Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rytir

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 14:19

Dusss... Morning suns(nail)hine!

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 14:22

Sjofel schreef:
Wat een stilte hier :=
Ik heb een real LIFE koppelpoging van een vriendin. Maar het lijkt me zo akward als het niets is :') Dus nog maar niets erop gezegd :Y)

Is het zo een soort vriendin die er een hobby van gemaakt heeft om voortdurend alle singles in haar kennissen- en vriendenkring afwisselend aan elkaar te koppelen? Of is het een vriendin die echt met je inzit :') en oprecht denkt dat jullie twee wel een match zouden kunnen zijn?
Dat punt zou voor mij van groot belang zijn bij mijn besluitvorming. :D

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 15:38

Het is wel een vriendin die echt bet goede met me voor heeft. Staat verder ook geen druk achter. Laat het even bezinken.. :+

Spoiler:
net heel onverwachts oliebollen wezen eten met tindermatch. Was heel gezellig voor nog een keer afgesproken, nu ook dit even laten bezinken

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 16:28

Rytir schreef:
Dusss... Morning suns(nail)hine!
Haha!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 16:34

Sjofel schreef:
Spoiler:
net heel onverwachts oliebollen wezen eten met tindermatch. Was heel gezellig voor nog een keer afgesproken, nu ook dit even laten bezinken

Leuk, gaat vlotjes bij jou.

Ben zelf maar gaan daten met m'n paard. Date van gisteren heeft vandaag niks meer laten horen dus ik ben vast tegen gevallen :+

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 16:53

Urielle schreef:
Sjofel schreef:
Spoiler:

Leuk, gaat vlotjes bij jou.

Ben zelf maar gaan daten met m'n paard. Date van gisteren heeft vandaag niks meer laten horen dus ik ben vast tegen gevallen :+

Jammer dat je niks hebt gehoord maar is maar 1 dag toch?

Dates met het paard zijn de beste, je weet wat je aan elkaar hebt ;) Als ik geen tijd heb gehad om mij om te kleden voor ik naar stal ga zeg ik altijd maar dat ik er een beetje leuk uit wil zien voor de man in mijn leven :')

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 09:11

Hier nu wel weer met 2 mannen gezellig aan het kletsen.
1 lijkt wel mijzelf, maar dan in mannelijke uitvoering.

Sjofel: gezellig, hopelijk wordt de 2de date ook leuk

Urielle: inmiddels al wel wat gehoord.

Jaa vorige week maandag de beste date gehad. Springles op mijn favoriete paard van de manege. Beter kan het niet haha

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 12:38

Haha, de dates met mijn paard zijn ook altijd een succes. :D Dat moet je met zo'n tweebener altijd maar weer afwachten..

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 13:11

Straks maar even een appeltje mee naar mijn date.

Ik had gisteren zelf nog maar een appje gestuurd. Wel antwoord en 'het was leuk', geen nieuwe afspraak. Dus kan deze date wel doorstrepen.

Is ook eigenlijk niet het goede moment denk ik. Ik zit romantische films te kijken op Netflix en te Googlen op emigreren :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 13:36

Is dit ook die date waar twee weken tussen zat?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 16:49

Ja dezelfde. Heeft trouwens wel een berichtje net gestuurd hoe m'n dag is. Schiet mij maar lek. Denk dat ik gewoon gewend ben aan wat meer voortvarende types ofzo.

M'n date van vanmiddag was wél heel blij om me te zien. Helaas vrouwelijk, erg harig en zo'n 500 kilo te zwaar naar mijn seksuele voorkeur, maar we vinden elkaar leuk :+

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 17:15

Ik zie in jouw verhaal echt niets misgaan ofzo Urielle? Waarom moeten we je lek schieten?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 17:23

Urielle schreef:
Ja dezelfde. Heeft trouwens wel een berichtje net gestuurd hoe m'n dag is. Schiet mij maar lek. Denk dat ik gewoon gewend ben aan wat meer voortvarende types ofzo.

