Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Varekaj schreef:Alleen aan de achterkant doorzichtig is helemaal niks mis mee (tenzij het om je rok of broek gaat en je hebt het niet door).
Het is gewoon, als je bepaalde dingen aan trekt, waarvan je weet dat het merendeel van de mensen er niet bepaald op zit te wachten, dat je dan kritiek gaat krijgen. Het is dan aan jou om te kiezen of je die kleding dan alsnog aantrekt, maar ga dan achteraf niet lopen zeuren. Dat wil ik eerder zeggen. En dan ongeacht de situatie.
De bovenste foto van Kim K. vind ik op zich geen lelijke outfit, het gaat haar ook, maar je ziet gewoon alles. Als zij zich daar goed in voelt, prima natuurlijk, maar ze zal vast wel beseffen dat er makkelijk kritiek op zal komen. Toch trekt ze het aan, dus dan ga ik er van uit dat ze er vrede mee heeft, maar ik hoef eigenlijk niet te weten wat er onder dat hemd zit.
x_Kaat_x schreef:Maar het is wel logisch dat er dan naar je bh (enzo) gekeken word.
Varekaj schreef:Of dat een uitnodiging is naar mannen toe dat ze zomaar bovenop jou mogen springen? Uiteraard niet! Net zo min dat zwart leren minirokje, diep uitgesneden luipaard top, rode lippen, fiks zwarte mascara en torenhoge naaldhakken in goudkleur betekenen dat je te koop bent voor s*x. Je gaat alleen sneller opvallen in de massa, dat wel. Wat opvalt, dat krijgt sneller kritiek. Wil je dat niet, dan moet je je maar de vraag stellen of je zo de deur uit moet gaan.
Doubtless schreef:Het gaat mij erom dat het tegenwoordig normaal gevonden wordt dat mensen dingen roepen of ongevraagd hun mening ventileren. Dat lok je met bepaalde kleding dan schijnbaar uit. En dàt vind ik niet kunnen.