Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariska_28 schreef:Okey, lastige vraag maar hopelijk zijn er hier meer oudere bokkers die herkennen wat ik bedoel..
Toen ik klein was hadden we een soort spirograaf, maar dan met korte genummerde lijntjes die je één voor één moest trekken waarna er uiteindelijk een tekening ontstond. Volgens mij moest je hem na elk lijntje draaien tot het volgende nummer goed stond en dan die trekken. Klinkt dit iemand bekend? Ik heb al wat lopen zoeken op Google maar lastig zoeken zonder naam..
Mariska_28 schreef:Nee dat is het helaas niet.. je tekende echt maar 1 lijntje per keer, en de gleuven wat de lijnen waren waren dus genummerd. En je moest dus steeds draaien ofzo..
Wel top dat jullie mee zoeken!
ikke schreef:Mariska_28 schreef:Nee dat is het helaas niet.. je tekende echt maar 1 lijntje per keer, en de gleuven wat de lijnen waren waren dus genummerd. En je moest dus steeds draaien ofzo..
Ja want als je die lijnen iets anders tekende, kreeg je een iets andere houding in je dier/mens. Je kunt met een sjabloon meerdere houdingen tekenen, als ik me dat goed herinner.
Het lijkt wel op de link van Rien10 maar het is niet helemaal hetzelfde.
Mariska_28 schreef:Okey, lastige vraag maar hopelijk zijn er hier meer oudere bokkers die herkennen wat ik bedoel..
Toen ik klein was hadden we een soort spirograaf, maar dan met korte genummerde lijntjes die je één voor één moest trekken waarna er uiteindelijk een tekening ontstond. Volgens mij moest je hem na elk lijntje draaien tot het volgende nummer goed stond en dan die trekken. Klinkt dit iemand bekend? Ik heb al wat lopen zoeken op Google maar lastig zoeken zonder naam..
Mariska_28 schreef:Nee dat is het helaas niet.. je tekende echt maar 1 lijntje per keer, en de gleuven wat de lijnen waren waren dus genummerd. En je moest dus steeds draaien ofzo..
fjordjes schreef:Helaas is 2x achter elkaar een lampje in m'n aquarium gevallen en doet ie het niet meer. De lampjes komen bij de action vandaan maar zijn niet meer te koop daar. Iemand die een vergelijkbaar product weet? Het zijn opbouwspots die je kan koppelen aan elkaar. Ik zoek geen oplaadbare of lampjes op batterijen
Deze zijn het
[ Afbeelding ]
ikke schreef:rien10 schreef:Die van mij waren rechthoekig, maar het principe is hetzelfde.
Ik had ook het beeld van rechthoekige sjablonen in mijn hoofd.
De ronde versie die hier getoond wordt, ken ik dan weer niet.
fjordjes schreef:Waar kun je betaalbare pakken kopen? (voor mannen)
Ik heb eind september een bruiloft en de dresscode is cocktail attire. Nu draagt mijn man nooit een pak, behalve op z'n bruiloft maar die is niet echt passend voor de dresscode. Maar om nu 300 euro uit te geven aan een pak wat ie nooit meer gaat dragen is ook weer zo wat. Dus waar heb je betaalbare pakken die aan de dresscode voldoet?