Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Darah3

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 10:10

Jildau, het gaat dieper dan een naampje er aan hangen. Je weet niet wat er achter zit.
Bij mijn ex weet ik het en snap ik ook waarom.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 10:14

anne_bento schreef:
Jullie berichten doen me goed...
weet je, dan hadden we nu waarschijnlijk een fijn weekend gehad, maar dit moment was dan weer gekomen, volgende week, of over een maand, of over een half jaar.. maar uiteindelijk was dit gesprek sowieso wel gekomen, dus het was uitstel geweest. Ik weet het allemaal wel maar het voelt allemaal zo vreselijk ellendig.

Ik begrijp het gewoon niet... helemaal in een 'relatie' zitten met alles erop en eraan en dan toch nu zeggen, toch maar niet.. het voelt zo onbegrijpelijk -O-

:(:) :(:)
Echt ontzettend klote zeg.

Yvankaxx schreef:
Gefeliciteerd fles! Is dit ook dichterbij?

Ja, dit is in Leeuwarden <<)
40km enkele reis tegenover 112 nu :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 10:23

Alja schreef:
Relaxed schreef:
Het is ook onbegrijpelijk.. vraag me echt af wat daar achter zit bij hem.. :n

Waarschijnlijk zn bindingsangst wat al meerdere malen is genoemd.

Ja en wat zit er achter die bindingsangst? Waar komt dat vandaan, dát vraag ik me af.. Bindingsangst zegt me niet zoveel...

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 10:25

Darah3 schreef:
Jildau, het gaat dieper dan een naampje er aan hangen. Je weet niet wat er achter zit.

Ik probeer het ook te begrijpen daarom vraag ik ernaar.. Misschien dat er iemand was die het begrijpelijk kon maken.

Ik kan mij voorstellen dat je je niet wilt binden. Dat had mijn vorige date ook dus die wilde mijn familie/vrienden niet ontmoeten en wilde niet teveel in mijn leven komen zeg maar. Ik begrijp niet dat je je praktisch gezien wel gewoon gaat binden maar dat puur dat naampje dan de drempel is.

Zou iemand met bindingsangst wel helemaal hoteldebotel van iemand kunnen worden? Echt gek op iemand kunnen worden? Of zit er dan sowieso al een rem in je systeem en ben je onbewust bezig met afstand houden? Als dat zo is kan ik het mij al beter voorstellen.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 10:28

Jildau schreef:
Darah3 schreef:

Ik probeer het ook te begrijpen daarom vraag ik ernaar.. Misschien dat er iemand was die het begrijpelijk kon maken.

Ik kan mij voorstellen dat je je niet wilt binden. Dat had mijn vorige date ook dus die wilde mijn familie/vrienden niet ontmoeten en wilde niet teveel in mijn leven komen zeg maar. Ik begrijp niet dat je je praktisch gezien wel gewoon gaat binden maar dat puur dat naampje dan de drempel is.

Zou iemand met bindingsangst wel helemaal hoteldebotel van iemand kunnen worden? Echt gek op iemand kunnen worden? Of zit er dan sowieso al een rem in je systeem en ben je onbewust bezig met afstand houden? Als dat zo is kan ik het mij al beter voorstellen.

Ik zit met precies dezelfde vragen inderdaad..

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 10:35

Alja schreef:
Relaxed schreef:
Het is ook onbegrijpelijk.. vraag me echt af wat daar achter zit bij hem.. :n

Waarschijnlijk zn bindingsangst wat al meerdere malen is genoemd.

Als je zelf bindingsangst hebt of hebt gehad dan snap je dat misschien en heb je aan alleen dat woord genoeg. Als je er geen idee van hebt dan heb je niet zoveel aan die term zonder verdere uitleg.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 10:41

Aaaah Anne.. :(:) ik had zo graag anders voor je gehoopt! Hoop ook dat hij zich bedenkt als hij weet wat hij mist. Soms is dat besef even nodig.

Toch snap ik hem ook en waarschijnlijk had ik hetzelfde gedaan als hem. Zet er druk op, en ik ben weg, maar ik heb dan ook beetje hetzelfde probleem als hem. Toch vind ik je ook sterk dat je gewoon het gesprek bent aangegaan, ondanks dat dit een mogelijke uitkomst was. Je bent voor jezelf opgekomen en dat brengt je uiteindelijk alleen maar verder. Maakt het voor jou nu niet minder poedersuiker natuurlijk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 10:45

Bindingsangst is een term waar nogal gauw mee gegooid wordt, maar vaak is bindingsangst een gevalletje "Just not that in to you.." Maar ik geloof niet dat dat bij Anne het geval is, daar zit veel meer achter..

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 11:18

Ik heb je een pb gedaan Jildau met wat uitleg ;)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 11:56

Wat onwijs klote Anne_Bento. Ik was er zo van overtuigd dat hij wel ja erop zou zeggen ;( Sterkte!