M'n date van vanmiddag was wél heel blij om me te zien. Helaas vrouwelijk, erg harig en zo'n 500 kilo te zwaar naar mijn seksuele voorkeur, maar we vinden elkaar leuk :+
Ik zat me oprecht af te vragen hoe een mens zo zwaar kon worden :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 17:32

Gini schreef:
Ik zie in jouw verhaal echt niets misgaan ofzo Urielle? Waarom moeten we je lek schieten?

Ik ken van mijn vroegere dates eigenlijk vooral dat ze ten laatste de dag erna een nieuwe date planden, het was heel duidelijk dat ze enthousiast waren en niet de kans wilden lopen dat ik minder enthousiast werd of in de tussentijd met een ander een relatie zou krijgen. Na de date nog de hele nacht in bed met elkaar liggen appen enzo. Vandaar dat ik dacht dat we eigenlijk al klaar waren, ik vond het zo ongeïnteresseerd overkomen :o

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 17:34

Het kan dat het wat een terughoudender type is. Maar een man die na een date het gesprek zelf opnieuw aanzwengelt, kan ik niet als iets negatiefs zien. :D

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 17:36

Sommige mensen nemen er wat meer de tijd ervoor, niets mis mee.
En als je het echt wilt weten hoe hij erin staat en over je denkt dan vraag je dat toch gewoon?

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 18:06

Urielle schreef:

Zit je nou gewoon te bodyshamen >;) ;)

Sommige mensen zijn inderdaad wat afwachtender, het is aan jou of dat je past. Voelt het contact nog wel leuk of wat afstandelijk?

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 22:49

Ik zou het gewoon even aankaarten, Urielle. :j Ik snap wel dat de terughoudendheid je onzeker kan laten voelen in ieder geval. Ik heb dat nu met 4 mannen tegelijk, ze reageren heel traag (en ik spiegel dat dan weer :') ) maar wel heel positief en enthousiast steeds. Er zit alleen steeds 1-1,5 dag tussen onze berichten. :')
Eentje heb ik nu op Whatsapp, maar die stelde ineens niet echt meer vragen terug, dus ik houd me even stil totdat hij weer interesse toont. Blijft lastig, die wandelende XY-chromosomen. :Y)

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 23:45

Imaginaerum schreef:
Ik zou het gewoon even aankaarten, Urielle. :j Ik snap wel dat de terughoudendheid je onzeker kan laten voelen in ieder geval. Ik heb dat nu met 4 mannen tegelijk, ze reageren heel traag (en ik spiegel dat dan weer :') ) maar wel heel positief en enthousiast steeds. Er zit alleen steeds 1-1,5 dag tussen onze berichten. :')
Eentje heb ik nu op Whatsapp, maar die stelde ineens niet echt meer vragen terug, dus ik houd me even stil totdat hij weer interesse toont. Blijft lastig, die wandelende XY-chromosomen. :Y)

Dat lang maar wel geïnteresseerd reageren herken ik wel. Erg verwarrend soms :')

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 07:32

Soms heb ik dat zelf ook. Ik weet dan ook even niet wat ik dan moet appen. Appen en kletsen in het echt is ook zo anders.
Ik ga bijvoorbeeld met appen/Tinder veel te veel nadenken met wat ik moet zeggen. In het echt heb ik dat veel minder.
Misschien is hij daarin gewoon terughoudend en onzeker.

