Ja, hoewel ik haar nu heb gevraagd om te verzenden omdat ik voorlopig niet meer in de buurt kom.
Anoniem
Geplaatst: 24-10-13 14:04
Foei vjestagirl Ik ga als het goed is vanavond 2 Uitrijdekens ophalen voor niet duur
Met die mevrouw van die deken is het laatste woord nog niet gesproken, baal hier wel ontzettend van, mijn vertrouwen is nu helemaal weg in waterdichte dekens kopen via marktplaats.
Die meneer die wel een pakket stuurt en geen prijs met me afspreekt laat zich - ondanks reminders - al 4 weken niet meer horen. Rare verkoper. Ik meld me wel als hij wel wat laat horen...
Mooi dat de bewuste reacties inmiddels al zijn verwijderd. Nogmaals het verzoek om eventuele miskopen uit te vechten via mail of pb. Bij deze lijkt het mij ook verstandig om dit als laatste verzoek van onze kant te zien.
Mensen bij deze mijn excuses. Ben de laatste tijd nogal licht ontvlambaar.
Mijn merrie moet morgen naar de kliniek en zie het somber in. En als ik dan met m'n klein budget iets voor mezelf koop dat dan ook niet is wat beloofd is. Dan gebeurt er dit
Eindelijk weer reactie gehad van het Scapa halster.. Er is 40 incl geboden. Ik ben echt dol op dat halster, maar voor een halster die al wat roestvlekken heeft en misschien voor het paardje waarvoor het bedoeld is (m'n ander paard past 'm sowieso maar krijgt goedkopere halsters = halstermoordenaar) te groot is, ga ik geen zotte dingen doen.. Dan wacht ik liever mooi af tot iemand met gezond verstand 'm voor een eerlijke prijs verkoopt.
Sterkte voor morgen Tyrcanol
Kirsha
Geplaatst: 24-10-13 19:11
40 euro voor een tweedehands halster? Is dat ding van goud ofzo?