Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

fotolijstje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 09:29

Sterkte iedereen :knuffel:

Ik haat dyscalculie hebben zo erg, ik kan niet eens normaal mijn wekker zetten -O-

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 09:36

Sterkte voor iedereen.

Fotolijstje datklinkt knap vervelend. Iemand anders die hem kan zetten voor je?

Wij hebben de achtertuin afgesloten voor onze katten.
Maand geleden was dekat van de buurvrouw erin gesprongen en kon er niet uit.
Dier gevangen en aan debuurvrouw gegeven.

Vannacht/vanochtend zat de rooie kater van paar huizen verder in de tuin.
Liet zich niet vangen.
Mijn man heeft hakve net af moeten breken om die kat eruit te krijgen.
Zelfde rooie zat voordat we netten hadden ook al eens boven.
Maar keam daarde hond tegen die hem de tuin uit joeg.

Ergernis, katten van anderen in mijn afgesloten tuin.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 10:11

Huisarts die niet bereikbaar is.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 10:16

Dat Spotify als ik iets probeer af te spelen een compleet random ander nummer pakt. Had gehoopt dat het inmiddels opgelost zou zijn omdat hij het gisteravond ook al constant deed, maar helaas.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 10:22

xPabloBokt schreef:
Dat Spotify als ik iets probeer af te spelen een compleet random ander nummer pakt. Had gehoopt dat het inmiddels opgelost zou zijn omdat hij het gisteravond ook al constant deed, maar helaas.

Zet je het toevallig op een ChromeCast of iets dergelijks?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 10:34

Nayomie schreef:
xPabloBokt schreef:

Zet je het toevallig op een ChromeCast of iets dergelijks?

Op het moment op een Sonos Roam over het WiFi-netwerk, maar ook als ik het op mijn eigen PC wil afspelen doet hij het. Als ik op de Sonos Roam via Bluetooth vanaf mijn telefoon wil afspelen doet hij het niet.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 11:20

Dat moment dat je van kastje naar de muur gestuurd wordt met een zere rug.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 12:35

Niet vandaag, en ook niet echt geërgerd maar wel geschrokken. Maar gisteren heb ik door de wind een bijna ongeluk gehad op werk (picnic). Ik stond stil voor de spijkenisserbrug, want die stond open. De windstoten kwamen van de zijkant, en de hele auto was heen en weer aan het bewegen, maar hij was nog vol met boodschappen dus dat zou het wel houden.

Alleen de zeiltjes aan de zijkant niet. Net toen de auto's weer begonnen te rijden vloog het zeil los. Aan de onderkant van het zeil zit metaal waarmee je het vast kan klikken waardoor het dus niet hoort te ontsnappen. Als dit een auto raakt, dan breek je zo door het glas heen, dan veroorzaak je een ongeluk. Auto's rijden daar 80 km/pu. Dus ik sprong uit de auto om het zeil proberen vast te pakken en het vast te zetten. Auto's reden langs me heen, de auto's achter me reden om me heen. En de wind was zó sterk dat hoewel ik het zeil wel te pakken had, ik het niet onder controle kreeg. De metalen staaf bleef maar tegen mijn buik en borstkas en ook een keer tegen mijn gezicht aan slaan. De twee klepjes aan de zijkant van de auto zaten nog wel dicht en ik kon niet én het zeil vasthouden én de klepjes open maken zodat ik het zeil weer vast kon zetten.

Gelukkig, na een minuut of twee kwamen het mensen achter me uit hun auto om me te helpen, maar zelfs dat lukte nauwelijks. Uiteindelijk toch gelukt om hem weer vast te zetten. Ik ben gelijk naar een plek gereden uit de wind waar ik mijn baas kon bellen, en ik mocht terugkomen om een nieuwe auto met stevigere zeil te halen. Ze leek niet door te hebben dat ik echt niet verder wilde rijden, dat het niet veilig was, ook niet naar de hub.

