Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Ik verzend idd ook gewoon voor iedereen die de verzendkosten betaald, maar ik bied geen garanties op verzending. Alles is heel als het hier ingepakt wordt, maar als het gebroken aankomt dan is dat niet mijn probleem.
Gini schreef:Vjestagirl schreef:Ik verzend idd ook gewoon voor iedereen die de verzendkosten betaald, maar ik bied geen garanties op verzending. Alles is heel als het hier ingepakt wordt, maar als het gebroken aankomt dan is dat niet mijn probleem.
In de basis mee eens, maar ik verwacht als koper wel dat de verkoper mij ofwel verwittigt wanneer de kans op kapot gaan zo groot is dat het het echt niet waard is en indien ik het alsnog wens verzonden te hebben dat die het object wel met de zo grootst mogelijke zorg inpakt. Als dat niet kan of de verkoper wilt die moeite niet doen (wat ik snap), dan mag de koop van mij afgeblazen worden.
Ik heb eens een glazen stolp gekocht en laten verzenden. Dat was uiteraard een risico en dat wist ik. Toen ik dus bij het openen van het pakketje geluiden hoorde die op scherven duidden, was ik eerst niet echt boos. Maar ik voelde me wel slecht en boos toen ik het pakje helemaal open had. Op de manier waarop de stolp ingepakt was - of laat ons zeggen: niet ingepakt was (geen beschermingsmateriaal) - was er zelfs geen minieme kans dat die heel bij mij zou aankomen.
Merexa schreef:Klopt inderdaad. Wat stom van die vrouw zeg!
Maar als je hem toch al naar de sloop wil brengen, waarom dan niet toch naar de kringloop? Ik hoorde dat ze hier in Groningen iig. geen spullen aannamen die nog goed waren voor de Kringloop.
Daphara schreef:Ik zat nog even terug te zoeken naar het screenshot die ik door gestuurd had.[ [url=m/rBsx8S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Romy1234 schreef:Nee had de advertentie al verwijderd aangezien ik alleen maar onzin berichten kreeg voor een prima gratis kast, heb daar totaal geen zin in.
Als ik er iemand blij mee kan maken oké maar dit vind ik jammer ban mijn energie.
En had hem aangeklikt als niet verkocht via mp en kreeg dus geen beoordelingsmogelijkheid.
Rennie89 schreef:Nou heb een paar balr schoenen gekocht via mp, gisteren betaald, goed contact, maar nog niks gehoord helaas of het verzonden is. Best vervelend want ik wou ze eigenlijk morgen ontvangen omdat ik volgende week weer moet werken…
Lisitano schreef:Zo gek vind ik dat eigenlijk niet. Werken, koken, eten, eventueel kinderen of huisdieren. Ik zit ook nu net pas.
Had je een verzenddatum afgesproken?
beert schreef:Romy1234 schreef:Nee had de advertentie al verwijderd aangezien ik alleen maar onzin berichten kreeg voor een prima gratis kast, heb daar totaal geen zin in.
Als ik er iemand blij mee kan maken oké maar dit vind ik jammer ban mijn energie.
En had hem aangeklikt als niet verkocht via mp en kreeg dus geen beoordelingsmogelijkheid.
Gratis dingen zet ik liever op Facebook in zo'n groep, dat werkt beter volgens mij. Dan kun je ook iemands profiel zien en het eventueel melden bij de moderator als ze niet op komen dagen.
Maar balen is het wel!