Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 19:29

Ik heb alleen gaatjes in mijn oren als piercings gehad, en die groeiden bij mij echt giga snel dicht. Was er ooit 's nachts eentje verloren tijdens het slapen en kreeg hem er 's morgens met moeite doorheen. Twee dagen wachten en het ging bloeden of intens veel pijn doen. Heb ook drie keer gaatjes laten schieten en ze weer dicht laten groeien, vond het wisselen echt verschrikkelijk _O- Zat er laatst wel weer aan te denken om ze weer eens te laten doorprikken, maar ben echt heel erg bang dat het weer zo veel pijn gaat doen...

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 19:50

Ik heb het bij mijn oren dus helemaal niet, ik draag misschien een paar keer per jaar oorbellen maar die groeien niet dicht.

Ik had in m'n lip eerst een ringetje van 1,6mm, toen ben ik tijdens een val van m'n verzorgpony een bolletje kwijtgeraakt en toen heb ik bij de tattooist tijdelijk een staafje van 1,2mm gehaald want hij zei dat als ik die een week zou dragen, m'n ringetje er wel weer in kon. Heb een maand met het staafje rondgelopen en zelfs toen kreeg hij er nog maar amper een ringetje van 1,2 in, dus 1,6mm zou ik echt opnieuw moeten laten prikken :\

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 19:52

Sokje_6 schreef:
Ik heb ook een gratis Wordpress-blog, maar ik krijg die galerij niet handig voor elkaar. Ik moet 'm steeds zelf updaten door een volledig nieuwe aan te klikken en dan elke foto die ik erin wil te selecteren. Schiet niet op als ik veel foto's ga uploaden.

Hoe heb jij dat gedaan? :) Je pagina ziet er mooi uit!

Ik kan gewoon een boel foto's tegelijk selecteren en dan naar mijn WP galerij slepen waar ze uploaden.

Ik ben weer bij gelezen hoor!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 20:31

Emmaa_ schreef:
Ik heb alleen gaatjes in mijn oren als piercings gehad, en die groeiden bij mij echt giga snel dicht. Was er ooit 's nachts eentje verloren tijdens het slapen en kreeg hem er 's morgens met moeite doorheen. Twee dagen wachten en het ging bloeden of intens veel pijn doen. Heb ook drie keer gaatjes laten schieten en ze weer dicht laten groeien, vond het wisselen echt verschrikkelijk _O- Zat er laatst wel weer aan te denken om ze weer eens te laten doorprikken, maar ben echt heel erg bang dat het weer zo veel pijn gaat doen...

Hier krijg ik dus echt koude rillingen van _O- Ik heb oorbellen laten schieten toen ik 10 was, toen waren beide oren ontstoken en waren mijn oren ontzettend opgezet en kwam er pus uit. Was een paar dagen later weer naar de juwelier geweest om er nieuwe te laten steken, maar ze waren al dichtgegroeid en die vrouw bleef maar wringen tot ze weer open waren en ik ben KO gegaan van de pijn :') Brrrrr nooit meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 20:32

Haha ik had precies hetzelfde _O- De aller eerste keer heb ik ze laten piercen ipv schieten en dat was echt hell op aarde. Ben toen ook tegen de vlakte gegaan inderdaad. Heb toen ook altijd dezelfde oorbellen in gehad, nooit gewisseld omdat dat gewoon niet ging. Toen uiteindelijk dicht laten groeien en de tweede + derde keer ging het wel iets beter, maar heb ze nooit zelf goed kunnen wisselen, dus zie de moeite er niet zo van :=

_Dyonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 20:54

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 21:19

Wie van jullie heeft een computer met Engels als taal? Deze pagina zou dan in het Engels moeten verschijnen, heb je de NL taal als standaard dan is hij NL.
Wie wil dit testen voor mij. Alleen deze post is nog vertaald.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 21:24

Mijn laptop staat op Engels ingesteld maar ik zie hem alleen in het NL.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 21:27

Staat je browser wel in het NL? Op mijn telefoon zie ik hem wel in het EN.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 21:42

