Biks2 schreef:Vind het sowieso een beetje gek dat kinderen zoveel meer kunnen doen. Want volgens mij zijn dat echt brandhaarden qua besmettingen. En onder de 12 niet gevaccineerd.
Ze mogen zelfs niet gevaccineerd worden als ze jonger zijn dan 12. Mijn jongste van 10 zou zich graag willen laten vaccineren.
Ik vind het alleen maar super dat kinderen zoveel mogen en tot 18 mogen sporten zonder QR-code. Kinderen hebben al maatregelen gehad, terwijl zij nauwelijks de zorg belasten.
Het zijn gewoon veel volwassen mensen van 40+ die zich niet laten vaccineren en in het ziekenhuis belanden. Moet je dan kinderen hiervoor op laten draaien, omdat volwassen mensen het vaccin weigeren?! Dat zou ik heel erg raar vinden. De maatregelen zijn er vooral omdat niet iedereen zich heeft laten vaccineren. En kinderen onder de 12 kunnen zich al niet eens laten vaccineren.
Ik hoop dat ze enorm op gaan schieten met booster prikken. Ik wil er ook best één. Dat is dan mijn steentje. Maar verder qua maatregelen laat ik me privé echt niet meer erg beperken.