Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 07:50

Dan ligt het dus aan mij. :P

Ik moet er sowieso vandaag nog naar toe, dus tussendoor ff de wasmachine aanzetten met een kort programma, lijkt mij geen probleem.
Filmpje maken, doorsturen en dan ben ik er ook.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 08:17

DeMolenhoek schreef:
Nee, dat vind ik niet raar. Een wasmachine is al geen kleine aankoop meer. straks kopen ze hem, nemen ze hem mee en werkt hij niet? En dan? Er zijn genoeg mensen die dan claimen dat het onderweg is kapot gegaan.

Geintje hebben wij dus gehad met een vaatwasser. (Was een inbouw die niet paste in ons aanrecht)
Hier in huis aan gezet, alles werkte enz.
Hun hem meegenomen.
Man man man wat een ellende.
Week later opgebeld, dat ie t niet deed en dat ze "hem even terug kwamen brengen". Echt elke keer dat ze belden werd het dreigender, tot dat ze mij wat aan zouden doen aan toe (belden met mijn vriend). Wij woonden pas in dat huis, nou dan ga je echt niet meer met een lekker gevoel naar huis.
In t begin gezegd dat ze gewoon niet moeilijk moesten doen, want hier werkte hij. Dat wij geen kapot apparaat gingen terugnemen en wij geen winkel waren.
Laterop toch maar gezegd dat als t dan zo nodig moest ze de boel maar terug moesten brengen.. nooit meer wat van gehoord.. zo apart.

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:32

@ Dott: dat is raar?!? >;)

Net de volgende reactie gekregen: " H. €40 "
Ja echt! _O-

Orthos

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 18:41

Ik verkoop een Michael Kors tas twv. 350 euro. Krijg ik een bod op marktplaats: 16 euro :')
Stuur ik een mail terug, dat ze reeel moet bieden , krijg ik terug, OK 100 euro...

Tja..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 19:40

Orthos schreef:
Ik verkoop een Michael Kors tas twv. 350 euro. Krijg ik een bod op marktplaats: 16 euro :')
Stuur ik een mail terug, dat ze reeel moet bieden , krijg ik terug, OK 100 euro...

Tja..

Ik vind €100,- niet eens zo gek. Het is niet meer in de winkel, je hebt er als koper dus geen garantie op...

saabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 15:15

Wat ik ook altijd zo raar vind zijn mensen die denken dat je elke 10 seconden je mail checkt.
Gisteren een blousje erop gezet, kijk ik net m'n mails heeft iemand erop geboden en daarna een bericht gestuurd.
Daarna nog een bericht of ik snel iets wou laten weten.
Vandaag heeft diegene een nieuw bod geplaatst en verwijderd (dan krijg je dus twee keer mail) en nu weer een bericht met een hoger bod dan gisteren, of dat ook goed was.
Ongeduldige mensen? xD
Misschien wacht ik een paar dagen met antwoorden, wordt er dalijk het dubbele geboden haha

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 15:16

Nouja, als ik iets écht graag wil hebben zit ik ook te stuiteren van 'reageer nou', maar dan ga ik inderdaad niet meerdere berichten sturen of biedingen doen, dat gaat me wel wat te ver :P

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 15:19

Hier gisteren iets aan de deur verkocht, ik moest het snel even pakken.
Zei de man tegen mijn moeder heel afkeurend nou zeg jullie hebben hier wel een wagenpark >;)

Had echt zo iets wat kan jou dat schelen :=

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 15:29

_Mellanie schreef:
Hier gisteren iets aan de deur verkocht, ik moest het snel even pakken.
Zei de man tegen mijn moeder heel afkeurend nou zeg jullie hebben hier wel een wagenpark >;)

Had echt zo iets wat kan jou dat schelen :=

whahaha dat was mij de vorige keer bij jou ook al opgevallen :+
maar om zoiets dan te zeggen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 14:22

De meneer van de radio heeft hem naar eigen zeggen na ontvangst in de prullenbak moeten gooien.
Lieve meneer: 1. Hij zag er prima uit 2. Je betaalt 5 euro 3. Hij werkt top. Als je een nieuwe wil ga je naar de mediamarkt! En op de foto's is precíés te zien in welke staat hij is. Joe. :')

Orthos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 14:35

Vjestagirl schreef:
Orthos schreef:

Tja..

Ik vind €100,- niet eens zo gek. Het is niet meer in de winkel, je hebt er als koper dus geen garantie op...

T ging me niet om die 100 euro. meer over die grote sprong van 16 naar 100 :')

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 18:35

Orthos schreef:
T ging me niet om die 100 euro. meer over die grote sprong van 16 naar 100 :')

Ja, zo las ik het ook! van 16 naar 100 is wat apart.

Hier gaat het opeens als een trein: spulletjes voor op de post, ophalers; komend weekend zijn we er maar druk mee, maar het helpt ons van mijn ouders spullen af.

Gelukkig weer een lang weekend, dus nog meer op de foto en hup! op MP.

