en dat is racisme
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en dat is racisme

Ben je de hele tijd thuis, komt hij precies op zo'n moment langs. Maaaaaaar.. ik had geluk, want de beste pakketbezorger kwam na zijn ronde nog een keertje langs en toen waren we inmiddels wél thuis! 
) met zijn pootjes op tafel koekeloeren. 

Lijkt op gedroogd konijn oid, maar heb geen idee hihi. Iemand die een gokje wil wagen?
) en een ontzettend gave 'shopping bag'. Schot in de roos! Ook de knappe man werd nog even verwend, want in één van de pakjes bleek een braintrainer voor hondje te zitten! En... een reep Milka chocolade, mjam!

Stiekem ben ik wel blij dat ik geen 165 deelnemers heb moeten checken op deelname aan hondentopics haha! Nu met een klein lijstje was het goed te doen, anders was het echt een hele kluif (
) geworden denk ik!
en een heel blij hondje met een kippenpootje 

Ik vind het heel gaaf dat je me gestalkt hebt (via facebook hihi) om zo'n mooi en persoonlijk pakket samen te stellen. Ik weet dat ik het je niet gemakkelijk heb gemaakt met alleen een (klein) flop-lijstje en verder vrij baan om me te verrassen. Nou, me verrassen is wat je hebt gedaan!
En ik geloof niet dat je binnen het budget bent gebleven, dat kan nooit!
Ferro kan nu mooi met me mee (in de vorm van de trui) naar het ziekenhuis!
) 
Alwiene schreef:Wow, wow wow, wat een gaaaaaaaaf pakket. En nee, die is niet binnen budget gebleven, dat bestaat niet![]()
Ik ben vrij bekend met natuurlijke hondensnacks, maar kan zo op de foto ook even niet zien wat het is. Dat andere is denk ik kippenmaagjes maar weet ik ook niet zeker.

lieveli schreef:Justahorse, wil jij mij volgend jaar trekken aub. Holy Moly! (Nee Rockwitch, ik was superblij met jouw cadeaus. Ik ben al bijna door de kruidenthee heen, die is zóóó lekker!)
justahorse schreef:Alwiene schreef:Wow, wow wow, wat een gaaaaaaaaf pakket. En nee, die is niet binnen budget gebleven, dat bestaat niet![]()
Ik ben vrij bekend met natuurlijke hondensnacks, maar kan zo op de foto ook even niet zien wat het is. Dat andere is denk ik kippenmaagjes maar weet ik ook niet zeker.
Het is idd niet binnen het budget gebleven, maar er heel ruim boven gekomen. Heb ook totaal niet naar het budget gekeken. Wel heb ik het voordeel dat ik alles zelf kan maken en dat ik hondensnacks etc verkoop.
De gedroogde trainers is rund en het groot gedroogde langwerpig ding is achillespees met bot. Hier zijn ze er razend op.

Moet ook eerlijk zeggen dat ik het nog nooit gezien had haha, ook niet op show. Meneer vindt het vast en zeker lekker, dus die mag hij met de Kerstdagen lekker verorberen.
rockwitch schreef:lieveli schreef:Justahorse, wil jij mij volgend jaar trekken aub. Holy Moly! (Nee Rockwitch, ik was superblij met jouw cadeaus. Ik ben al bijna door de kruidenthee heen, die is zóóó lekker!)
Haha bedankt he. :-p