Praat nu met 2 mannen.
Ene vraagt echt de gekste vragen, terwijl de andere erg stil is.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 08:28

Hoe lang appen jullie voor je afspreekt ?
Ik heb nu soms ergens het gevoel dat alles al gezegd wordt via de app, en dan valt het wat stil waardoor er geen afspraakje komt. (Via de app eig het gesprek dat je normaal op een first date houdt zeg maar.,los vh feit dat er via app al vaak vragen komen dat ze in het echt niet zouden durven stellen van de eerste keer >;) )

Gistermiddag wandeldate gehad (met iemand dat ik stiekem wat geswiped had voor zijn hond :') ). Maar hij zag en kwam wel vriendelijk over. Voordeel vd twijfel gegeven en vrij snel afgesproken.
Man, wat een saaie mens :+ .
En zijn hond,totaal niet opgevoed, die liet da beest naar iedereen toe gaan,ook nr honden die er absoluut niet mee ok waren.
Logisch inzicht id flexi's was er ook niet waardoor we constant verstrengelden.
Heb de date na anderhalfu afgekapt onder mom: ik krijg koud :+. En heb gelukkig nadien ook ng niks gehoord ervan, dus ik hoop ergens dat zijn gevoel wederzijds is :+

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 08:45

Als ik denk dat het een leuke kerel kan zijn, plan ik een date. Best snel dus maar ik ben wel kritisch in mijn keuzes denk ik.

Nu 2 gehad. Een was ook wel een leuke man, maar niet als partner voor mij. De andere heb ik nu 2 dates mee gehad en ik zou het nog wel verder willen onderzoeken, maar ik pas niet goed bij terughoudendheid en hij praat echt de heeeele tijd over zijn kinderen (en dat vind ik dan weer erg lastig om te buigen naar seksuele spanning plus ik wil hem leren kennen en de kinderen pas in veel later stadium)

Ik chat momenteel ook nog met manmethond die ik ook saai begin te vinden (zou het dezelfde zijn?) en voor de gezelligheid met een man eind 20 die een oudere FWB zoekt die ik niet word (dat weet hij ook) maar die wel zo leuk is om mee te chatten dat ik zou willen dat hij 10 jaar ouder was en op zoek naar een relatie. _O-

En omdat ik het moeilijk heb met loslaten en stiekem hoop dat hij die poedersuiker depressie los kan laten, stuur ik af en toe nog wat naar mijn ex. #)

AbleToDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 11:15

Dat laat terug appen heb ik nu ook wel ondervonden afgelopen weekend..
Had een voorstel gedaan van een locatie en hij kon op zaterdag namiddag, dus ik stuurde terug' oke, is goed, ik kan er zijn tegen rond 14u als dat past voor jou, want in de ochtend staat er nog een fotoshoot gepland' En dat was vorige week donderdag avond, dus gewacht, en gewacht, tot zaterdag middag, uiteindelijk niets meer gehoord dus ik dacht, bon hij zal andere plannen gehad hebben. Hij stuurde voorheen meestal na een dag wel terug.

Ik was toch van plan om te gaan wandelen dus ik ging wel gaan, ik heb een kat die ook graag aan de leiband meewandelt dus heb ik hem maar meegenomen. Eens aangekomen krijg ik ineens nog een bericht van hem... hij had de berichten nog niet gelezen van donderdag en vroeg of het aanbod nog open stond. Nou ik zat daar even verstomd in mijn auto! Het was niet mijn idee om bij iemand op een eerste date meteen crazy cat mom te gaan. Heb het hem toen laten weten dat ik wel mijn kat mee had genomen al om te wandelen of hij dat niet raar vond, maar hij wou toch graag nog meegaan.

Kei leuke wandeling van 2uur en vlotte gesprekken die niet stil vielen, bij t afscheid nog gezegd 'dan hoor ik je later nog?' en daar zei hij toch ja op, en sindsdien al twee dagen radiostilte? :') Nog even afwachten of er deze week nog leven in komt, ik hoop van wel want verder hadden we wel wat gedeelde interesses en meningen. Ik begin te denken dat de kat hem misschien wel heeft afschrikt :\

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 11:36

Oh, ik zie je al staan, awkward met je kat.

Anderzijds, je doet dat wandelen met kat wel vaker? Als het hem dan nu al afschrikt, lekker laten gaan jong ...

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 11:39

Ja als hij daar al een probleem van maakt...