Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Nu zit ik met het volgende.. Volgende maand is mijn neefje jarig, hij wordt 4. Zij wonen in Duitsland en daar mogen ze nog gewoon 10 mensen in huis hebben. Ze hebben de verjaardag dus over de dag verdeeld wat inhoudt dat mijn ouders en ik smorgens komen. Maar daarnaast komen ook haar schoonouders en schoonzus met man. Waar ik dus probeer om mijn kring een beetje klein te houden (alleen mijn familie) zit ik dan dus met nog 2 andere huishoudens in een woonkamer. Wat zouden jullie doen?
veerledec schreef:Relaxed schreef:Nu zit ik met het volgende.. Volgende maand is mijn neefje jarig, hij wordt 4. Zij wonen in Duitsland en daar mogen ze nog gewoon 10 mensen in huis hebben. Ze hebben de verjaardag dus over de dag verdeeld wat inhoudt dat mijn ouders en ik smorgens komen. Maar daarnaast komen ook haar schoonouders en schoonzus met man. Waar ik dus probeer om mijn kring een beetje klein te houden (alleen mijn familie) zit ik dan dus met nog 2 andere huishoudens in een woonkamer. Wat zouden jullie doen?
Kan je niet een week eerder komen? Zeggen dat je geen taart wil, cadeautje mee, kind blij. Kan je ook nog eens een stuk beter bijkletsen.
Cer schreef:Het gaat erom dat jij meent te weten wat de diepste wens is van 2 mensen die je niet eens kent.
rien10 schreef:veerledec schreef:[quote="Relaxed"
Nu zit ik met het volgende.. Volgende maand is mijn neefje jarig, hij wordt 4. Zij wonen in Duitsland en daar mogen ze nog gewoon 10 mensen in huis hebben. Ze hebben de verjaardag dus over de dag verdeeld wat inhoudt dat mijn ouders en ik smorgens komen. Maar daarnaast komen ook haar schoonouders en schoonzus met man. Waar ik dus probeer om mijn kring een beetje klein te houden (alleen mijn familie) zit ik dan dus met nog 2 andere huishoudens in een woonkamer. Wat zouden jullie doen?
[/quote
Kan je niet een week eerder komen? Zeggen dat je geen taart wil, cadeautje mee, kind blij. Kan je ook nog eens een stuk beter bijkletsen.
Een week eerder is toch een niet noodzakelijke verplaatsing. Gewoon niet gaan.
Sclimpre schreef:SusanH schreef:Mijn man wordt 50 in december. Wij gaan er ook vanuit dat we er niks aan gaan doen. Vinden het niet verstandig.
50 overslaan en volgend jaar 51 vieren
nynke55 schreef:Sclimpre schreef:SusanH schreef:Mijn man wordt 50 in december. Wij gaan er ook vanuit dat we er niks aan gaan doen. Vinden het niet verstandig.
50 overslaan en volgend jaar 51 vieren
Of gewoon, net als ik, elk jaar mijn 50e verjaardag vieren.