Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 08:06

Eens. Het lijkt soms meer een 'Wat heb jij vandaag gedaan topic'.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 08:27

Nog 4 dagen werken (> de ergenis) en dan een weekje vrij sinds september. Dacht dat het wel mee viel maar sinds dat verlof goedgekeurd is heb ik zoiets van: ja best handig en weer eens nodig.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 08:51

Ik erger me er aan dat ik de afgelopen 3 dagen elke dag steeds wat gedronken heb. Dat merk je gewoon aan je fysiek. :+

Maar het was wel gezellig. _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 08:54

Erger mij eraan dat de opslag van mijn telefoon vol is, en toen ik hem ging opruimen kwam ik echt zo belachelijk veel van die suffe doorstuur plaatjes tegen. Joehoe fijne zaterdag, ik wens jou een fijne ochtend, fijne maandag, ik stuur jou liefde, etc.
Het zal misschien aan mij liggen maar ik begrijp dat dus niet, een jaar of 20 was het ook een ding om dergelijke rommel via de email naar idereen door te sturen en daar ergerde ook iedereen zich aan, want men zag het als spam. Dat stopte op een gegeven moment, waarom beginnen mensen nu opnieuw?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 09:07

Iedereen erger zich op zijn eigen manier en blijkbaar mag dat niet.

Dat ik mij soms erger aan mijn stomme k*tlijf. Rest laat ik maar weg, want dat gaat jullie geen ene hol aan. |o

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-21 09:19

Ruzie met mijn vriend, moesten beide naar werk/stage, dikke paniekaanval waarvoor ik hem weer moest bellen omdat ik er zelf niet uit kom, nu veel te laat op stage en een algeheel gevoel van schaamte en hekel aan mezelf.

Kan 31 mei pas bij de praktijkondersteuner terecht.

-O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 09:29

Geen ergernis maar wat een hoop mensen met angst, paniek en andere nare klachten de afgelopen dagen. Ik had het eerder niet gepost uit schaamte maar ik had dat ook eergisteren in de avond. Zou het in de lucht hangen ofzo :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 09:34

Jankbuien.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 09:42

Afbeelding
T weer.

Laat me gewoon droog m’n werk doen.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 09:43

Aan 't begin van de straat zijn een heleboel bloemen te koop, maar ik heb weer eens geen contant geld mee.
Dus moet ik straks na 't werk nog naar Papenburg rijden voor bloemen...
Naar Lorup is net wat te ver... 't had zo handig kunnen zijn nu snel bloemen te kopen voor in de tuin

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 09:44

Slecht geslapen.Weer gepiekerd over mijn moeder,waarom toch ,ze heeft nu rust.Denk ook dat het kwam door een mooi Alzheimer gedicht die ik gisteren las.Ik heb het gedicht ook bewaard.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 09:45

Zertab schreef:
Twee jaar geleden ging mijn maatje dood en sindsdien niet meer paard gereden. Nu kriebelt het toch weer, maar jaa... Is het verstandig? Een verzorgpaard kost tijd. Heb ik voldoende tijd? Ga ik me weer niet super verplicht voelen om een x aantal keer te komen?
En ja, ik ben nu afgestudeerd en heb een baan. Dus na werk hoef ik geen huiswerk te maken oid. Maar toch... Tijd hebben is wel een voorwaarde.

En toen ging ik op marktplaats kijken en zag ik een heel leuk paard te koop :+

Adem in en adem uit.
Even alles vergeten. Wat zegt je gevoel?

Zet alle voor en nadelen op een rij en maak nogmaals die afweging.

Niemand kan je een kant op duwen. Het moet echt je eigen keuze zijn.

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 09:51

Super slecht geslapen doordat ik enorm zenuwachtig ben voor mijn eindexamens. Vanmiddag begin ik met wiskunde en ik weet dat het waarschijnlijk wel goed komt, maar toch.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 09:51

Dat ik bepaalde collega's niet zo goed kan hebben vandaag...

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 10:01

xmarritw schreef:
Super slecht geslapen doordat ik enorm zenuwachtig ben voor mijn eindexamens. Vanmiddag begin ik met wiskunde en ik weet dat het waarschijnlijk wel goed komt, maar toch.