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 20:20

Van de week ook weer iets verstuurd, maar de post is met hemelvaart natuurlijk wat langzamer denk ik. In ieder geval een dag later al een emailtje, ik heb nog niks ontvangen. Tja duhhhh. Vind ik soms wel vervelend, verder loopt het wel aardig op het moment.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 22:45

guusje_h schreef:
Toevallig iemand interesse in een epplejeck halster met oranje bontjes maat full? Heb hem dubbel :') Sorry als dit niet is toegestaan hier

Dit is idd niet toegestaan hier, daar is de markt voor :).

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 10:02

Pff heb je iets gloednieuw nog in de verpakking met een waarde van ruim €200,- bieden mensen serieus onder de 50. Die hebben we dan ook verwijderd.
Staat toch duidelijk bij dat we 150 willen.

Maar er was ook iemand die direct 55 bood waar wij 50 schappelijk vonden. Zo kan het dus ook.

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 12:59

Op MP, een deken, ZGAN!!

En dan gespen met roest etc :roll:

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 17:50

Ik heb een mountainbike te koop wegens overcompleet. Ik krijg een mail met de vraag naar de minimale prijs.
Daarop stuur ik een reactie. Krijg van haar een reactie met een bod €100,- onder de minimale prijs.
Dus ik geef aan dat de fiets dan gewoon lekker bij mij mag blijven.

Krijg ik een email: maar deze fiets was toch over?

Dus dan moet ik maar akkoord gaan met een lagere prijs, omdat hij overcompleet is? |o 8)7

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 20:24

Een akkoord met een verkoper gesloten en hij mailt me met de vraag wanneer ik het kan ophalen.

Mail ik terug met "Dinsdag kan ik niet. Dan werk ik in de middag en avond, maar de rest van de week wel. Wanneer zal ik het komen halen?" krijg ik vervolgens "Dinsdagavond schikt mij wel"

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 20:26

ik had vanmorgen om 12 uur een mailtje dat iemand akkoord ging met de vraagprijs en om 13 uur stond het geld erbij en voor 16 uur weg gebracht dus diegene heeft het morgen in huis :)

is wel grappig, het zijn kinderloopschoenen van een goed merk, mijn moeder heeft ze weken geadverteerd voor 5 euro en niet verkocht, ik heb ze er gisteravond opgezet voor 40 en daarvoor verkocht :D

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 23:54

Alja schreef:
ik had vanmorgen om 12 uur een mailtje dat iemand akkoord ging met de vraagprijs en om 13 uur stond het geld erbij en voor 16 uur weg gebracht dus diegene heeft het morgen in huis :)

is wel grappig, het zijn kinderloopschoenen van een goed merk, mijn moeder heeft ze weken geadverteerd voor 5 euro en niet verkocht, ik heb ze er gisteravond opgezet voor 40 en daarvoor verkocht :D

Sommige mensen denken dat als het goedkoop is dat het standaard troep is.
Sommige dingen kun je soms beter duurder maken dan verkoop het sneller.
Gekke wereld leven we soms in hoor 8)7

Pearlx schreef:
Een akkoord met een verkoper gesloten en hij mailt me met de vraag wanneer ik het kan ophalen.

Mail ik terug met "Dinsdag kan ik niet. Dan werk ik in de middag en avond, maar de rest van de week wel. Wanneer zal ik het komen halen?" krijg ik vervolgens "Dinsdagavond schikt mij wel"

Das ook lekker logisch :roll:

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 07:17

Donderdag 2 pakjes opgestuurd per gewone post met de vraag of ze willen laten weten als het er is.
Nou, gisteren 2 nette e-mails terug dat de pakjes zijn ontvangen en dat ze er erg blij mee zijn.

Ik vraag dat altijd wel, maar meestal hoor ik niets meer...

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 07:29

Pff gister kijkers gehad voor onze combiwagen, ze vonden hem wat wiebelig.
Wiebelig? het is het stevigste merk wat er is :+ je kan er vol tegen aan botsen (niet té hard natuurlijk) en hij valt echt niet om.
Maar goed, mevrouw had niet het juiste gevoel erbij. Ook prima.
Draaien ze in de deuropening weer om, dat ze hem toch wel willen als wij de prijs laten zakken.
Hebben ze toen toch vriendelijk verteld dat het zo niet werkt.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 09:26

Bzoem schreef:
Wiebelig? het is het stevigste merk wat er is :+ je kan er vol tegen aan botsen (niet té hard natuurlijk) en hij valt echt niet om.
Draaien ze in de deuropening weer om, dat ze hem toch wel willen als wij de prijs laten zakken.

Want dan zou het minder erg zijn als de wagen niet stevig was geweest?

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 11:16

Jolien87 schreef:
Bzoem schreef:

Want dan zou het minder erg zijn als de wagen niet stevig was geweest?

Ik snap je vraag niet :o

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 11:17

Dat het voor minder geld ineens niet erg was dat ze de wagen niet stevig vonden.