Maar de terugweg was uiteraard net zo heftig qua wind. En het ging een aantal keer weer bijna mis. Ik zat helemaal te shaken en te huilen in de auto, want ik wist als het los schoot dan zou ik op z'n best een andere auto beschadigen, en op zijn ergst een auto ongeluk veroorzaken. Iemand's ramen in slaan en wie weet wat er dan gebeurd?

Godzijdank bleef het wel goed gaan en zodra ik aan kwam bij de hub hadden ze allemaal direct door dat het niet goed zat. Ik hoefde die shift niet meer op pad, en gelukkig was de enige die richting de brug zou gaan nog niet weggereden, dus hij moest ook achter blijven. Zelfs al had het wel veilig geweest, dan nog had ik niet willen rijden omdat ik zo in paniek was.

Maar nu heb ik zoooo een spierpijn in mijn hele boven lichaam haha :'). Mijn baas was wel lief voor me hoor, stuurde me nog een berichtje dat hoe het met me ging en dat ik een bikkel was. Ben zo geschrokken, ik snap nu wel hoe gevaarlijk wind kan zijn.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-22 12:38

@Lestrange01
Hoe is het nu tussen jou en die man in amerika?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 12:41

fleurtjeuh schreef:
@Lestrange01
Hoe is het nu tussen jou en die man in amerika?

Tja, we hebben het nog steeds super leuk. En hij maakt soms opmerkingen die ernaar hinten dat hij me nog steeds graag wil zien en plannen heeft om me te ontmoeten, maar zolang de maand niet voorbij is ga ik er nog niet verder naar vragen. Ik probeer het te laten rusten en er niet te veel over te denken, het gewoon leuk te hebben met wat we nu hebben.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 12:42

Wow joh... ik snap dat je je aan de wind ergert, maar als ik je bericht zo lees dan erger is mij meer aan je leidinggevenden die je gewoon op pad hebben gestuurd gisteren. En dan niet eens met een normaal voertuig, maar met zo'n gek ding waar websites van vol staan met dat ze om flikkeren. Sorry, ik vind het van jouw kant echt lief dat je je zorgen maakte om wat het zeil bij andere auto's kon aanrichten. Als ik het zo lees, maak ik mij eigenlijk veel meer zorgen om wat zo'n zeil bij jou lichamelijk voor schade had kunnen aanrichten, wat er met jou had kunnen gebeuren terwijl auto's langs je heen gingen omdat jij onderweg zeil moest gaan fixen (in mijn ogen heb je dus gewoon ongeschikt, en daardoor onveilig materiaal mee gekregen!).

Google eens naar 'picnic op zijn kant'.
Ongelooflijk dat ze je daarin hebben laten rijden in zulk weer -O- ik word er instant chagrijnig van, ze mogen wel wat voorzichtiger om gaan met jou :o

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 12:45

Telpeva schreef:
Wow joh... ik snap dat je je aan de wind ergert, maar als ik je bericht zo lees dan erger is mij meer aan je leidinggevenden die je gewoon op pad hebben gestuurd gisteren. En dan niet eens met een normaal voertuig, maar met zo'n gek ding waar websites van vol staan met dat ze om flikkeren. Sorry, ik vind het van jouw kant echt lief dat je je zorgen maakte om wat het zeil bij andere auto's kon aanrichten. Als ik het zo lees, maak ik mij eigenlijk veel meer zorgen om wat zo'n zeil bij jou lichamelijk voor schade had kunnen aanrichten, wat er met jou had kunnen gebeuren terwijl auto's langs je heen gingen omdat jij onderweg zeil moest gaan fixen (in mijn ogen heb je dus gewoon ongeschikt, en daardoor onveilig materiaal mee gekregen!).

Ongelooflijk dat ze je daarin hebben laten rijden in zulk weer -O- ik word er instant chagrijnig van, ze mogen wel wat voorzichtiger om gaan met jou :o

Dit idd. Die picnic bakkies zijn gevaarlijk :\.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 12:48

Klopt van de picnic wagens, maar een werknemer is tegenwoordig een wegwerp voorwerp en niet belangrijk.

