Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

M_D_H

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 18:56

Jaaaa, ze wisten het echt super leuk te brengen :')

Oh dat is balen, zeker met een klein bedrijf :(

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 19:30

M_D_H schreef:
Mijn ADHD :')
Ik kijk naar 1 vandaag en zie een heel item over rechten en denk: Hey... Dat is leuk... En nu wil ik eigenlijk wel een opleiding tot rechter volgen, gewoon omdat ik het leuk vind om te studeren en het zo leuk klinkt, daarbij rechter MDH heeft toch een leuk ritme :') _O-

Jaaa is een leuke studie hoor, rechten!
Ik overweeg ook nog steeds om een opleiding tot rechter of raadsheer (rechter bij het hof) te gaan volgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 19:37

Ik wil ook rechten studeren. Maar dan wel graag vanuit huis en ik weet niet of dat kan.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 19:45

Dat ik nu net zag dat ik een plekje naast mijn linker oog heb. Dat ik het vanmorgen niet gezien heb in de spiegel voor het gesprek. |o

Oh en niet gebeld door de belastingdienst. -O-

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 19:51

Lente schreef:
Ik wil ook rechten studeren. Maar dan wel graag vanuit huis en ik weet niet of dat kan.

Je kunt bij de Open Universiteit rechten studeren, je zou eens kunnen kijken of die verplichte college's hebben.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 20:39

Dat er een bult afwas op me staat te wachten :')

Maar daar erger ik me eigenlijk altijd aan

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 20:49

Hier ook genoeg te doen maar ik heb nog 20 min huis alleen… denk dat de taakjes wachten. Even ongestoord muziek luisteren.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 20:54

Fearn schreef:

Mijn bakjes ed komen altijd nat uit de vaatwasser, moet die ook afdrogen en ook geen zin aan.

maralynJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 20:56

Dat iemand eerst heel enthousiast mij een berichtje stuurt ivm foster kittens.
Diegene was wel op zoek.
Vraagt of ik dit zelfstandig doe of via het asiel.
Nou... Via het asiel.

Doodse stilte.

Nog geen dag later zie ik de betreffende persoon op allemaal kittens reageren, of ze gratis zijn.

Nu zit ik op mijn handen, want ik denk dat als ik had gezegd, doe het vanuit mezelf dat diegene dan zo goedkoop mogelijk het had gewild.

Terwijl de kittens van het asiel, ontwormd zijn, ontvlooid zijn, gevaccineerd (twee maal), een chip hebben en een coupon voor een gratis neutralisatie.
€110 euro.

Heel asiel zit compleet vol! En zodra mijn tweede foster opvang sociaal naar de eigenaar kunnen, staat het clubje van de volgende vijf wederom op mij te wachten.

En gezien ik niet fit ben, is de frustratie nog wat groter.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 21:02

Alja schreef:
Fearn schreef:

Mijn bakjes ed komen altijd nat uit de vaatwasser, moet die ook afdrogen en ook geen zin aan.

Haha, alles wat met vaat/afwas te maken heeft is nooit leuk.

Ik ga maar een muziekje opzetten en dan beginnen. Dat motiveert altijd wel :')

@maralyn zo'n iemand zag ik laast ook op FB, diegene plaatste zelfs een apart bericht met klachten over dat mensen geld voor hun kitten durven te vragen. Hallo, zo'n beestje gaat toch zijn leven lang geld kosten? En wat als 'ie een keer ziek wordt en naar de DA moet?

Ik snap dat je daar boos van wordt..

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 21:08

Alja schreef:
Fearn schreef:

Wij zetten die ondersteboven op het aanrecht, evt een pollepel eronder om wat schuin te zetten. Droogt vanzelf :evaw:

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 21:19

Hilary schreef:
Alja schreef:

Wij zetten die ondersteboven op het aanrecht, evt een pollepel eronder om wat schuin te zetten. Droogt vanzelf :evaw:

Mijn afwasmachine heeft een extra droog knop… 10 min extra en dan is eigenlijk alles helemaal droog. Echt fantastisch.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 21:20

Alja schreef:
Fearn schreef:

Ik doe altijd de deur op een kier nadat hij de vaat heeft gedaan zodat de laatste restjes water aan de lucht kunnen drogen voor een paar uur, het meeste kan dan in 1x zonder afdrogen de kast in.

