Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prompter schreef:OK, we zijn al weer een pagina verder, maar ik mocht ook absoluut niet douchen met mijn holterkastje. Daar is dat ding wat te kostbaar voor denk ik
MyWishMax schreef:prompter schreef:OK, we zijn al weer een pagina verder, maar ik mocht ook absoluut niet douchen met mijn holterkastje. Daar is dat ding wat te kostbaar voor denk ik
Helemaal niet over nagedacht. Ben al blij dat ik dus niet woensdag afgesproken heb. Ik heb vaste bad dagenmaar ze zullen donderdag wel alles uitleggen, heb nu eigenlijk helemaal geen uitleg gehad. Weet alleen dat ik er 12 uur moet zijn, maar ik dacht gewoon ophalen. Zal wel aansluiten en dan uitleg zijn?
MarlindeRooz schreef:Jozi werd net “grumpy speels” en hapte vol in m’n voet. Ik zat hem uit te dagen wel hoor.
Dan zijn teckeltanden toch best scherp. En voeten gevoelig.
Was toevallig aan het filmen en je hoort me “AUW KRENG” roepen.
Little_Gift schreef:Wat ik je even wil meegeven MWM: ben je gevoelig aan allergieën? Met name voor kleefmateriaal of plakkers?
Ik kwam daar helaas pas achter nadat ik thuis kwam met Holter... Ik had er ene opgekleefd gekregen voor vijf dagen..
Toen ik thuis kwam was ik al geïrriteerd ter hoogte van de kleefstrips...
Nou kan je zeggen, de vijfde dag heb ik dat ding er eigenhandig afgehaald toen ik in het ziekenhuis moest wachten op de verpleegkundige, ik hield het niet meer....
Wat eronder uit kwam waren pure brandplekken en jeuken als hel!
Op mijn kop gehad van de verpleegkundige dat ik in zo'n geval wel direct had moeten terug keren en ze alternatief zouden gezocht hebben om de Holter te bevestigen maar ik wou niemand lastigvallen en vond dat ik me niet moest aanstellen...
In het vervolg geef ik het zeker aan dat ik daar zo gevoelig op reageerde! Dat onderga ik geen tweede keer!
Dus, als je denkt dat je gevoelig bent aan allerhande, geef dat zeker aan!
Sintara schreef:Marcella schreef:Dat ik mijn bloemen randje moest afmaaien, want het is onkruid.
Iets is alleen maar onkruid als het ongewenst is, als jij het leuke planten vindt zijn het gewoon planten