Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alwiene schreef:Wow, wow wow, wat een gaaaaaaaaf pakket. En nee, die is niet binnen budget gebleven, dat bestaat niet![]()
Ik ben vrij bekend met natuurlijke hondensnacks, maar kan zo op de foto ook even niet zien wat het is. Dat andere is denk ik kippenmaagjes maar weet ik ook niet zeker.
lieveli schreef:Justahorse, wil jij mij volgend jaar trekken aub. Holy Moly! (Nee Rockwitch, ik was superblij met jouw cadeaus. Ik ben al bijna door de kruidenthee heen, die is zóóó lekker!)
justahorse schreef:Alwiene schreef:Wow, wow wow, wat een gaaaaaaaaf pakket. En nee, die is niet binnen budget gebleven, dat bestaat niet![]()
Ik ben vrij bekend met natuurlijke hondensnacks, maar kan zo op de foto ook even niet zien wat het is. Dat andere is denk ik kippenmaagjes maar weet ik ook niet zeker.
Het is idd niet binnen het budget gebleven, maar er heel ruim boven gekomen. Heb ook totaal niet naar het budget gekeken. Wel heb ik het voordeel dat ik alles zelf kan maken en dat ik hondensnacks etc verkoop.
De gedroogde trainers is rund en het groot gedroogde langwerpig ding is achillespees met bot. Hier zijn ze er razend op.
rockwitch schreef:lieveli schreef:Justahorse, wil jij mij volgend jaar trekken aub. Holy Moly! (Nee Rockwitch, ik was superblij met jouw cadeaus. Ik ben al bijna door de kruidenthee heen, die is zóóó lekker!)
Haha bedankt he. :-p