Zo'n droog knop klinkt ook goed!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 21:29

Het rare is, ik heb ook de extra droog knoop en gebruik hem ook altijd maar het is gewoon om te janken….

Zowiezo deze vaatwasser maar ja alternatief is afwassen :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 21:30

Nog een kleine ergernis

Ik wil deze maar ze zijn zo duur in vergelijking met iets normaals

Afbeelding

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 22:03

Ah crap, ik heb de Coldplay DHL reclame weer gespot

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 22:09

xingridx schreef:
Even heel kort tussen het werk door: de berichten zijn verwijderd omdat er begonnen werd met speculeren waaróm de gebruiker weg was gegaan en daarbij is alles rondom dit onderwerp weggehaald. Dat was wellicht niet nodig geweest, maar is op dat moment gedaan om de discussie te stoppen, het speculeren is immers niet toegestaan. Het lukt nu niet om het tussendoor te doen maar we nemen vanavond de berichten nog even goed door om te kijken wat er mogelijk teruggezet kan worden en wat niet. We hopen op jullie begrip dat dit nu niet direct mogelijk is

Moderatoropmerking:
In terugkoppeling hierop hebben we de berichten nogmaals doorgenomen en de meeste berichten zijn teruggeplaatst, alleen de berichten met speculaties/vragen over de reden hebben we weggehaald omdat speculaties niet zijn toegestaan

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 22:17

Ik zit me weer te ergeren aan mezelf hoor.. Mijn vriend heeft gezegd dat hij later als we gaan samenwonen in Denemarken ook een paard wilt, en nu zit ik dus elke keer alvast een paard voor hem uit te zoeken :+ _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 22:33

Niobe schreef:
Ah crap, ik heb de Coldplay DHL reclame weer gespot

Neeeeeiiiiiiin!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 22:43

Ik erger me aan de puberdochter die moe is en dan gestresst raakt en dat vervolgens iedereen het dan moet ontgelden. _-:(

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 22:44

Volgende week een ochtend meelopen met een nieuwe werkplek, na 3 jaar thuis zitten eindelijk hopelijk een grote stap verder. Maar betekent nu dus om elk klein dingetje huilen omdat ik heel erg zenuwachtig ben. Vanmiddag al bijna gehuild omdat m'n zus niet mee wilde lopen met de honden. :o

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 23:10

Ik heb me vandaag geergerd aan mijn paard omdat die geen zin had terwijl we mendressuur wedstrijd hadden. Er zat geen enkele vaart in en hij ging zelfs stilstaan om te poepen. Met geen mogelijkheid kreeg ik hem aangespoord om door te lopen, heb zelfs overwogen om op te geven. En dan gaan we uitstappen richting het bos en hup oortjes er op, tevreden briesen en lekker draven. pokkeknol.
Ja ik vind de dressuur ook niet leuk maar dan ga ik de boel ook niet saboteren.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 00:29

Dat ik net ineens heel even out ben gegaan in de bus (was echt out, niet in slaap gevallen) en me nu gewoon niet lekker voel. Had wel mazzel dat ik iemand tegenkwam die ik verder niet kende die me het resterende stuk naar huis kon brengen..

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 08:10

Kairos schreef:
Dat ik net ineens heel even out ben gegaan in de bus (was echt out, niet in slaap gevallen) en me nu gewoon niet lekker voel. Had wel mazzel dat ik iemand tegenkwam die ik verder niet kende die me het resterende stuk naar huis kon brengen..

Oei gelukkig heeft iemand je veilig thuis gebracht!

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 09:15

Ineke2 schreef:
Kairos schreef:

Oei gelukkig heeft iemand je veilig thuis gebracht!

Ja inderdaad, ben ik ook heel blij mee! Wel een super nare (waarschijnlijk bijwerking) van de vaccinatie die ik ‘s ochtends had gehaald (Hepatitis A+B en DTP). Wel blij dat ik niet met de auto naar werk ben gegaan achteraf..