Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Menino schreef:Mijn vriend die per zijn beste vriend als getuige wil voor onze geregistreerd partnerschapding.
Nou betekent dat hele gedoe niet veel voor me, maar een leuk uitje ervan maken met 2 extra mensen (getuigens) op een dag die toch wel belangrijk is met een etentje leek me wel wat.
Maar ik heb echt. 0,000 klik met zijn bf en vind het een egocentrische kwal die bovendien nog nooit enige betrokkenheid heeft getoond in mijn bestaan. Prima dat ze vrienden zijn, gaat lang terug, maar op een dag die gaat over het samenzijn van mij en mijn vriend hoef ik er geen allergie-factor bij.
Mijn vriend liep boos en zonder iets te zeggen weg (enige wat ik zei was dat ik dat wel een dingetje vond nadat het per ongeluk ter sprake kwam dat hij zijn best man zou worden) en negeert me nu al 3 uur. Zucht. Niets voor hem (mister constructieve oplossingen bedenken ipv ruzie maken. Word je soms ook moe van).
Nouja. Kijk wel of ze bij de gemeente getuiges hebben en dan maar geen etentje.
Nyaleti schreef:Ontsteking in mn hand.
Maandag en dinsdag gebeld naar de HA maar mocht niet komen. Vanochtend weer gebeld, gelukkig een ander aan de lijn en kon vanmiddag terecht.
Huisarts: "goh het lijkt flink ontstoken ja" ...![]()
Als je me nou voortaan eerder laat komen hoeft het niet zo zeer te doen enniet zo gruwelijk lang te herstellen
Moestuin schreef:Hier ook. Heb nu niet bizar veel volgers maar waar een post vroeger 20/30 likes kreeg mag ik nu blij zijn met 13. Heb het net even opgezocht. Heel veel zelfs nog maar 1 of 2 terwijl ik weet dat mensen het leuk vinden. Facebook trekt dan wel weer beter aan.