Oh dat is balen, zeker met een klein bedrijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:Mijn ADHD
Ik kijk naar 1 vandaag en zie een heel item over rechten en denk: Hey... Dat is leuk... En nu wil ik eigenlijk wel een opleiding tot rechter volgen, gewoon omdat ik het leuk vind om te studeren en het zo leuk klinkt, daarbij rechter MDH heeft toch een leuk ritme![]()
Alja schreef:Fearn schreef:Dat er een bult afwas op me staat te wachten
Maar daar erger ik me eigenlijk altijd aan
Mijn bakjes ed komen altijd nat uit de vaatwasser, moet die ook afdrogen en ook geen zin aan.
Mijn bakjes ed komen altijd nat uit de vaatwasser, moet die ook afdrogen en ook geen zin aan.
Hilary schreef:Alja schreef:Mijn bakjes ed komen altijd nat uit de vaatwasser, moet die ook afdrogen en ook geen zin aan.
Wij zetten die ondersteboven op het aanrecht, evt een pollepel eronder om wat schuin te zetten. Droogt vanzelf
xingridx schreef:Even heel kort tussen het werk door: de berichten zijn verwijderd omdat er begonnen werd met speculeren waaróm de gebruiker weg was gegaan en daarbij is alles rondom dit onderwerp weggehaald. Dat was wellicht niet nodig geweest, maar is op dat moment gedaan om de discussie te stoppen, het speculeren is immers niet toegestaan. Het lukt nu niet om het tussendoor te doen maar we nemen vanavond de berichten nog even goed door om te kijken wat er mogelijk teruggezet kan worden en wat niet. We hopen op jullie begrip dat dit nu niet direct mogelijk is
Kairos schreef:Dat ik net ineens heel even out ben gegaan in de bus (was echt out, niet in slaap gevallen) en me nu gewoon niet lekker voel. Had wel mazzel dat ik iemand tegenkwam die ik verder niet kende die me het resterende stuk naar huis kon brengen..
Ineke2 schreef:Kairos schreef:Dat ik net ineens heel even out ben gegaan in de bus (was echt out, niet in slaap gevallen) en me nu gewoon niet lekker voel. Had wel mazzel dat ik iemand tegenkwam die ik verder niet kende die me het resterende stuk naar huis kon brengen..
Oei gelukkig heeft iemand je veilig thuis gebracht!