Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benzz schreef:Ik weet het niet, ik probeer AI zo veel mogelijk te ontwijken, maar er ging wel een lampje branden bij jouw bericht.Ailill schreef:Welkom in 2025
Vind jij dat niet dan?
Of het is iemand die geen nederlands spreekt, kan ook nog.
Muronia schreef:Van Al heb ik ook geen verstand, maar het zou best kunnen. Ik lees een heleboel woorden maar de inhoud vind ik bijzonder. Ik krijg er een vreemd gevoel bij. Maar ik kan er naast zitten hoor.
Indiana79 schreef:Benzz schreef:Google translate kan ook nog, krijg van de vluchteling die ik begeleid ook altijd van die berichten zoals deze, waarbij je denkt: Wat zal hij bedoelen. Gelukkig hebben we daar wel onwijs lol over.
Oke, dan schrijft hij het wel zelf in eigen taal en laat het dan vertalen?
Indiana79 schreef:Ik had hem er wel een bericht over gestuurd dat ik de afstand wel een lastig iets vind. Etc. Hij schreef wel echt een mooi bericht terug. Dit schreef hij:
Ik denk dat het geen kwaad kan als wij elkaars waarden en grenzen respecteren , ik denk dat jij een heel slim en diepgaand mens ben misschien kunnen we elkaar aanvullen op bepaalde gebieden en een leuke vriendschap tegenmoet gaan, bij mij ben je welkom ik denk niet zo zeer snel aan problemen of slechte uitkomsten maar in oplossingen en kansen mocht je echt geïnteresseerd zijn op dat vlak van intellect en diepgang elkaar te leren kennen dan ben je heel welkom en zo niet dan respecteer en bedank ik je voor je tijd en moeite en denkwerk .