiks zwarte mascara en torenhoge naaldhakken in goudkleur betekenen dat je te koop bent voor s*x. Je gaat alleen sneller opvallen in de massa, dat wel. Wat opvalt, dat krijgt sneller kritiek. Wil je dat niet, dan moet je je maar de vraag stellen of je zo de deur uit moet gaan.

_/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 17:47

Doubtless schreef:
Het gaat mij erom dat het tegenwoordig normaal gevonden wordt dat mensen dingen roepen of ongevraagd hun mening ventileren. Dat lok je met bepaalde kleding dan schijnbaar uit. En dàt vind ik niet kunnen.

Daar ben ik het wel volledig met je eens. Alleen is de wereld een pak mondiger en meer uitgesproken qua eigen mening dan vroeger, dus helaas ontkomen we er niet aan. Het zou veel fijner zijn moesten mensen naar elkaar toestappen met een complimentje als in "waar heb je dat leuke jasje vandaan" of "die outfit staat je geweldig" ipv te vragen of iemand solliciteert voor de walletjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 18:34

Ik wil mezelf ook graag ietsjes duidelijker maken. Ik ben er absoluut voor om je te kleden naar de gelegenheid. Maar als ik graag naar buiten ga in een Kim Kardashian-doorschijnend truitje met een chique bh eronder, ga ik me niet laten stoppen. Natuurlijk kijken er wat meer mensen en daar heb ik geen probleem mee. Maar op het moment dat ik naar mijn hoofd geslingerd krijg dat ik er 'sletterig', 'hoerig' of 'lokkerig' uit zie dan heb je met mij toch wel een groot probleem. Leven en laten leven denk ik dan. Als je het minder prettig vindt om naar te kijken of je vindt het aanstootgevend, draai je hoofd dan een kwartslag en wacht tot diegene voorbij is gelopen. Leven en laten leven noemen we dat :)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 18:41

*is langs de hele discussie gescrold*

Chill dames, het is weekend :') leven en laten leven :7

Ben net terug van de stad. Weer rondje Primark geweest en bij de WE. Was sale, heb een T-shirt en een topje voor maar €8 samen! :D

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 18:46

edit: Ik ga stoppen over dit onderwerp heb er al wat onderwerp en vind mijn ractie nu nogal onnodig :')

oooh primark! *\o/*