Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 16:40

DuoPenotti schreef:
Maar als zoveel mensen dat willen waarom word daar dan niets mee gedaan? Dan lijkt het bij de regering toch erg unpopular.

En dat
En dat deze mensen specifiek gewoon door kunnen gaan en zelfs alle berichten kunnen laten verwijderen die over hun gaan. Op openbare forums. Maw: zelfs bokt geeft dit soort mensen een platform.

Dus mischien onder grootste gedeelte van bokt geen onpopulaire opinie. Maar daarbuiten dus echt wel blijkbaar..

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 16:44

Pumpkinbroes schreef:
Dat ik er prima mee zou zijn als er in de dressuur basissport (zeg t/m z) geen prijzen of nummers (pietje is 1e geworden) meer worden uitgedeeld.

Zodat de je echt alleen gaat voor het verbeteren als combinatie.

Klinkt wat mij betreft juist goed!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 16:47

Shae schreef:
Wat denk ik een onpopulaire is, is dat ik soms denk dat de LGBTQ+ soms beter in het midden afgekapt kan worden. LGB (maar wel cis) kan echt niet altijd door één deur met TQ+ en in de community kom je over en weer soms echt behoorlijk lompe berichten over en weer tegen. Ze vechten elkaar nog een keertje virtueel de deur uit denk ik weleens. :')

Ik noem het A t/m Z. Haal al die letters steeds door elkaar, plus dat er in de toekomst vast nog wel wat letters bijkomen. Met A t/m Z zit ik dan vast wel goed. :D

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 18:41

DuoPenotti schreef:
Maar als zoveel mensen dat willen waarom word daar dan niets mee gedaan? Dan lijkt het bij de regering toch erg unpopular.

Omdat het simpelweg niet hoog genoeg op de politieke agenda staat.

Sheran

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 18:56

Ik zou het jammer vinden hoor. Vind het ook symptoombestrijding. Waarom kun je niet lekker competitie houden op een eerlijke manier?

ista

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 19:38

UO: Wij in NL houden financieel teveel mensen de hand boven het hoofd. Rokers met longziekten, dikke mensen met diabetes/vergane knieën. Mensen die best kunnen werken (al is het op een stoel receptiewerk) krijgen nu een uitkering.

Zucht.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 19:41

Citaat:
Mensen die best kunnen werken (al is het op een stoel receptiewerk) krijgen nu een uitkering.

was het maar zo'n feest, kreeg ik nu een uitkering :D

En solliciteer me suf voor zo'n baan maar werkgevers willen geen halve.
Maar er zijn banen genoeg als je wilt werken lees je dan overal...
-O- -:(-

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 20:18

DuoPenotti schreef:
Citaat:
Mensen die best kunnen werken (al is het op een stoel receptiewerk) krijgen nu een uitkering.

was het maar zo'n feest, kreeg ik nu een uitkering :D

En solliciteer me suf voor zo'n baan maar werkgevers willen geen halve.
Maar er zijn banen genoeg als je wilt werken lees je dan overal...
-O- -:(-

Dat is het punt: er is werk genoeg, maar als je een rugzakje hebt, wordt het opeens lastiger.
Werkgevers zijn angsthazen en met zo'n regering als we nu hebben, zal dat niet direct beter worden.

Dat is van alle tijden. Wijlen mijn vader had z'n laatste baan ook niet gekregen als de gemeente niet met de vuist op tafel had geslagen en eiste dat de te werk gestelde mensen uit de eigen gemeente zouden komen.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 22:33

Agradi is echt stom...
Beetje jammer dat het zo goedkoop is, anders was het niet zo aantrekkelijk.

Mijn unpopular opinion

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 22:41

maralyn schreef:
Agradi is echt stom...
Beetje jammer dat het zo goedkoop is, anders was het niet zo aantrekkelijk.

Mijn unpopular opinion
Zo unpopular is die mening volgens mij niet, hahahaha.

CenturyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 22:58

Waarom is het stom?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 23:18

Omdat de vertraging in het updaten van hun voorraad vaak zorgt voor gigantische vertragingen in verzendingen. Op het moment dat je iets in je mandje stopt, staat er dat het morgen of over een paar dagen in huis is, maar na betaling blijkt dat product dan opeens niet op voorraad en ben je rustig een maand of langer aan het wachten met zeer gebrekkige communicatie. Voor een toko die 100% online hun waar verkoopt, vind ik dat érg slecht, dan verwacht je toch wel de beste systemen. Het is dat ik de spullen die ik daar besteld heb niet direct nodig had, maar als ik van de week niet zelf met een oplossing was gekomen, had ik denk ik nog wel een maand kunnen wachten, en ik wacht al sinds 24 maart. :+

CenturyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 23:22

Ah, dat is mij ook gebeurd ja. Ik wist niet dat dat 'standaard' was.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 06:09

Jep... ik bestel alleen in uiterste nood bij Agradi als ik het niet snel nodig heb.
Duurt altijd minstens 3/4 dagen voor je het in huis hebt.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 07:11

Volgens mij zit er niet eens vertraging in het updaten maar doen ze het bewust niet bij artikelen waarvan ze denken het bij de leverancier nog binnen "redelijke" tijd binnen te krijgen.

Mijn laatste artikel heeft 12 dagen geduurd en online bleef deze staan als dag daarna binnen.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 07:54

Ik wacht al 8 weken op een pakketje.

Vier producten.
Binnen twee dagen bericht. Product a was momenteel niet te leveren.
Acht dagen erna, product b is momenteel niet te leveren.

Wauw...

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 08:16

Agradi bestel ik ook echt alleen als het nergens anders te krijgen is :+

Doe mij maar Epplejeck, die leveren snel en de website is vrijwel altijd up to date.

Enige jammere is dat hun kortingsacties vaak wel op erg beperkte producten geldig zijn.
Zoals die kortingscode die je rond je verjaardag krijgt :')

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 10:00

Mkango schreef:
Omdat de vertraging in het updaten van hun voorraad vaak zorgt voor gigantische vertragingen in verzendingen. Op het moment dat je iets in je mandje stopt, staat er dat het morgen of over een paar dagen in huis is, maar na betaling blijkt dat product dan opeens niet op voorraad en ben je rustig een maand of langer aan het wachten met zeer gebrekkige communicatie. Voor een toko die 100% online hun waar verkoopt, vind ik dat érg slecht, dan verwacht je toch wel de beste systemen. Het is dat ik de spullen die ik daar besteld heb niet direct nodig had, maar als ik van de week niet zelf met een oplossing was gekomen, had ik denk ik nog wel een maand kunnen wachten, en ik wacht al sinds 24 maart. :+

Ze zoeken nog mensen ;)

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 10:02

De chaos op Schiphol is prima. Laat de boel daar maar vastlopen. Al dat gevlieg voor plezier is volkomen onnodig en schadelijk voor mens en milieu.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 10:15

Oehlala schreef:
Mkango schreef:

Ze zoeken nog mensen ;)
Lekker door blijven zoeken, zou ik zeggen. :evaw:

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 11:46

UO: Ik vind zoenen/kussen overrated.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 16:37

rien10 schreef:
De chaos op Schiphol is prima. Laat de boel daar maar vastlopen. Al dat gevlieg voor plezier is volkomen onnodig en schadelijk voor mens en milieu.

Ja, maar niet zo vast dat mensen de moed opgeven en andere vormen van vervoer gaan kiezen }>

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 14:11

_Denise_ schreef:

Vooral als het om een hallo-zoen gaat. Vaak is dat met een semi-onbekende.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 16:36

KarenQ schreef:
_Denise_ schreef:

Vooral als het om een hallo-zoen gaat. Vaak is dat met een semi-onbekende.

Ugh, ja, vergeten dat dit ook een ding was. Corona had dat al uit mijn geheugen weggevaagd.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 16:41

rien10 schreef:

Dan gaan mensen vaker via Brussel of Duitsland vliegen als Nederland het niet meer georganiseerd krijgt. Slecht voor Nederland uiteindelijk.