Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 14:06

Foaly schreef:
Dat volle emmers yoghurt zo snel stukgaan als ze van het aanrecht op de grond vallen :')

Echt letterlijk, nog geen 20 minuten geleden, liet een klant aan mijn kassa haar volle emmer yoghurt vallen. Álles zat onder. Godzijdank hoefde ik het niet op te ruimen :')

Je zou zeggen dat die dingen wat steviger waren

Escamilla

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 14:08

Dat ik vandaag officieel m'n laatste stage dag heb en m'n stage begeleider nu ineens nog een opdracht door stuurt? Opzich oke maar dit gaat om een interview die vandaag niet meer gedaan kan worden en het uitwerken daarvan ook weer 2 uur kost

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 14:25

...mensen die zeggen dat ze het kort houden :')

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 14:35

Zo moe. Slaap in principe genoeg, maar na even de honden uitlaten en ontbijten alweer op vanmorgen. :(

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 14:54

Dat mijn paard ineens met een gat uit haar hoeven de wei uit is gekomen en dat de hoefsmid er vrij laconiek over deed. Terwijl ik het echt niet vertrouw en bang ben dat het iets serieus is. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 14:56

Geen zin om m'n auto leeg te gaan halen... :')

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 14:59

Aan mijn bizar slechte conditie. Vandaag begonnen met bokszaktraining thuis, je kon me na een kwartier opvegen. En dat was de warming up :')

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 15:36

Dat oneindige gemekker over het weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 15:39

Recruiters. Ze komen allemaal met het zelfde praatje. We hebben iets wat helemaal bij jou past. Hebben ze niet, want ze kennen me niet. Nou flikker maar weer op heb al super leuk Contact met een bedrijf die me ook een traineeship aanbied waar ik wat aan heb en die verder kijken dan je cv.

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 15:47

Het was dan wel online maar mán mijn proefje ging slecht :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 15:53

Dat de snaar van mijn gitaar knapte toen ik juist de geknapte snaar aan het vervangen was :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 15:55

Flying_Angel schreef:
Dat de snaar van mijn gitaar knapte toen ik juist de geknapte snaar aan het vervangen was :

Dat heb ik ook wel gehad zoooo poedersuiker. Heb tegenwoordig een voorraadje aan snaren liggen hahah sindsdien knapt er geen een meer.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 15:55

Ik heb nu ook meteen een paar setjes gekocht :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 15:57

Flying_Angel schreef:
Ik heb nu ook meteen een paar setjes gekocht :=

Vaak is het nog goedkoper ook om zo'n 4 pack ofzo te kopen. Hahah muziek winkel heeft me wel eens flink genaaid met hele slechte goedkope snaren, zonder te vragen of ik er nieuwe snaren op wou. Met de mededeling dat je ze iedere maand moet vervangen, ongeacht of je veel speelt ja of nee

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 16:27

Marije_1997 schreef:
Vaak is het nog goedkoper ook om zo'n 4 pack ofzo te kopen. Hahah muziek winkel heeft me wel eens flink genaaid met hele slechte goedkope snaren, zonder te vragen of ik er nieuwe snaren op wou. Met de mededeling dat je ze iedere maand moet vervangen, ongeacht of je veel speelt ja of nee

Wat een onzin :') mijn gitaar heeft al een jaar of tien de zelfde snaren en die speelt nog prima. Eén snaar is iets minder oud, een jaar of 5 ongeveer :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 16:59

Steeph schreef:
Marije_1997 schreef:

Wat een onzin :') mijn gitaar heeft al een jaar of tien de zelfde snaren en die speelt nog prima. Eén snaar is iets minder oud, een jaar of 5 ongeveer :=

Is ook onzin. Ik heb twee van de drie gitaren al 10 jaar ofzo. Akoestische heb ik de snaren denk ik 4 keer van vervangen. En altijd dezelfde snaar die knapte hahaha. Andere elektrische heeft wat mankementjes gehad. En de 3de gitaar heb ik 1 keer vervangen direct na aankoop (tweedehands) die is inmiddels ook alweer 4 jaar ofzo van mij.

Die muziek winkel heeft trouwens het probleem van m'n elektrische ook alleen maar erger gemaakt en dus niet gerepareerd. Waardoor ik em niet meer gebruik hahaha.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 17:08

Energiemannetjes die niet snappen wat ‘nee’ betekend.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 17:28

De hond van een van de achterburen. Meine Liebe... Het beest blaft zich echt een ongeluk. Begint zo rond 6 uur/half 7 in de ochtend (eigenlijk elke dag) en nu blaft ie ook alweer een uur ofzo. Beestje woont buiten denk ik zo maar is het daar niet mee eens...

Ik snap ook vooral niet dat ik, 30/40/50 m verderop er s nachts van wakker lig maar dat de directe buren/eigenaren zelf er lekker doorheen slapen......

[Politie/dierenbescherming bellen heeft helaas geen zin, hier wonen veel honden (deels) buiten. Gaan ze echt niet voor komen. Ik heb ook geen idee van wie t beest is en helaas is t niet zo'n lekkere straat dat ik even deur aan deur rond ga]

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 19:03

Dat ik eigenlijk moet boodschappen doen, maar dat mijn huisgenoot in de keuken zit een ik eigenlijk geen zin heb om te praten of gezien te worden |o

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 19:24

Steeph schreef:
Marije_1997 schreef:

Ik vervang ze pas als ze knappen en dan niet eens allemaal omdat ik dat dan weer zonde vindt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 19:27

Dat mijn oma helaas niet meer te genezen is van longkanker. Had eigenlijk er een goed gevoel over en gek genoeg nog steeds weet ook niet waarom...de uitzaaiingen zijn er nog steeds en ook weer gaan groeien.

Ene kant kan het zijn dat ik al vanaf het begin dacht dat het wel het gene zou zijn waar ze aan zou overlijden. Ze gaan het nu met pillen proberen dus denk eigenlijk beetje om het zo lang mogelijk uit te stellen.

Vooral voor mijn oma zelf en mijn vader erg sneu. Tuurlijk voor iedereen maar voor hun vind ik het het ergst

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 19:29

Bah, wat een rotnieuws, AnnexUdith. Heel veel sterkte voor jou en je familie. :(:)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 19:36

Sterkte AnnexUdith, dat is echt verschrikkelijk nieuws :(:)

Carnivoria

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 20:00

Dat ik me zo verveel.. :')

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 20:12

Dat mijn broertje zijn was niet uit de wasmachine heeft gehaald, ik weet niet welke kleding hij wel en niet in de droger wilt hebben