Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:De meeeeer dan bizarre gebeurtenissen in de marge van Corona.
https://www.ad.nl/westland/kinderen-zie ... ~ab091acf/
Jis_ schreef:Femke_Tweety schreef:De meeeeer dan bizarre gebeurtenissen in de marge van Corona.
https://www.ad.nl/westland/kinderen-zie ... ~ab091acf/
Ik las het ja, vreselijk.
MoniqueT schreef:Ha nee, dit kwam van iemand die in een bedrijf werkt wat die producten maakt en dat we toch graag willen blijven gebruiken. Nou, heel eerlijk, ik heb al drie weken geen make-up of haarproducten gebruikt, want ik kom de deur niet uit.
Maar ... jawel, komende maand ga ik twee keer anderhalf uur per week Spaans voor meergevorderden volgen via een groepsles op Skype met mijn oude leraren van het taleninstituut in Murcia. Is nu voor half geld en ik heb net gechat met de directeur. Vergevorderden (mijn niveau) is er niet, dan zou ik de enige zijn en betaal ik wel volle bak privéles. Dus ga ik lekker een beetje mijn grammatica ophalen en conversatie doen met andere buitenlanders. Zin in! En dan ga ik me wel opmaken. Dat haar is wel hopeloos inmiddels:-)
Jis_ schreef:moonfish13 schreef:Dat pak.![]()
Stevig beschermd.
Ik lach er om maar dit zal wel echt zijn werk doen denk ik.Lekker onherkenbaar ook. Zag ook een foto voorbij met duikbril en snorkel.
Wat leuk LadyMadonna!
rien10 schreef:Mijn haar zit prut. Ik moest al naar de kapper... .ik heb heel dik haar, draag het altijd kort, want als het langer wordt, stort het in. Ik zie er niet uit nu. Morgen maar eens experimenteren. Of, als ik het durf, de tondeuse er overheen.
lenaa_tje schreef:verootjoo schreef:Ik snap echt niet dat mensen het nog erg vinden dat alles iets langer duurt. Niemand heeft de rest van de dag nog iets te doen
Uhm er moet gewerkt worden hoor. En ondanks dat dat thuis is maak ik meer uren in de week momenteel. Dus dat vind ik echt een raar argument.
LadyMadonna schreef:Ik las laatst dat als je nu thuis werkt het juist belangrijk zou zijn om je gewoon te kleden als je normaal doet, en ook je haar en make-up zoals je normaal doet. Daardoor zou je productiever zijn...
Daan13 schreef:Jij misschien wel maar velen niet hoor. Door de weeks heb ik weinig tot geen sociale verplichtingen of uitjes omdat ik /wij het al druk zat hebben.
Nu met carona zijn we beiden behoorlijk wat uren aan het werk,en dan vind ik je opmerking behoorlijk kort door de bocht