Succes! Je kan het! +:)+

Mijn ergernis: het rotweer. Lente, graag! Of nee, skip die maar, doe maar meteen zomer. Met alleen in de nachten buitjes voor de natuur en dan meteen door tot eind september aub. Nu eerst maar weer de winterjas en dikke trui uit de kast pakken...

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 10:07

Ik heb geen zin in mijn les, fiscaal recht is echt super STOM en ons boek is onleesbaar

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 10:11

Dat ik, sinds ik gestopt ben met de anticonceptie, iedere 2-3 weken ongesteld word en ik hier ondertussen helemaal gestoord van word |o

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 10:30

Ik erger me aan mezelf. Ik heb een doel voor ogen, maar iedere stap die daartoe zou kunnen leiden (hoe klein ook) vind ik eng en zet ik dan maar niet. Zodat ik gewoon kan blijven zeuren dat ik dat doel nooit kan behalen.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 10:39

Dat er in een les door een professional een groep; 'de onderkant van de samenleving' genoemd wordt. Maar in hoeverre kunnen deze mensen meedoen met de samenleving als wij als hulpverlening mensen zo al benoemen? En nee het is een groep die heel moeilijk bereikbaar is, maar moeten we niet bij onszelf beginnen en de manier waarop we naar deze groep kijken?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 10:45

Marlinde, lijkt me leuk om een keer terrasje oid te doen, maar deze week erg druk. Volgende week oid (tenzij school ineens weer dingen besluit)? <<)

School begint weer goed, de examen beoordeler wist niks van mijn status af en wist uberhaupt niet eens dat ik nog niet aan het examen begonnen was. Die was in de veronderstelling dat dit al het geval was. Lekker chaotisch. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 10:58

Loeky01 schreef:
Dat er in een les door een professional een groep; 'de onderkant van de samenleving' genoemd wordt. Maar in hoeverre kunnen deze mensen meedoen met de samenleving als wij als hulpverlening mensen zo al benoemen? En nee het is een groep die heel moeilijk bereikbaar is, maar moeten we niet bij onszelf beginnen en de manier waarop we naar deze groep kijken?

Ik ben dan weer van mening dat allerlei politiek correcte, understated termen bedenken juist voorbijgaat aan de ernst van de situatie voor sommige mensen. "De onderkant van de samenleving" geeft toch wat meer urgentie aan dan bijvoorbeeld "moeilijk bereikbare mensen." Dat laatste kan immers ook gelden voor mensen die prima meedraaien in de maatschappij, maar gewoon niet zo op de radar staan van de overheid of andere instanties. Het gaat er wel om in wat voor context en toon de term gebruikt wordt, maar met de term an sich vind ik weinig mis.

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 11:01

Aan mezelf. Maandelijkse shizzle waardoor ik echt vet chagrijnig ben een dag of 3 en dan reageer ik me af op vriendlief en soms reageer ik zelfs niet leuk tegen mijn kindjes en dan vind ik mezelf echt een gemeen kreng. Bleh. -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 11:05

Oh ergernis van de dag: Er lag precies voor de centrale uitgang stront op de mat buiten. En dat was al naar binnen gelopen. Ook stonk het enorm naar kots in de hal. Dus lekker in een kots/stront lucht lopen. :r :r :r

Na een heel leuk weekend een (Engels) gedicht uit 1819 lezen is precies niet wat je wil.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 11:31

Dat de meeting niet op tijd start maar ik niet veel
speling heb vanwege vaccinatie afspraak

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 11:36

Mkango schreef:
Loeky01 schreef:

Ik ben dan weer van mening dat allerlei politiek correcte, understated termen bedenken juist voorbijgaat aan de ernst van de situatie voor sommige mensen. "De onderkant van de samenleving" geeft toch wat meer urgentie aan dan bijvoorbeeld "moeilijk bereikbare mensen." Dat laatste kan immers ook gelden voor mensen die prima meedraaien in de maatschappij, maar gewoon niet zo op de radar staan van de overheid of andere instanties. Het gaat er wel om in wat voor context en toon de term gebruikt wordt, maar met de term an sich vind ik weinig mis.

Ik snap zeker wat je zegt, en ben het daar op zekere hoogte wel mee eens. Maar als er gezegd wordt; gemeenten willen deze groep wegjagen en geen geld in steken omdat ze toch niet bereikbaar zijn. Betwijfel ik of we op de juiste manier bezig zijn.