Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 12:46

Dat ik geen rtlcrime meer kan kijken, want die is uit het zenderpakket gegooid.
Serie uit mijn jeugd werd daar herhaalt, zo jammer dat ik de rest niet meer kan zien.

Relaxed: Ik zou wel een briefje in de brievenbus doen zodat ze er beter op letten.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 12:48

Dat ik mij weer helemaal poedersuiker voel. Ik weet dat het straks weer voorbij is maar het is zo vermoeiend soms.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 12:52

Ineke2 schreef:
Relaxed: Ik zou wel een briefje in de brievenbus doen zodat ze er beter op letten.

Ze weet er al van, haar zus woonde hiervoor in het huis, dus via haar was er vanmorgen al contact

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 14:33

Goed geregeld +:)+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 15:10

Er ligt ergens hasj in m'n huis maar ik kan het niet vinden.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 15:13

Urbanus schreef:
Er ligt ergens hasj in m'n huis maar ik kan het niet vinden.

Ik denk dat de kinderen ermee vandoor zijn :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 15:41

Nee in ruik het ergens :') maar wij blowen niet dus ik denk dat m'n vriendin het vergeten is, maar het ligt ergens in de stapel op tafel :=

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 16:04

APK viel wat duurder uit dan gehoopt. Geen godsvermogen, wel meer dan ik leuk vind -O-

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 16:08

Ouders mogen niet aanwezig zijn bij propedeuse uitreiking, echt typisch mijn opleiding weer dit. :') Dus ze denken dat ik van 8:30 - 20:30 op school ga zitten (want normaal les van 8:30 - 18:40) om met alleen klasgenoten 1 drankje te drinken, want meer drank mag ook niet. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 16:16

Mijn vriend die per zijn beste vriend als getuige wil voor onze geregistreerd partnerschapding.

Nou betekent dat hele gedoe niet veel voor me, maar een leuk uitje ervan maken met 2 extra mensen (getuigens) op een dag die toch wel belangrijk is met een etentje leek me wel wat.

Maar ik heb echt. 0,000 klik met zijn bf en vind het een egocentrische kwal die bovendien nog nooit enige betrokkenheid heeft getoond in mijn bestaan. Prima dat ze vrienden zijn, gaat lang terug, maar op een dag die gaat over het samenzijn van mij en mijn vriend hoef ik er geen allergie-factor bij.

Mijn vriend liep boos en zonder iets te zeggen weg (enige wat ik zei was dat ik dat wel een dingetje vond nadat het per ongeluk ter sprake kwam dat hij zijn best man zou worden) en negeert me nu al 3 uur. Zucht. Niets voor hem (mister constructieve oplossingen bedenken ipv ruzie maken :D . Word je soms ook moe van).

Nouja. Kijk wel of ze bij de gemeente getuiges hebben en dan maar geen etentje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 16:25

Een getuige van de gemeente boven zijn beste vriend dat vind ik nogal wat, ik snap wel dat je vriend boos is.. dan zou ik er geen etentje aan vast plakken.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 16:30

Menino schreef:
Mijn vriend die per zijn beste vriend als getuige wil voor onze geregistreerd partnerschapding.

Nou betekent dat hele gedoe niet veel voor me, maar een leuk uitje ervan maken met 2 extra mensen (getuigens) op een dag die toch wel belangrijk is met een etentje leek me wel wat.

Maar ik heb echt. 0,000 klik met zijn bf en vind het een egocentrische kwal die bovendien nog nooit enige betrokkenheid heeft getoond in mijn bestaan. Prima dat ze vrienden zijn, gaat lang terug, maar op een dag die gaat over het samenzijn van mij en mijn vriend hoef ik er geen allergie-factor bij.

Mijn vriend liep boos en zonder iets te zeggen weg (enige wat ik zei was dat ik dat wel een dingetje vond nadat het per ongeluk ter sprake kwam dat hij zijn best man zou worden) en negeert me nu al 3 uur. Zucht. Niets voor hem (mister constructieve oplossingen bedenken ipv ruzie maken :D . Word je soms ook moe van).

Nouja. Kijk wel of ze bij de gemeente getuiges hebben en dan maar geen etentje.

Wat een ingewikkelde situatie... Ik snap beide kanten eigenlijk wel. Tijd voor een goed gesprek denk ik.

Ik erger mij aan de wind, het zou toch lekker nazomerweer worden?!