Bindingsangst geloof ik best wel in, maar bij iedereen uit zich dat natuurlijk anders. Mijn ex had er ook last van, toevallig gisteren bij het opruimen van mijn mailbox nog een mail tegen gekomen van hem waarin hij het bevestigde. Bij hem uitte het zich in het niet open durven stellen naar de ander, vast houden aan zijn eigen leventje en dat de ander zich daar maar in moest passen en ook emoties werden op de vlakte gehouden (of niet getoond), mijn familie kon hij niks mee; hij zei ze gedag maar het liefste zag hij ze gewoon niet.
Mijn ervaring is wel dat er prima met iemand met bindingsangst te leven is, kost soms wat meer moeite en energie (en ruzie's) maar zolang je van degene houd is dat allemaal wel te doorstaan.

Of het bij de date van Anne_Bento bindinsangst was, geen idee. Maar ik heb ergens het idee dat het een "He's just not that in to you..." was. Maakt het alleen niet minder vervelend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 12:29

Colien schreef:
Of het bij de date van Anne_Bento bindinsangst was, geen idee. Maar ik heb ergens het idee dat het een "He's just not that in to you..." was. Maakt het alleen niet minder vervelend.

Maar dan doe je toch niet 5 maanden lang alles wat je in een relatie ook doet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 12:30

Hè klote zeg Anne! Dikke knuffel!

Ik heb gisteren op een uitvaart echt een leukerd leren kennen, vonden elkaar allebei wauw toen we elkaar zagen maar ja hoe doe je dat in zo'n situatie...

Dus uiteindelijk toch nr's uitgewisseld en nu komt ie zo gewoon anderhalf uur hierheen gereden om me nog even te zien voor ik op vakantie ga!

Jeeeeeej!

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 12:42

Relaxed schreef:
Colien schreef:

Waarom niet? Als je het allemaal wel leuk en gezellig vind maar het gevoel voor jou nog geen "wauw" is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 12:53

Colien schreef:
Relaxed schreef:

Waarom niet? Als je het allemaal wel leuk en gezellig vind maar het gevoel voor jou nog geen "wauw" is.

Ik kan me niet voorstellen dat je 5 maanden alles gaat delen als het niet wauw is.. Daar ben je toch binnen 5 weken wel al klaar mee?

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 13:08

Als de ander echt een maatje voor je is en je hoop hebt dat het wauw-gevoel nog komt :j

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 13:09

Dat kan ik me dus ook niet voorstellen. Er moet echt wel meer zijn. Hij praatte ook over hun toekomst samen..

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 13:11

Het blijft sowieso toch gissen voor ons. Alleen hij zal het echte antwoord hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 13:20

Idd alleen hij weet het..

Ik ken iemand die gerust 5 maanden alles doet wat het label relatie waardig is. Maar ondertussen gewoon Just not that into you is.. echter is het wel gewoon leuk en gezellig op dat moment. Ze bestaan dus zeker.

Anne, dikke knuffel..

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 14:28

Hé bah Anne wat naar! Dit zag ik ook niet aankomen.

Mocht hij hier nu nog eens een keer op terugkomen, is het dan niet een idee om eens mee te gaan naar zijn psycholoog (hij was toch onder behandeling?). Als hij het daar echt over heeft met zijn psycholoog kan dat misschien voor jou ook meer opheldering geven.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 16:11

Dat is geen slecht idee linda_fleur, maar ik vraag me af of ie nog terug komt.. voor nu ga ik er maar niet van uit..

M'n zus heeft me van de bank gesleept, een zootje chocola meegenomen en ervoor gezorgd dat ik deze dag door kom, morgen 2 verjaardagen dus dat is ook fijn want alleen thuis zitten wordt ik gillend gek van -O-

Lief alle berichtjes, ook de privé berichtjes, zo lief hoe iedereen meeleeft met iemand die je eigenlijk helemaal niet kent.. warm gevoel :o

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 16:12

Robijntjah schreef:
Hè klote zeg Anne! Dikke knuffel!

Ik heb gisteren op een uitvaart echt een leukerd leren kennen, vonden elkaar allebei wauw toen we elkaar zagen maar ja hoe doe je dat in zo'n situatie...

Dus uiteindelijk toch nr's uitgewisseld en nu komt ie zo gewoon anderhalf uur hierheen gereden om me nog even te zien voor ik op vakantie ga!

Jeeeeeej!

Wat leuk!! Leuk zo'n spontane ontmoeting

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 16:50

Echt rot voor je Anne. Wat een slappe hap. Je verdient beter!

Leuk robijn!

Hier druk in het nieuwe huis. Vandaag boven parketvloer gekregen.
Morgen komt zijn halve familie op bezoek en blijft zijn vader slapen.
Vind ik wel een beetje spannend haha

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 17:03

Jeetje Anne, heel veel sterkte. We huilen samen, ook ik ben helemaal kapot... maar niet via tinder

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 17:06

Geryon schreef:
Jeetje Anne, heel veel sterkte. We huilen samen, ook ik ben helemaal kapot... maar niet via tinder

Dank je, jij ook heel veel sterkte :(:)

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 18:21

Ahh lief van je zus Anne! Afleiding zoeken kan fijn zijn idd.

Sterkte Geryon :(:)

Spannend Sure_Lee!

Leuk zo'n spontane ontmoeten Robijntjah! Lijkt me alleen wel apart om mee te maken in die situatie.

Ik heb morgen een date via Tinder, ben benieuwd :=