Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 14:20

Tango1979 schreef:
Oww herkenbaar Ruitje en Jasmijn!! Heb ik ook

Ik heb zondagavond date met Tinderman 1 en volgende week donderdag met Tinderman 2... Maar Tinderman 3 (die me echt leuk lijkt) schiet niet op met een echte afspraak maken. Wel hinten, maar de knoop is nog niet doorgehakt...

Dat gaat goed haha. *\o/*

Zelf vind ik wel dat als je nog niet erg serieus met iemand bent dat je zeker met meerdere personen tegelijk kan daten, alleen ben ik zelf toch wel meer van het eerst iemand afwachten voordat ik een date met de volgende plan.

Ik weet soms al amper waar ik de tijd vandaan moet halen, laat staan dat ik al 3 verschillende dates moet plannen :')

ruitje

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 20:23

Ik vind dat ik anderen mag daten maar zodra hij online is een tijd zonder mij te appen denk ik: WIE IS DIE ANDER???

:')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 20:27

Ik ben met 2 tegelijk wel aardig aan het praten, ik heb het er smoordruk mee :Y) En gewoon nóg geen date -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 20:31

Hoe weet je nou eigenlijk dat je gecatfished wordt?

Online klikt het gewoon echt verdomd goed. En hij doet geen verdachte dingen ofzo. Er zijn wel allemaal punten die ik zelf echt geweldig vindt (bijna perfect zegmaar), maar hij heeft bijvoorbeeld niet een verdachte studie gedaan oid. Het klinkt niet als een nepleven ofzo. Maar hij is wel echt geweldig, als ik beoordeel op hoe we online met elkaar praten.

We gaan zondag overigens meeten.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 20:32

Resistance schreef:
Hoe weet je nou eigenlijk dat je gecatfished wordt?

Online klikt het gewoon echt verdomd goed. En hij doet geen verdachte dingen ofzo. Er zijn wel allemaal punten die ik zelf echt geweldig vindt (bijna perfect zegmaar), maar hij heeft bijvoorbeeld niet een verdachte studie gedaan oid. Het klinkt niet als een nepleven ofzo. Maar hij is wel echt geweldig, als ik beoordeel op hoe we online met elkaar praten.

We gaan zondag overigens meeten.

Foto door image search op Google.

Als ik jou was zou ik echt proberen er zo neutraal mogelijk in te gaan, wat nou als hij mega tegenvalt in real life terwijl je nu denkt dat hij helemaal perfect is, dat zou echt balen zijn.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 21:13

ik had gister wel een catfisch :+
zegt hij ook nog dat hij idd wel een beetje lijkt op diegene ;)

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 21:18

Laat je niet gekmaken dat ze hier zeggen dat hij fake is, als hij gewoon facebook heeft enz valt het negen van de tien wel mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 21:20

Ik kan hem dus niet vinden op fb... hij is echt onvindbaar.

Ik heb nu naar foto met duimpje gevraagd.

Hoe leuk ik hem online ook over vindt komen, ik blijf argwanend. Ik heb nu mijn best stalkende vriendin erop gezet. :')

Beretto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 21:23

Resistance schreef:
Ik kan hem dus niet vinden op fb... hij is echt onvindbaar.

Ik heb nu naar foto met duimpje gevraagd.

Hoe leuk ik hem online ook over vindt komen, ik blijf argwanend. Ik heb nu mijn best stalkende vriendin erop gezet. :')

Gewoon afspreken dan weet je meteen of t echt of nep is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 21:26

Idd, gewoon afspreken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 21:36

Ze heeft hem gewoon gevonden. :') En ik kan ongelofelijk goed stalken, maar mijn stalkvermogen hield ergens op. Die van haar dus niet. :')

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 21:43

Resistance schreef:
Ze heeft hem gewoon gevonden. :') En ik kan ongelofelijk goed stalken, maar mijn stalkvermogen hield ergens op. Die van haar dus niet. :')

Op Facebook gevonden?