Nee, mijn Google Chrome staat ook op Engels.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 21:46

Hmm vreemd. Als ik tablet en telefoon op Engels zet dan switcht hij wel. Morgen maar even naar kijken.

suzanne_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 22:19

Hallo allemaal,

ik ben al een langere tijd aan het twijfelen of ik een blog aan zou maken. Een blog over geniet momenten en positieve dingen in het leven. In mijn leven.
Dit idee is ontstaan na het breken van mijn rug. Ik zit midden in het revalidatie proces en maak daardoor een heleboel eerste keren mee. Pas geleden bijvoorbeeld de eerste keer douchen en de eerste keer naar de stad wandelen.

Denken jullie dat dit een goede basis is? Leuk om te lezen?

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 22:35

Dat lijkt mij best interessant Suzanne, dan ben je sowieso toch al een beetje 'uniek' wat betreft je blog, en vooral als je er een positieve draai aan wilt geven denk ik dat veel mensen dat wel interessant kunnen vinden :)

Maar het belangrijkste is natuurlijk of jij het leuk vind om erover te schrijven. Als dat zo is, gewoon doen!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 22:41

Inderdaad, het is een goed idee want het geeft je blog unieke insteek :) Ik zou het wel positief houden en niet té specifiek maken (dus bv. medische dingen gemakkelijk verstaanbaar maken) zodat mensen niet afhaken.

suzanne_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 22:56

Bedankt voor de reacties!

De bedoeling zou dan zijn om het positief te houden. juist omdat mensen vaak dingen mee maken die rot zijn. En de vervelende dingen wegen vaak zwaarder dan de positieve dingen. Ik wil vooral mezelf bewust maken van de fijne, mooie en leuke dingen in mijn dagelijks leven.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 23:14

Ik ben er uit! Zolang je een NL IP hebt krijg je de NL site voorgeschoteld en zodra je je buiten NL bevind krijg je de EN site gepresenteerd.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 23:52

Tazzey schreef:
Ik ben er uit! Zolang je een NL IP hebt krijg je de NL site voorgeschoteld en zodra je je buiten NL bevind krijg je de EN site gepresenteerd.

Ik heb een Canadees IP en zie hem in het NL. Mijn browser is NL ingesteld. Ik gebruik Firefox. Sorry, dus nog ff doorpuzzelen.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 23:55

_Dyonne schreef:
En... De blog van vandaag staat weer online! :) https://equeta.wordpress.com/2015/02/08 ... %E2%9C%BD/ Zouden jullie alsjeblieft even willen lezen en willen reageren als jullie weten wat Calippo mankeert..? Alvast bedankt!

Ik snap echter geen hout van je verhaal. Wat doet Calippo precies dan wat jij niet wilt?

@Suzanne. Lijkt mij een insteek die eigenlijk iedereen wel aan moet spreken: hoe alles positief te benaderen. Ik ben al een heel eind met die insteek gekomen. Ik gebruik het ook bij het trainen van mijn dieren.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 00:11

HippoLogic schreef:
Tazzey schreef:

Ik heb een Canadees IP en zie hem in het NL. Mijn browser is NL ingesteld. Ik gebruik Firefox. Sorry, dus nog ff doorpuzzelen.

Dat klopt. Ik heb hem zo ingesteld dat de regel overruled wordt door de taalinstelling van de browser.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 00:15

HippoLogic schreef:
_Dyonne schreef:
En... De blog van vandaag staat weer online! :) https://equeta.wordpress.com/2015/02/08 ... %E2%9C%BD/ Zouden jullie alsjeblieft even willen lezen en willen reageren als jullie weten wat Calippo mankeert..? Alvast bedankt!

Ik snap echter geen hout van je verhaal. Wat doet Calippo precies dan wat jij niet wilt?

Ik kan inderdaad ook niet uit je post opmaken wat Calippo nou precies doet nee

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 08:40

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 08:53

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 09:51

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 09:55

Ik ben zo ontzettend toe aan de lente... heb het helemaal gehad met de winter!
More to explore

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 10:25