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 16:32

De nieuwe tarieven van Essent

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 16:35

Ik heb iets verkocht op marktplaats voor iemand, en ze hebben toen heel duidelijk gezegd dat ze dat wilde verkopen. 10x gevraagd of ze het echt wilde verkopen.
Nou net verkocht, je raad het al, discussie of dat nou echt het ding was die verkocht moest worden. :roll:

Ik weet dat ik goed zit, maar toch eigenlijk een enorm schuldgevoel nu…

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 16:48

Ik heb mijn dag niet. Ziek van de menstruatie en bij het pakken van een pakketje wat buiten onder de carport lag, heb ik mezelf buitengesloten. Uiteraard telefoon nog binnen, niemand van de buren of familie thuis met een sleutel in de buurt.
Ik heb serieus overwogen om de ruit in te gooien naast de voordeur omdat ik het echt niet meer wist. Uiteindelijk 3 km gelopen om bij mn oom en tante uit te komen en gelukkig was mn tante thuis, maar helaas geen sleutel. Tante heeft mn zus gebeld en zij heeft mijn broertje gebeld en hij heeft me net opgepikt en thuis weer binnen gelaten.
Heb me nog nooit zo wanhopig en alleen gevoeld.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 17:01

Ontsteking in mn hand.
Maandag en dinsdag gebeld naar de HA maar mocht niet komen. Vanochtend weer gebeld, gelukkig een ander aan de lijn en kon vanmiddag terecht.
Huisarts: "goh het lijkt flink ontstoken ja" ... |o
Als je me nou voortaan eerder laat komen hoeft het niet zo zeer te doen enniet zo gruwelijk lang te herstellen -:(-

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 17:08

Nyaleti schreef:
Ontsteking in mn hand.
Maandag en dinsdag gebeld naar de HA maar mocht niet komen. Vanochtend weer gebeld, gelukkig een ander aan de lijn en kon vanmiddag terecht.
Huisarts: "goh het lijkt flink ontstoken ja" ... |o
Als je me nou voortaan eerder laat komen hoeft het niet zo zeer te doen enniet zo gruwelijk lang te herstellen -:(-

Jezus wat slordig van de HA, veel beterschap!

Ik erger mij aan mijn dyscalculie op dit moment. Ik heb meerdere afspraken
Eentje om 9 uur en eentje om 10 uur en eentje weer om 13:00 uur. Ik word echt gek door de cijfertjes die altijd in de war raken. Nouja, het komt vast wel goed. Hoop ik.
Morgen heb ik weer een gesprek trouwens en word ik gebeld of ik aangenomen ben bij de andere.. spannend. En om het nog spannender te maken heb ik een gesprek bij de praktijkondersteuner (thanks voor de tips trouwens!!)
Ver over mijn vertrouwde grens maar wat doe je er aan? :Y)

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 18:07

Premie van de brandverzekering die fors de hoogte in gegaan is.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 18:09

Jemig wat heb ik een poedersuiker gehad zeg..
Ben er echt helemaal klaar mee..

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 18:15

Dat mn vriend toch buikgriep had ipv iets verkeerds gegeten..
vanochtend voelde ik me al niet fit & vanaf de lunch werd het steeds erger, toen in mn pauze naar huis gegaan en echt beroerd op de fiets al..
Alleen ik heb hier echt geen tijd voor :’). T vaag morgen elke dag autorijles voor m’n examen maandag, nou de 1e ga ik maar vast afzeggen

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 18:27

Aan mensen die groepsregels in heel specifieke Facebook groepen niet lezen.

En dan verbolgen zijn als je ze daar op aanspreekt.

Zout op, wordt ergens anders lid dan.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 18:31

Blugghhh er ligt zóveel [***] maar de enige dag dat ik echt heb kunnen werken was maandag. Dinsdag hele dag overleg, vandaag hele dag overleggen en voorbereiden voor een gastlezing vrijdag. Morgen [***] ik alleen de ochtend om te compenseren voor vrijdag maar heb ik ook al weer [***].

Volgende week hetzelfde, maandag werken, dinsdag hele dag vergaderen, woensdag en donderdag moet ik beide dagen naar Den Haag (1.5u enkele reis) om NOG MEER TE PRATEN, vrijdag weer vrij en dan zaterdag weer ruim een uur reizen voor een werkbezoek. Heb ik dus in 2 weken tijd 2 dagen gehad om echt te wérken ipv praten over [***]. :roll:

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 19:05

En mijn vriend die als hij de deur uit gaat MINSTENS 2x terug komt want hij is iets vergeten.

GA.
GEWOON.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 19:14

Captain schreef:
En mijn vriend die als hij de deur uit gaat MINSTENS 2x terug komt want hij is iets vergeten.

GA.
GEWOON.
Ik mag hem nu al. :)) Mijn vader en ik zijn precies zo. _O-

Novastar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 20:08

Moestuin schreef:
Hier ook. Heb nu niet bizar veel volgers maar waar een post vroeger 20/30 likes kreeg mag ik nu blij zijn met 13. Heb het net even opgezocht. Heel veel zelfs nog maar 1 of 2 terwijl ik weet dat mensen het leuk vinden. Facebook trekt dan wel weer beter aan.

@Moestuin, hoe kan ik je volgen op Instagram? Jij hebt altijd super interessante verhalen over zelfvoorzienend zijn, je dieren en je tuin... daar wil ik graag meer van lezen en leren.