Ik haat dyscalculie hebben zo erg, ik kan niet eens normaal mijn wekker zetten

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Nayomie schreef:xPabloBokt schreef:Dat Spotify als ik iets probeer af te spelen een compleet random ander nummer pakt. Had gehoopt dat het inmiddels opgelost zou zijn omdat hij het gisteravond ook al constant deed, maar helaas.
Zet je het toevallig op een ChromeCast of iets dergelijks?
fleurtjeuh schreef:@Lestrange01
Hoe is het nu tussen jou en die man in amerika?
Telpeva schreef:Wow joh... ik snap dat je je aan de wind ergert, maar als ik je bericht zo lees dan erger is mij meer aan je leidinggevenden die je gewoon op pad hebben gestuurd gisteren. En dan niet eens met een normaal voertuig, maar met zo'n gek ding waar websites van vol staan met dat ze om flikkeren. Sorry, ik vind het van jouw kant echt lief dat je je zorgen maakte om wat het zeil bij andere auto's kon aanrichten. Als ik het zo lees, maak ik mij eigenlijk veel meer zorgen om wat zo'n zeil bij jou lichamelijk voor schade had kunnen aanrichten, wat er met jou had kunnen gebeuren terwijl auto's langs je heen gingen omdat jij onderweg zeil moest gaan fixen (in mijn ogen heb je dus gewoon ongeschikt, en daardoor onveilig materiaal mee gekregen!).
Google eens naar 'picnic op zijn kant'.
Ongelooflijk dat ze je daarin hebben laten rijden in zulk weerik word er instant chagrijnig van, ze mogen wel wat voorzichtiger om gaan met jou
Telpeva schreef:Wow joh... ik snap dat je je aan de wind ergert, maar als ik je bericht zo lees dan erger is mij meer aan je leidinggevenden die je gewoon op pad hebben gestuurd gisteren. En dan niet eens met een normaal voertuig, maar met zo'n gek ding waar websites van vol staan met dat ze om flikkeren. Sorry, ik vind het van jouw kant echt lief dat je je zorgen maakte om wat het zeil bij andere auto's kon aanrichten. Als ik het zo lees, maak ik mij eigenlijk veel meer zorgen om wat zo'n zeil bij jou lichamelijk voor schade had kunnen aanrichten, wat er met jou had kunnen gebeuren terwijl auto's langs je heen gingen omdat jij onderweg zeil moest gaan fixen (in mijn ogen heb je dus gewoon ongeschikt, en daardoor onveilig materiaal mee gekregen!).
Google eens naar 'picnic op zijn kant'.
Ongelooflijk dat ze je daarin hebben laten rijden in zulk weerik word er instant chagrijnig van, ze mogen wel wat voorzichtiger om gaan met jou
Appeltje_1 schreef:Dat iemand mij heeft geblokkeerd waar ik vanochtend nog via de app een gezellig gesprek heb gehadKan natuurlijk een foutje zijn, maar vind het toch wel gek
Shae schreef:Appeltje_1 schreef:Dat iemand mij heeft geblokkeerd waar ik vanochtend nog via de app een gezellig gesprek heb gehadKan natuurlijk een foutje zijn, maar vind het toch wel gek
Weet je zeker dat diegene niet zijn/haar telefoon uit heeft staan?
En zijn het mogelijk appjes die iemand anders niet zou mogen zien?
Foaly schreef:Dit: https://www.nu.nl/economie/6194046/we-hebben-u-gemist-briefje-van-postnl-verdwijnt-voortaan-alleen-online.html
'Want een briefje schrijven kost tijd'. Ja, en een pakket opzoeken in de bus, aanbellen en het pakket overhandigen kost ook tijd. Dat voortaan ook maar online doen dan?
_San87_ schreef:Foaly schreef:Dit: https://www.nu.nl/economie/6194046/we-hebben-u-gemist-briefje-van-postnl-verdwijnt-voortaan-alleen-online.html
'Want een briefje schrijven kost tijd'. Ja, en een pakket opzoeken in de bus, aanbellen en het pakket overhandigen kost ook tijd. Dat voortaan ook maar online doen dan?
Schijtirritant, dit.