Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sjofel schreef:Wat een stilte hier![]()
Ik heb een real LIFE koppelpoging van een vriendin. Maar het lijkt me zo akward als het niets isDus nog maar niets erop gezegd
Sjofel schreef:Spoiler:
net heel onverwachts oliebollen wezen eten met tindermatch. Was heel gezellig voor nog een keer afgesproken, nu ook dit even laten bezinken
Urielle schreef:Sjofel schreef:Spoiler:
net heel onverwachts oliebollen wezen eten met tindermatch. Was heel gezellig voor nog een keer afgesproken, nu ook dit even laten bezinken
Leuk, gaat vlotjes bij jou.
Ben zelf maar gaan daten met m'n paard. Date van gisteren heeft vandaag niks meer laten horen dus ik ben vast tegen gevallen
Urielle schreef:Ik zat me oprecht af te vragen hoe een mens zo zwaar kon wordenJa dezelfde. Heeft trouwens wel een berichtje net gestuurd hoe m'n dag is. Schiet mij maar lek. Denk dat ik gewoon gewend ben aan wat meer voortvarende types ofzo.
M'n date van vanmiddag was wél heel blij om me te zien. Helaas vrouwelijk, erg harig en zo'n 500 kilo te zwaar naar mijn seksuele voorkeur, maar we vinden elkaar leuk
Gini schreef:Ik zie in jouw verhaal echt niets misgaan ofzo Urielle? Waarom moeten we je lek schieten?
Urielle schreef:Ja dezelfde. Heeft trouwens wel een berichtje net gestuurd hoe m'n dag is. Schiet mij maar lek. Denk dat ik gewoon gewend ben aan wat meer voortvarende types ofzo.
M'n date van vanmiddag was wél heel blij om me te zien. Helaas vrouwelijk, erg harig en zo'n 500 kilo te zwaar naar mijn seksuele voorkeur, maar we vinden elkaar leuk
Imaginaerum schreef:Ik zou het gewoon even aankaarten, Urielle.Ik snap wel dat de terughoudendheid je onzeker kan laten voelen in ieder geval. Ik heb dat nu met 4 mannen tegelijk, ze reageren heel traag (en ik spiegel dat dan weer
) maar wel heel positief en enthousiast steeds. Er zit alleen steeds 1-1,5 dag tussen onze berichten.
![]()
Eentje heb ik nu op Whatsapp, maar die stelde ineens niet echt meer vragen terug, dus ik houd me even stil totdat hij weer interesse toont. Blijft lastig, die wandelende XY-chromosomen.