Ik moet er sowieso vandaag nog naar toe, dus tussendoor ff de wasmachine aanzetten met een kort programma, lijkt mij geen probleem.
Filmpje maken, doorsturen en dan ben ik er ook.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeMolenhoek schreef:Nee, dat vind ik niet raar. Een wasmachine is al geen kleine aankoop meer. straks kopen ze hem, nemen ze hem mee en werkt hij niet? En dan? Er zijn genoeg mensen die dan claimen dat het onderweg is kapot gegaan.
_Mellanie schreef:Hier gisteren iets aan de deur verkocht, ik moest het snel even pakken.
Zei de man tegen mijn moeder heel afkeurend nou zeg jullie hebben hier wel een wagenpark![]()
Had echt zo iets wat kan jou dat schelen
Vjestagirl schreef:Orthos schreef:Ik verkoop een Michael Kors tas twv. 350 euro. Krijg ik een bod op marktplaats: 16 euro
Stuur ik een mail terug, dat ze reeel moet bieden , krijg ik terug, OK 100 euro...
Tja..
Ik vind €100,- niet eens zo gek. Het is niet meer in de winkel, je hebt er als koper dus geen garantie op...
Orthos schreef:T ging me niet om die 100 euro. meer over die grote sprong van 16 naar 100
Alja schreef:ik had vanmorgen om 12 uur een mailtje dat iemand akkoord ging met de vraagprijs en om 13 uur stond het geld erbij en voor 16 uur weg gebracht dus diegene heeft het morgen in huis
is wel grappig, het zijn kinderloopschoenen van een goed merk, mijn moeder heeft ze weken geadverteerd voor 5 euro en niet verkocht, ik heb ze er gisteravond opgezet voor 40 en daarvoor verkocht
Pearlx schreef:Een akkoord met een verkoper gesloten en hij mailt me met de vraag wanneer ik het kan ophalen.
Mail ik terug met "Dinsdag kan ik niet. Dan werk ik in de middag en avond, maar de rest van de week wel. Wanneer zal ik het komen halen?" krijg ik vervolgens "Dinsdagavond schikt mij wel"
Bzoem schreef:Pff gister kijkers gehad voor onze combiwagen, ze vonden hem wat wiebelig.
Wiebelig? het is het stevigste merk wat er isje kan er vol tegen aan botsen (niet té hard natuurlijk) en hij valt echt niet om.
Maar goed, mevrouw had niet het juiste gevoel erbij. Ook prima.
Draaien ze in de deuropening weer om, dat ze hem toch wel willen als wij de prijs laten zakken.
Hebben ze toen toch vriendelijk verteld dat het zo niet werkt.
Jolien87 schreef:Bzoem schreef:Pff gister kijkers gehad voor onze combiwagen, ze vonden hem wat wiebelig.
Wiebelig? het is het stevigste merk wat er isje kan er vol tegen aan botsen (niet té hard natuurlijk) en hij valt echt niet om.
Maar goed, mevrouw had niet het juiste gevoel erbij. Ook prima.
Draaien ze in de deuropening weer om, dat ze hem toch wel willen als wij de prijs laten zakken.
Hebben ze toen toch vriendelijk verteld dat het zo niet werkt.
Want dan zou het minder erg zijn als de wagen niet stevig was geweest?