Niet aanstellen en door blijven gaan.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 12:51

Telpeva schreef:

Je hebt gelijk hoor. Ze hebben niet goed genoeg rekening gehouden met het mogelijke gevaar. In een woonwijk is de wind een stuk minder, maar zodra je in een open plek rijd is het veel heftiger en dat is gewoon levensgevaarlijk. Zeker als je op een weg moet rijden waar de maximum snelheid 80 km/pu is. Want als daar wat mis gaat dan is het gelijk goed mis.

Gelukkig is de kans dat hij op zijn kant valt echt heel klein. Dit gebeurt eigenlijk enkel door het rijgedrag van onszelf. Scherpe bochten, of een stuk stoep meenemen, te snel in de bocht rijden. Ik ben degene die het hoogst scored op rijveiligheid van onze hub dus ik denk dat ze mij gekozen hebben om de brug over te gaan omdat ik geen stunts uithaal. Het bleek dat dit zeil niet goed genoeg aangespannen stond en daardoor dus los kon schieten, dat is echt wel heel nalatig van hun geweest want ze horen alle auto's te controleren bij dit soort weersomstandigheden. Maar gelukkig is er uiteindelijk geen echt ongeluk gebeurd en heb ik er enkel spierpijn aan over gehouden, maar mij gaan ze niet meer op de weg krijgen met dit weer

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 13:04

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 13:13

Ik had die al gepost in het postnl topic. Dan stuur je als kadootje een pakje naar iemand, en komt het nooit op de juiste plek omdat de ontvangers nooit geweten hebben dat het pakje opgestuurd is. En ook niet weten dat het dan mogelijk bij een postpunt is terecht gekomen omdat er geen briefje is en ook geen mailadres van de ontvanger. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 13:21

Dat ik al maanden aangeef dat ik niet meer wil vertalen en al helemaal niet meer het werk van de Nederlandse vertaalster wil doen/nakijken, aangezien ik al meer dan genoeg correcties en feedback aangeleverd heb om haar de laan uit te sturen en te vervangen. Drie keer raden wat ik vandaag weer zit te doen. ^)

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 14:19

Dat iemand mij heeft geblokkeerd waar ik vanochtend nog via de app een gezellig gesprek heb gehad :? Kan natuurlijk een foutje zijn, maar vind het toch wel gek

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 14:33

Appeltje_1 schreef:
Dat iemand mij heeft geblokkeerd waar ik vanochtend nog via de app een gezellig gesprek heb gehad :? Kan natuurlijk een foutje zijn, maar vind het toch wel gek

Weet je zeker dat diegene niet zijn/haar telefoon uit heeft staan?

En zijn het mogelijk appjes die iemand anders niet zou mogen zien? <<)

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 14:35

Shae schreef:
Appeltje_1 schreef:

Weet je zeker dat diegene niet zijn/haar telefoon uit heeft staan?

En zijn het mogelijk appjes die iemand anders niet zou mogen zien? <<)

Dat kan, maar de profiel foto is weg. Dus ik weet het niet zeker. Maar als je je telefoon uit zet gaat de pf toch niet weg?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 14:37

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 14:38

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 14:38

Afgelopen Maandag geopereerd knie doorgebogen onder verdoving van een epiduraal verdoving en 24 uur continu op het cpm apparaat. Dinsdagavond ervan af gekomen en dan Woensdag ochtend er weer op.
Woensdag ochtend van de verdoving af maar weinig spiegel aan pijnstilling opgebouwd.
Dus steeds aangegeven dat het een hel is om je knie met weinig pijnstilling te buigen tot120 graden.
Gistermiddag thuis gekomen en dan erachter komen dat er maar tot maandag medicijnen zijn meegegeven.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 14:39

Zertab schreef:
_San87_ schreef:

Schijtirritant, dit :.

Ik heb nog nooit zo'n handgeschreven briefje gezien...

Ik wel.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 14:39

Bij ons is het altijd een geprint briefje