Persoonlijk denk dat als iemand een goed gevulde Facebook met vrienden heeft, het vrijwel onmogelijk is dat hij/zij een catfish is :D

Ik heb een keer bij iemand thuis afgesproken voor 1e date (gingen wel gelijk weg, uiteten xD), maar dat had ik nooit gedaan als ik 'em niet eerst op Facebook gevonden had :')

Inmiddels een heeeele fijne relatie overgehouden aan een tinder date. Tinder is awesome *\o/*

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 22:03

Resistance schreef:

Mag ik haar even lenen hahah? Praat nu met een super leuke jongen op Tinder, maar kan echt niks over hem vinden op Google of Facebook :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 22:57

lifeofmarit schreef:
Resistance schreef:

Mag ik haar even lenen hahah? Praat nu met een super leuke jongen op Tinder, maar kan echt niks over hem vinden op Google of Facebook :')

Ik zou aan haar kunnen vragen of je haar mag appen en het zou zomaar kunnen dat ze het voor je uitvindt. :')

Ik kreeg trouwens nog de foto met het duimpje. Met allemaal gekke bekken. Ik lig echt helemaal dubbel! :') :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 09:18

Resistance schreef:
lifeofmarit schreef:

Ik zou aan haar kunnen vragen of je haar mag appen en het zou zomaar kunnen dat ze het voor je uitvindt. :')

Ik kreeg trouwens nog de foto met het duimpje. Met allemaal gekke bekken. Ik lig echt helemaal dubbel! :') :D

Dus wat houdt je nog tegen? ;)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 11:57

Waah ik heb ook een date gepland :') Met tinderdude 2, die kleiner dan mij is. We praten al best wel lang en als we nu niet gaan afspreken dan wordt het toch niks, want merk bij mezelf dat ik alweer dingen bedenk waarom het niks kan worden. Bijvoorbeeld dus dat hij kleiner is, dat hij bijna 7 jaar ouder is dan mij en dat hij nog thuis woont..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 11:59

Ik vind het wel een beetje makkelijk om te zeggen dat je gewoon moet afspreken en dan wel zien. Je weet nooit met wat voor intentie iemand aan het catfishen is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 12:22

Emmaa_ schreef:
Ik vind het wel een beetje makkelijk om te zeggen dat je gewoon moet afspreken en dan wel zien. Je weet nooit met wat voor intentie iemand aan het catfishen is...

Daarom spreek je toch openbaar af? Wat kan je dan gebeuren?

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 12:26

Klopt, meeste catfishen dagen trouwens gewoon nooit op. Maar in ht openbaar tenzij die persoon vergezochte moordplannen heeft kan er niks gebeuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 12:37

Het gevaar achter een catfish is imo juist dat je je laat overhalen om niet openbaar af te spreken na lang praten etc.

Ik weet dat ik heel achterdochtig ben op dit gebied hoor. Dat heeft ook z'n redenen en ik sta daar achter. Ik probeer niemand ergens vanaf te praten, alleen een tegengeluid laten horen :)

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 13:00

Maar catfishers laten toch nooit hun gezicht zien? En tegenwoordig kan je al snel vinden of iemand echt is of niet.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 13:15

Gewoon altijd in het openbaar afspreken bij de eerste afspraak, ik spreek eigenlijk nooit af de eerste keer thuis :n
Vind dat sowieso niet fijn als ik mensen nog niet ken en dat ze dan ineens bij mij thuis zitten :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 13:33

Ik spreek ook nooit bij iemand thuis of in mijn eigen huis af. Vroeger wel eens gedaan, maar nu niet meer, ik ben wat ouder en wijzer geworden :)

Jasmijn1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 14:30

Ach joh, ik heb de ballen van mn gecastreerde hengst thuis op sterk water staan. Met een leuk verhaal daarbij krijg ik elke vent mn huis uit ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 15:00

Vanavond... :):)

Ik ben zo zenuwachtig. :') Heeft iemand die eerder tinderdates heeft gehad tips?