Urbanus schreef:Iemand is vastbesloten vrienden met mij te worden en ik zie dat helemaal niet zitten maar ze snapt de hints niet.
sorry

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:denisesilver schreef:Ergernissen topic hè, niet een ik-vind-dit-raar topic
Ja true. Maar ik snap de ergernis ook niet zo goed, het is echt een Amerikaans ding voor zover ik weet.
Point of view is niet bepaald Nederlands.
Fly_high schreef:Foaly schreef:Over memes gesproken, mensen die niet inzien dat dat babynijlpaard niet schattig is maar gewoon over de zeik gejaagd wordt voor de clout![]()
Sowieso "grappige" gifs met dieren die duidelijk kapot gaan van de stress of ziek zijn en daardoor zulk "grappig" gedrag vertonen
saskiaojan schreef:Vanmiddag met een vriendin afgesproken om samen bij collega/vriendin op visite te gaan die in de ziektewet zit....
Nu is er een ander collegaatje hiervan op de hoogte gekomen, geen idee hoe en wat,maar die wilt ook mee, maar wij hebben niet zoveel zin in haar erbij( ze heeft een beperking, normaal niet erg maar nu hebben we daar even geen zin in, je kunt dan toch minder vrijuit praten)
Maar ze blijft me nu appen hoelaat ik haar kom halen, terwijl ze nooit echt uitgenodigd is, ze heeft zichzelf uitgenodigd.... maar ga zo al weg, eerst naar een andere vriendin, nu erger ik me aan mezelf dat ik dat banketstaaf vind om te zeggen.